سردار سلیمانی

برخی منابع خبری ادعا کرده‌اند که تحقیقاتی درباره خدمه پرواز حامل سردار شهید سلیمانی به عراق آغاز شده و تاکنون نیز دو نفر بازداشت شدند.

به گزارش مشرق، شبکه «اسکای‌نیوز» امروز (شنبه) ادعا کرد که سازمان اطلاعات عراق تحقیقاتی را درباره خدمه پرواز هواپیمایی که سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به بغداد آورد، آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید:

خبرنگار اسکای‌نیوز به نقل از مسئولان امنیتی عراق ادعا کرد: «یک تبعه سوری و یک تبعه عراقی بازداشت شدند و تحقیقات درباره خدمه پروازی که [سردار] سلیمانی را [به عراق] آورد شروع شده است».

بر این اساس، سازمان اطلاعات عراق نیز در حال بازجویی از کارکنان فرودگاه بغداد، بعد از ترور سرداران شهید سلیمانی و المهندس است.

شبکه «تی. آر. تی.» عربی نیز از آغاز تحقیقات درباره خدمه پرواز مزبور خبر داد.

مقامات رسمی عراق تاکنون این خبر را تائید نکرده‌اند.

بامداد جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) نظامیان تروریست آمریکایی با استفاده از یک فروند پهپاد نقطه‌زن، سردار سلیمانی و «ابو مهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی را به شهادت رساندند.

در پی این خبر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مسئولیت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را بر عهده گرفت و در بیانیه‌ای اذعان کرد که این ترور به دستور رئیس جمهور آمریکا صورت گرفته است. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AU ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    17 0
    چه فایده، سردارما رفت
    • قریشی IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      8 2
      سردارها در ذخایر انقلاب وجود دارد . کسیکه در مکتب عاشورای حسینی درس آموخته باشد سردار سلیمانی بعدی خواهد بود و از این درس آموختگان کم نداریم . راهش پر رهرو ان شاء الله
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    1 0
    کار بجایی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس