ارم سپاه

با توجه به حضور پرشور مردم مشهد در مراسم وداع با سردار بزرگ اسلام حاج قاسم امکان برگزاری مراسم وداع با همرزمان شهید در مصلی تهران نیست.

به گزارش مشرق ، روابط عمومی سپاه پاسداران در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به حضور پرشکوه، متراکم و میلیونی مردم انقلابی مشهد در مراسم وداع با سردار بزرگ اسلام و ایران سپهبد حاج قاسم سلیمانی و طولانی شدن این مراسم، امکان برگزاری مراسم وداع با حاج قاسم و همرزمان شهیدش در مصلی تهران وجود ندارد.

قبلا اعلام شده بود این مراسم از ساعت ۱۹ امشب در مصلی تهران برگزار می‌شود که لغو شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دعوت مجدد از قشرهای مختلف تهران برای حضور حماسی در مراسم تشییع فردا، از مردم قدرشناس کلیه شهرها در پیمان با سپهبد سلیمانی و همرزمان شهیدش تقدیر و تشکر می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • صانعی IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    3 0
    بسم الله الرحمن الرحیم ان شاء الله روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تمامی رسانه ها، در راستای معرفی هرچه بیشتر سردار قاآنی به مردم تلاش کنند و این چهره ی قوی را به مردم بشناسند تا روحیه مردم بیش از پیش تقویت شد. لطفا شما نیز در حد توان خود به این مهم بپردازید. اللهم انصرنا علی القوم الکافرین
    • علی IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
      1 1
      من اونجا بودم ۶میلیون نفراومده بودن جمعیت ازمصلی تا میدون انقلاب اومده بودن جمعیت بحدی زیاده که فکر کنم تادوروز نتوننن مردم خونه برسن خیلی زیاده چندصدنفرازشدت غم واندوه بیهوش شدن
  • علی IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 0
    ای بابا ... چقد برنامه ریزی کرده بودیم .. چ وضشه آقا ینی چ اصلن درست نیست ک حالا چکار کنیم پ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس