کد خبر 1024718
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
مهدی تاج

فردا جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی برگزار می شود که بحث استعفای مهدی تاج از مهمترین مباحث این نشست خواهد بود.

به گزارش مشرق، روز گذشته از سوی عوامل فدراسیون فوتبال خبری در اختیار رسانه ها قرار گرفت مبنی بر اینکه مهدی تاج به دلیل عارضه قلبی که برایش پیش آمده امکان ادامه کار در فدراسیون فوتبال را ندارد و از سمت خود به عنوان رئیس فدراسیون استعفا کرده است.

این خبر واکنش های مختلفی را در پی داشت. از یک سوی برخی از اعضای هیات رئیسه عنوان کردند که سلامتی مهدی تاج از هر چیزی مهمتر است و از سوی دیگر یکی مثل طالقانی تاکید کرد که با این استعفا مخالفت می کنند.

آخرین خبرها از فدراسیون فوتبال این است که فردا جلسه مهم هیات رئیسه فدراسیون برگزار می شود. طبق گفته سخنگوی فدراسیون فوتبال در این نشست قرار است انتخاب سرمربی تیم ملی نهایی شود.

بیشتر بخوانید:

کفاشیان: نایب رئیس اول فدراسیون هستم

اما پیگیری ها نشان می دهد در جلسه فردا یکی از مباحث مهم دیگری که قرار است در موردش تصمیم گیری شود بررسی استعفای مهدی تاج است.

شنیده می شود اعضای هیات رئیسه فدراسیون با حداکثر آرا نظرشان به مخالفت با استعفای تاج است و بر این اعتقاد هستند که تاج امور فدراسیون را تا زمان تشکیل مجمع فوق العاده برعهده داشته باشد.

البته گمانی زنی ها در خصوص قبول یا عدم پذیرش استعفای تاج زیاد است و در نهایت باید دید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال چه تصمیمی خواهند گرفت. 

طبق اساسنامه با استعفای تاج، حیدر بهاروند به عنوان نایب رئیس باید عهده دار امور فدراسیون باشد. ابراهیم شکوری هم به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون امور جاری و هر روزه خود را پیگیری می کند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mohammad IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    2 0
    آقا جان هرکی دوست دارید، بعداز سالها خودش خواسته واستعفا داده بزارید برررررره ، فقط بزاریر بررررررررررررره، هرچند یکی میاد بدتر، این بار یک شخص با مدیریت قوی و به روز و پرتلاش و فوتبالی .
  • نادری IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    0 0
    افتادم یاد نقی معمولی که با هما زنش مشکل خورد خودشو زد قلب درد بعدش اومد خونه آخر شب با ارسطو یلی استیشن بازی میکرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس