سردار فدوی:اغتشاشات ۴۸ ساعته جمع شد/ترامپ خباثت‌های خود را عریان نشان می‌دهد

جانشین فرمانده سپاه گفت: با حکمی که امام خامنه‌ای درباره فرماندهی سپاه قدس به سردار قاآنی دادند، در سال‌های آینده جبهه مقاومت بسیار وسیع‌تر خواهد شد.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، درباره فعالیت‌های سپاه قدس بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: یکی از اثرات خون شهید این است که بعد از او کاری که دنبال می‌کرده متبلورتر و قوی‌تر می‌شود و این تجربه را بارها در مسیر اسلام و انقلاب اسلامی نیز شاهد بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

دلیل نحوه ترور بزرگان مقاومت چیست؟

ناگفته‌هایی از حضور شهید سلیمانی در منزل شهید مدافع حرم +فیلم

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به سابقه طولانی حضور سردار قاآنی فرمانده جدید نیروی قدس در این نیرو ادامه داد: سردار قاآنی چندین سال است که در نیروی قدس مسئولیت جانشینی را برعهده داشته  و قطعاً با حکمی که امام خامنه‌ای درباره فرماندهی سپاه قدس به ایشان داده‌اند، در سال‌های آینده، هم از نظر جغرافیای جبهه مقاومت که بسیار وسیع‌تر خواهد شد و هم از نظر کیفیت شاهد وضعیت‌های متفاوتی خواهیم بود.

سردار فدوی اضافه کرد: طبق وعده الهی، خداوند به خون شهید برکت می‌دهد و آن برکت در کاری که او دنبال می‌کرده است، نمایان می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    9 1
    سلام خدا بر سپاه پاسداران.
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    9 3
    ان شاءالله
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    1 1
    سیدعلی،وقتی میگوید انتقام سختی میگیرد،مثل وقتی فتوی میدهد بمب اتم نمیسازیم،واقعیتیست که دنیا خواهدفهمید-آمریکائیها وتمام ابرقدرتهای شرق وغرب وهم پیمانانشان بزودی اینرا خواهند فهمید-آمریکاییها وائتلاف غربی،عربی وعبری،باید بدانند که(تمام پایگاه هایشان درمنطقه،ناوهای هواپیما برشان وتمام منافعشان)بزودی وتا قبل ازچهلم سردار دلها،نابود خواهدشد(البته همه این حملات باید ازخاک،عراق،لبنان،فلسطین،سوریه،یمن،نیجریه،افعانستان،پاکستان...بجزایران باشدتا پایگاه امن دائمی برای مقاومت،حمایت وجنگ وجودداشته باشد،کره شمالی،روسیه وچین غارتگر هم برای منافع خودشان هم که شده باید ازحریم هوایی ایران دفاع کنندوتجهیزات ومایحتاج غذایی...دراختیار ایران قراردهد)
  • علیمراد IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 3
    سلام ودرود بر سپاه عزیز ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس