تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مشهد

یک مشاور وزارت خارجه آمریکا در واکنش به حضور غیرقابل وصف مردم در مراسم‌های وداع با پیکر شهدای عملیات تروریستی آمریکا، می‌گوید، این حضور را به حساب حمایت از حکومت ایران نگذارید!

به گزارش مشرق، «لن خودورکوفسکی» مشاور وزارت خارجه آمریکا در واکنش به حضور میلیونی مردم ایران در مراسم‌های تشییع پیکر سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی مدعی شد که این جمعیت با تهدید و زور در این مراسم‌ها حاضر شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بررسی نحوه پیگیری حقوقی ترور شهید سپهبد سلیمانی در کمیسیون قضایی

خروش مردم کاشان در سوگ شهید سپهبد سلیمانی

وی در توییتر نوشت: «تعداد زیاد حضور در مراسم تشییع سلیمانی را به حساب حمایت از رژیم نگذارید. وقتی در یک دیکتاتوری زندگی می‌کنید، گزینه دیگری ندارید. شما یا در تظاهرات شرکت می‌کنید، یا بازداشت یا کشته می‌شود...»

«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز شنبه با اشاره به تشییع باشکوه پیکرهای شهدای حمله اخیر آمریکا در عراق، گفت مردم عراق با این حضور به اظهارات «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا پاسخ دادند. 

پامپئو ساعاتی بعد از ترور سردار «قاسم سلیمانی» و همراهان او، در توییتر مدعی شده بود که مردم عراق از این ترور خوشحالند و در خیابان‌ها در حال رقص و پایکوبی هستند.

ظریف در واکنش به این اظهارات و با انتشار تصاویری از حضور گسترده مردم عراق در مراسم تشییع پیکر شهدا، در توییتر نوشت: «۲۴ ساعت پیش، آن دلقک گستاخ - که نقاب دیپلمات به چهره دارد - ادعا کرد مردم در شهرهای عراق در حال پایکوبی هستند.»

وی افزود: «امروز، صدها هزار نفر از برادران و خواهران سرافراز در سرتاسر عراق به او پاسخ دادند. پایان حضور شرارت‌بار ایالات متحده در غرب آسیا آغاز شده است.»

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    32 0
    برید بمیرید
    • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
      2 0
      ان شاءالله خدا بر ما مستضعفین منت خواهد گذاشت که بر مستکبرین عالم مسلط بشیم
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    10 0
    این ها ترفند های آززار روانی است - ارزش شنیدن ندارد - کسی توجه نمی کند.
  • مرصاد IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    11 0
    ای خدا ! اینا چقدر احمق و حقیرن ! حالا خوبه ؛ مثل همیشه نمی گن ؛ مردم ، برا ساندس اومدن !!
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    0 0
    چند روز دیگه تعجبتون بیشتر هم میشه، منتظر باشید
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    4 0
    خفه شو احمق نفهم اونی که میکشه شما و رئیس جمهور تروریست جنایتکارتون هست!
  • پرویز اردلان IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    6 0
    من تا حالا فکر می کردم یکی از پارامترهای انتخاب رییس جمهورهای آمریکا بر اساس این اصل هست که باید سیاست های درستی که در سالیان گذشته کسب کردن رو به کار بگیرن ولی الان فهمیدم چقدر اینا احمقن. بابا اجمق ها! پیکر تکه تکه شده سردار سلیمانی که برای شما خطرناک تر بود تا زنده بودنش. همین جوونا که داعش تروریست و دست پرورده شما رو از منطقه پاک کردن و حالا شما اسمشون رو گذاشتید تروریست، دمارتون رو در منطقه و حتی در کنار اتاق خوابتان ازتون درمیارن و خواب رو ازتون می گیرن. این نوشته های کسی است که تا به حال وارد سیاست نشده بود و فکر می کرد ادمای بزرگی در کار سیاست هستن ولی الان فهمیدم که رییس جمهمور خرفت آمریکا از همه بی سیاست تره. خاک عالم بر سرتون تروریست های کثیف.
    • کوتوال IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
      1 0
      دستمریزاد. دقیقا. منتظر خشم فرزندان سلحشور امام زمان (عج)باشید
    • کوتوال IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
      2 0
      دستمریزاد. انشالله فرزندان سلحشور و شایسته امام زمان(عج) انتقام خون سردار را خواهند گرفت. تردید ندارم.
  • سعیده IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 0
    آرزوی نابودی امریکا رو از ته دل داریم و برای محقق شدنش از هیچ چیز فروگذار نمی کنیم، هر دستوری رهبر بده بدون چون و چرا انجام میدم، باید انتقام گرفته بشه، حتی به بهای جنگ، چون در صورت عقب نشینی باید عواقب سنگین تری رو بپردازیم، مرگ بر امریکا، رهبر عزیزم انتقام سخت را منتظریم
  • امیر IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 0
    سران آمریکایی خوک هایی هستند که با خوردن مشروبات الکلی مغزشان کرم گرفته و همچون حیوانات وحشی بر جان انسان های بی گناه افتاده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس