کد خبر 1022502
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
کالدرون

نوع برخورد کالدرون با بی‌انضباطی در پرسپولیس یادآور دوران حضور برانکو در این تیم است؛ دو مربی‌ای که دیسیپلین و انضباط تیمی را به مسائل فنی ترجیح می‌دهند.

به گزارش مشرق، کنار گذاشتن علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه از فهرست بازیکنان پرسپولیس نشان دهنده اراده کالدرون برای تقابل با بی‌نظمی و حاشیه‌هایی است که از نظر او نسبت به مسائل فنی اولویت دارد.

کالدرون در این مدت نشان داده که حتی با وجود تحت فشار قرار گرفتن از سوی افراد مختلف و هواداران، روی اصولی که دارد می‌ایستد. او پیش‌تر با عالیشاه این کار را کرد و روز گذشته هم قلم قرمز روی نام بیرانوند برای دیدار امروز با شهرداری ماهشهر کشید.

بیشتر بخوانید:

بیرانوند بعد از پیامک جنجالی دیگر بازی نکرد!

این همان اتفاقی است که پیش‌تر از سوی برانکو شاهد آن بودیم. تجربه برخوردهای موثر برانکو پیش از این نشان داد بدون رعایت انضباط تیمی شانسی برای موفقیت وجود نخواهد داشت و حالا مرد آرژانتینی نیز در همین راستا گام برمی‌دارد.

اکنون وقت آن رسیده که بیرانوند و عالیشاه، مهره‌های تاثیرگذار پرسپولیس در قهرمانی‌های گذشته هم از اتفاقات روزهای گذشته درس بگیرند و با توجه به پافشاری کالدرون بر اجرای سختگیرانه قواعد و اصول حرفه‌ای فوتبال بیش از حاشیه‌های جانبی روی عملکرد فنی خودشان متمرکز باشند. این موضوع البته درباره سایر بازیکنان هم صدق می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس