انگشتر

برادر نخستین‌ شهید مدافع حرم البرز با اشاره به حضور سردار سلیمانی در فروردین امسال در منزل شهید مدافع حرم محسن کمالی‌دهقان گفت: انگشتری حاج قاسم را هنگام خروج از منزلمان به یادگاری گرفتم.

به گزارش مشرق، امیرحسین کمالی‌دهقان در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: به نوبه خودم شهادت سردار سلیمانی را به مردم شهیدپرور استان البرز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

معاون عملیات سپاه: آمریکایی‌ها مجبور به ترک منطقه خواهند شد

خودکشی ترامپ از ترس انتقام

وی افزود: احساس می‌کنیم با شهادت حاج قاسم، خانواده شهدای مدافع حرم یتیم شده‌اند، ناراحتی ما از این است که دیگر ایشان حضور ندارند اما مطمئن هستیم که خون این شهید پایمال نمی‌شود.

 برادر اولین شهید مدافع حرم البرز با اشاره به حضور سردار سلیمانی در فروردین امسال در منزل شهید مدافع حرم محسن کمالی‌دهقان بیان کرد: دهه اول عید امسال بود که حاج قاسم به منزل ما تشریف آوردند، وقتی که ایشان در منزل ما حضور یافت بنده اولیای خدا را با چشم خودم دیدم، حاج قاسم یک ژنرال بزرگ جهانی بود اما برخوردشان در منزل ما خیلی صمیمی و خاکی و افتاده بود که این برخورد ما را مجذوب خود کرد.

دانلود

برادر اولین شهید مدافع حرم البرز ادامه داد: در روز دیدار به ایشان گفتم که حاج آقا ما را دعا کنید اما ایشان به ما گفت که شما باید من را دعا کنید که شهید شوم، شما خانواده شهید هستید، دوست داشتیم سال‌های سال ایشان حضور داشته باشند اما مطمئن هستیم شهادت ایشان ثمرات خیری دارد که در آینده مشاهده  می‌کنیم.

وی با اشاره به تلاش خود برای دریافت یادگاری از حاج قاسم سلیمانی در آن دیدار ،افزود: من یک انگشتر به یادگار از حاج قاسم به یادگاری گرفتم و که وقتی تصویر دست ایشان پس از شهادت را دیدم به دستم کردم و خدا را شکر می‌کنم که این یادگاری را از خود ایشان گرفته‌ام و یک یادگاری از شهید سلیمانی دارم که توسط رهبری معظم انقلاب نیر متبرک شده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    2 0
    خوب است یک موسسه و سایتی تحت عنوان سردار سلیمانی ایجاد شود و زندگینامه و تمام گفته های وی گردآوری شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس