عکس/ مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مشهد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی، استاندار خراسان‌ رضوی و فرمانده سپاه امام رضا(ع) با صدور پیامی مشترک از مردم مشهد و دیگر هم‌استانی‌ها قدردانی کردند.

به گزارش مشرق، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، تولیت آستان قدس رضوی، استاندار خراسان‌ رضوی و فرمانده سپاه امام رضا(ع) با صدور پیامی مشترک، از مردم شهیدپرور مشهد و دیگر هم‌استانی‌ها که با حضور پرشور در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت، حماسه‌ای ماندگار آفریدند، قدردانی کردند.

ببینید:

فیلم/ ای اهل حرم میر و علمدار نیامد...

فیلم/ استقبال کم‌نظیر مردم مشهد از حاج قاسم

فیلم/ خاطره با تو بودن را اینگونه ثبت کردیم سردار

در این پیام آمده است:

تا دیروز سردار دل‌ها در میدان مبارزه با استکبار جهانی و ایادی آن‌ها حماسه می‌آفرید، امروز، این مردم بودند که در غیاب او، حماسه‌ای از جنس عشق و ارادت آفریدند.

همشهری‌ها و مردم غیور خراسان، امروز سنگ تمام گذاشتند و با حضور پرشور خود در مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای جبهه مقاومت در جوار بارگاه منور رضوی، حماسه‌ای ماندگار خلق کردند که در تاریخ به ثبت خواهد رسید.

بدین‌وسیله لازم می‌دانیم از عموم زائرین و مجاورین حریم ملائک پاسبان حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام  و هم استانی‌های عزیز  قدردانی کرده و سر تعظیم در برابر قدرشناسی‌شان از سال‌ها مجاهدت سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرود آوریم.

قطعا این حضور پرشور و آگاهانه شما مردم عزیز، زمینه تحقق انتقام سختی را که رهبری معظم انقلاب اسلامی وعده دادند را فراهم می‌نماید.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 0
    درود بر یاران خراسانی سید خراسانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس