حجّت‌الاسلام محمّدجواد حاج علی‌اکبری

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خطاب به سردار قاآنی نوشت: انتخاب بدون درنگ و تردید فرمانده معظّم کل قوا، نشان از لیاقت و کفایت فرمانده‌ای میدان دیده و مجرب است.

به گزارش مشرق، حجّت‌الاسلام محمّدجواد حاج علی‌اکبری در پیامی انتصاب سردار اسماعیل قاآنی به فرماندهی نیروی قدس سپاه را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید:

«انتقام راهبردی» حضور آمریکا در منطقه را پایان خواهد داد/ جبهه مقاومت انتقام خون شهیدان ابومهدی و سلیمانی را خواهند گرفت

روایتی جالب از مراسم ترحیم پدر حاج قاسم +فیلم

متن پیام رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه بدین شرح است:

بسم الله القاسم الجبارین

برادر ارجمند، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی(دام عزه)

فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 

سلام علیکم و رحمۀ الله

عروج تاریخ ساز و شهادت جریان ساز سردار نام آور، پرافتخار و دلاور جمهوری اسلامی ایران، سپهبد قاسم سلیمانی که پس از نابودی داعش، فرزندخوانده ی جنایتکار آمریکا و شکست مفتضحانه ی راهبردهای پرهزینه و کم فایده ی استکباری در منطقه، با دستور مستقیم رئیس الشیاطین و به دست پلید جنود اشغالگر و پلید استکبار رقم خورد، علاوه بر نمایش عقده ی حقارت و عصبانیت دیوانه وار دشمنان از اقتدار و امتداد خط پیروزی  جبهه ی مقاومت، عظمت شخصیت جهادی و مخلصی را نشان داد که خود را تنها سرباز ولایت می دانست و در عین تواضع، به واقع آیینه تمام نمای روحیه ی حماسی ولی امر مسلمین جهان بود.

اما پر واضح است که استفاده از ابزار خفت بار تروریسم دولتی، بر فروغ و درخشش این خط سرخ خواهد افزود و شکستن کالبدی که از عطر معارف درجه اول الهی انباشته است، منجر به پراکنده شدن رایحه ی دل انگیز حق طلبی و ظلم ستیزی در میان مستضعفان عالم خواهد شد و ظرفیت های مستور از سرمایه ی انسانی گرانسنگ و بی پایان این نهضت عاشورایی را که در مکتب امامین انقلاب اسلامی تربیت شده اند، نو به نو، رونمایی و معرفی خواهد نمود.

سردار عزیز! نیروی قدس، برای جنابعالی که سال های متمادی در جایگاه قائم مقامی آن خدمت کرده اید و جبهه ی مقاومت برای شما که تدابیر و مجاهدت هایتان در سوریه و در دفاع از حرم و حریم اهل بیت (علیهم السلام)، هوشمندانه و مدبرانه مستور مانده است و شخصیت حاج قاسم، برای آن جناب که بیش از سه دهه، دوش به دوش و سایه به سایه، همچون رفیقی همراه و برادری همدل، مأنوس با شهید بوده اید، غریب و جدید نیستند و انتخاب بدون درنگ و تردید فرمانده معظم کل قوا، نشان از لیاقت و کفایت فرمانده ای میدان دیده و مجرب است که به فضل الهی، با اقتدار پرچم را به دست گرفته و مسیر مشعشع فتوحات سپاه اسلام را تا حصول هدف نهایی ادامه خواهد داد.

اینجانب، به نمایندگی از قریب به ۹۰۰ امام جمعه کشور، ضمن گرامی داشت یاد و نام فرمانده شهید نیروی قدس، برخورداری از نعمت اعتماد مضاعف امام خامنه ای(مدظله العالی) را به محضر مبارکتان تبریک عرض نموده و عزت، سلامتی و توفیق روزافزونتان را در این سنگر مهم از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

توان و بضاعت نهاد نمازجمعه برای دستیابی به آرمان والای شهدای گرانقدر از صدر اسلام تاکنون و همچنین در جهت انتقام سخت در پهنه ی جبهه ی مقاومت از جنایتکاران و تحقق وعده ی صادق نایب بر حق امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، پشتوانه ی شما خواهد بود. دعاگوی وجود شریفتان هستم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس