کد خبر 1027435
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴
کاشان

مردم کاشان در تجمعی عظیم در سوگ سپهبد شهید سلیمانی میدان جهاد تجمع کرده و ندای "مرگ بر آمریکا" سر دادند.

به گزارش مشرق، مردم کاشان در اجتماعی عظیم در سوگ شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی به سر و سینه زدند و نفرت خود را از آمریکای جهانخوار نشان دادند.

ببینید:

فیلم/ بزرگداشت مقام حاج قاسم در انگلیس

پیر و جوان، زن و مرد همه به میدان جهاد کاشان آمده بودند و فرزندان خود را با سربند "یاحسین" مزین کرده تا به دشمن اعلام کنند اگر دشمن حاج قاسم سلیمانی را از ما گرفتید، فرزندان خود را برای سلیمانی‌های دیگر تربیت می کنیم.

اعظم مهاجر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: قلب مردم ایران در این روزها اندوهگین است و امروز به همراه فرزندانم به این تجمع آمدیم تا به سردار سلیمانی بگوییم سربازانت را آماده کردیم و مردم با هر هدف و انگیزه‌ای آمدند.

این شهروند کاشانی ضمن اشاره به بغض و کینه ملت ایران از آمریکا افزود: این حادثه باعث شد تا بغض و کینه از آمریکا بیش از پیش تقویت شود و بر همین اساس خواب باید به به چشمان آمریکا حرام باشد چراکه ما فرزندان خود را برای سربازی نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده می‌کنیم.

حجت‌الاسلام علی احمدی با بیان اینکه یکی از آثار شهادت سپهبد سلیمانی انسجام ملت و مردم است، اظهار داشت: هر زمانی که در ملت ما خللی ایجاد می‌شود با رویدادی این وحدت و انسجام هر چه بیشتر تقویت می‌شود.

این شهروند کاشانی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی موجب رشد و تکامل نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، افزود: در طول تاریخ شهادت افرادی همچون شهید بهشتی و شهید صیاد شیرازی نشان داده که نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند جاری شدن خون شهیدانی بوده است و امروز خون شهید سلیمانی ریخت تا انسجام ایران اسلامی هر چه بیشتر تقویت شود.

حجت‌الاسلام علی ملاحسنی نیز  با بیان اینکه آمریکا تصور می‌کرد با این جنایت می‌تواند ضربه مهلکی به نظام مقدس جمهوری اسلامی بزند، اظهار داشت: شهادت سپهبد سلیمانی بهانه‌ای شد تا آمریکا بساط خود را از منطقه جمع کند.

این استاد حوزه و دانشگاه ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر علاقه مبارزه با اسرائیل  و آمریکا افزود: به فضل خدا و همت عوامل نظامی و انتظامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاورمیانه جدیدی با شهادت سردار سلیمانی به وجود می‌آید.

حجت‌الاسلام محمدرضا اسلامی تبار ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی ۴۰ سال در راه خدا جهاد کرد و بر همین اساس این شهید والا مقام مظهر ایثار است.

امام جمعه موقت کاشان ضمن اشاره به ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی افزود: ولایت پذیری، شجاعت و نترسیدن از دشمن از مهمترین ویژگی‌های این شهید بود و بر همین اساس پاداش ۴۰ سال جهاد در راه خدا از خداوند منان گرفت.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس