کد خبر 1022642
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
لوگوی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد امروز یا فردا وکلای این باشگاه با سرمربی اسبق این تیم برای به سرانجام رسیدن بحث مطالبات مذاکرات را انجام می‌دهند.

به گزارش مشرق، حسین قدوسی در مورد مذاکره وکلای باشگاه پرسپولیس با برانکو اظهار داشت: وکلای ما با برانکو جلسه خواهند داشت. دو نماینده از باشگاه به زاگرب سفر کرده اند. همواره گفته بودیم که در تلاش هستیم خارج از فیفا مشکل را حل کنیم. این استراتژی مدیریت باشگاه بود و حالا هم امید زیادی داریم بتوانیم به توافق خوبی با آقای برانکو برسیم.

وی افزود: هنوز مذاکرات شروع نشده و امروز یا فردا این ملاقات ها انجام خواهد شد. دو نفر از نمایندگان باشگاه به زاگرب رفته اند. قرار بود پنج شنبه این سفر انجام شود که به دلیل مشکلات ویزا سفرشان  به دیروز موکول شد.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبر از حضور برانکو در تیم ملی

قدوسی خاطر نشان کرد: بنابراین این  خبر که ما با فدراسیون توافق کرده ایم فدراسیون بدهی پرسپولیس را بدهد و بعد در چند قسط با باشگاه تسویه کند هم اساسا صحت ندارد. فدراسیون خودش به سختی مطالبات مربیان خود را پرداخت می کند و قانونا هم چنین کاری امکان پذیر نیست.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: ما مذاکرات خود با آقای برانکو را انجام می دهیم و امیدواریم به توافق نهایی منجر شود. اخیرا هم گفته بودم نوید توافق خارج از فیفا را می دهیم و دلیل این نوید دادن هم رایزنی  برای مذاکره حضوری در زاگرب بود. آقای انصاری فرد هم مدام با نمایندگانش در ارتباط است و به امید خدا یک توافق خوب دو جانبه حاصل شود و برای برانکو هم در تیم ملی آرزوی توفیق داریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • لنگ حقیر IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    0 1
    مدافعان بیت المال الان کجان خودشون و زدن به خواب؟؟؟؟؟لعنت به رسانه های کثیف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس