نماینده گکنگره

جوانترین عضو کنگره آمریکا در یک پیام توییتری اقدام دولت ترامپ در ترور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران را «اقدام جنگی» علیه ایران خواند.

به گزارش مشرق، «الکساندریا اوکاسیو کورتز» جوانترین عضو دموکرات کنگره در واکنش به اقدام تروریستی واشنگتن در ترور سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت که این یک «اقدام جنگی» بوده است.

بنا به گزارش پایگاه خبری «هیل»، اوکاسیو کورتز روز گذشته (جمعه) در یک پیام توییتری ضمن محکوم کردن ترامپ به ارتکاب «اقدام جنگی» با ترور حاج قاسم سلیمانی نوشت: «شب گذشته، رئیس‌جمهور (آمریکا) در اقدامی وارد شد که در حد گسترده‌ای بعنوان اقدام جنگی علیه ایران تلقی می‌شود. اقدامی که هم‌اکنون زندگی میلیون‌ها انسان بی‌گناه را در معرض خطر قرار می‌دهد».

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: «هم‌اکنون لحظه‌ خودداری از جنگ و محافظت از مردم بی‌گناه است. سوال خیلی‌ها، از جمله عموم مردم و کنگره در حال حاضر این است که چگونه (از وقوع جنگ جلوگیری شود)».

تلویزیون رسمی عراق بامداد جمعه از شهادت سرلشکر حاج «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس»، معاون الحشدالشعبی در حمله آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد خبر داد. 

در پی این خبر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مسئولیت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را بر عهده گرفت و در بیانیه‌ای اذعان کرد که این ترور به دستور رئیس جمهور آمریکا صورت گرفته است. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    7 0
    ما به این حرف ها کاری نداریم ماباید کار خودمون را بکنیم
  • ناشناس IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    3 0
    ترامپ حقیرباترور شخصیت بی مانند ژنرال سلیمانی خودراحقیرتروبیچهره ترکردی بترس ازانتقام.
  • علی IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    1 0
    ترامپ بزدلانه ترور کرد، از پشت خنجر زد. هیچگاه توی جنگ رو در رو و مردانه حریف سردار ما نمیشدند. این مساله ی مهمی است که باید بهش توجه داشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس