کد خبر 1022484
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷
بیرانوند

خبری که دیروز منتشر شد خیلی‌ها را بهت زده کرد و هواداران پرسپولیس که دو هفته بود شاهد نیمکت‌نشینی دروازه‌بان محبوب‌شان بودند، باورشان نمی‌شد که این بازیکن از لیست 18 نفره تیم هم خط بخورد.

به گزارش مشرق، عده‌ای از خبرنگاران معتقد بودند که بیرانوند برای پیگیری شرایطش با کالدرون صحبت کرده و در ادامه بگو مگو بین‌شان پیش آمده و بعد از این بیرانوند محل تمرین را ترک کرده و کالدرون روی نامش قلم قرمز کشیده است.

برخی دیگر معتقد بودند که اول نام این بازیکن از لیست تیم خط خورده و سپس او با کالدرون جر و بحثش شده و درفشی‌فر را ترک کرده است.اما نکته جالب این است که باشگاه هیچ‌کدام از اینها را تایید نمی‌کند و فقط معتقد است نام این بازیکن از لیست تیم خط خورده و او هم برای پیگیری شرایطش به باشگاه رفته و هیچ جر و بحث و درگیری هم نبوده است!

این مدل تکذیب کردن بیشتر از اینکه به باشگاه پرسپولیس کمک کند، به وجهه آنها لطمه می‌زند چراکه هر کسی که اخبار حضور بیرانوند در باشگاه را رصد کرده باشد و فیلم خروج بیرانوند از باشگاه را دیده باشد متوجه می‌شود که این دروازه‌بان ملی‌پوش آنقدر عصبی بوده که حتی کوچک‌ترین پاسخی به خبرنگاران مقابل باشگاه نداده است و به سرعت محل را ترک کرده است. یا اینکه اگر مشکلی نبوده اصلا چرا بیرانوند راهی باشگاه شده و مدیرعامل باشگاه که در جلسه مهم خصوصی‌سازی حضور داشته با عجله به باشگاه رفته تا با این دروازه‌بان جلسه برگزار کند؟

بیشتر بخوانید:

استوری قدوسی درباره کالدرون و بیرانوند+عکس

دیروز یکی از نزدیکان باشگاه خبری داد که اگر حقیقت داشته باشد می‌تواند ابعاد تازه‌ای از واکنش هواداران پرسپولیس را در پی داشته باشد.

ظاهرا پیامک علیرضا بیرانوند به مجری برنامه ورزش از نگاه 2 کار دستش داده و این پیامک دلخوری کالدرون را در پی داشته است. بیرانوند که در این پیامک از حمایت نشدن برانکو توسط وزیر گلایه کرده بود بعد از آن دیگر در هیچ بازی پرسپولیس بازیکن اصلی نبوده و به نیمکت دوخته شد و حالا هم که حتی در لیست 18 نفره قرار ندارد. راوی بر این باور است که کالدرون از حمایت بیرانوند از برانکو ناراحت است و معتقد است در شرایطی که او سرمربی پرسپولیس است، دروازه‌بان تیمش نباید از سرمربی سابق این تیم حمایت می‌کرد!

البته که این خبر می‌تواند درست نباشد و احتمالا از سوی مدیران پرسپولیس تکذیب می‌شود اما چیزی که نمی‌توان آن را باور کرد این است که دیروز هیچ مشکلی بین بیرو و کالدرون رخ نداده است. همان‌طور که قبلا هم وقتی در توجیه نیمکت‌نشین شدن بیرانوند اعلام کردند که او مصدوم شده کسی باور نکرد!

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • هوادار IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    68 8
    بیرانود هر کی می خواهد باشد باید تابع مقررات باشگاه و نظرات سر مربی باشد بازیکن سالاری در تیم بزرگی مثل پرسپولیس جایگاهی ندارد
    • محمد شمس IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
      1 0
      جفتشون برن گم شن
  • یک پرسپولیسی IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    35 4
    هربازیکنی افت وخیزداره،بیرانوندبرای پرسپولیس خیلی زحمتهاکشیده ولی دلیل نمیشه باعدم آمادگی این روزهاش باعث افت تیم بشه به نظرمن بجای این کارهابایدتمریناتشوبیشترکنه وتواناییشونشون بده درضمن توی بازیهای اوایل لیگ گلهای الکی خوردوباعث ازدست دادن امتیازشد. غروربیجاهرکسی رونابودمیکنه!!
    • کاربرجدید IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
      8 1
      ولی مشکل نیمکت نشینی الان بیرانوند اینها نیست کالدرون از موضوعی خوشش نیامده و میتونه بازیکن رو تنبیه کنه ولی جرم با تنبیه باید تناسبی داشته باشند اگه مربی موضوع رو مبهم نگه داره و بخاد احیاناً تا مدت نامعلوم تنبیه رو طولانی کنه به نظر من باید به بازیکن حق داد که دنبال تیم جدیدی بگرده متناسب بودن برخوردها بسیار مهم است اگر کیروش با برخورد شخصی اش باعث خداحافظی اجباری سید جلال نمیشد شاید اون فاجعه بازی با ژاپن به خاطر بی تجربگی کنعانی زادگان پیش نمی آمد و ما به اون شکل تحقیرآمیز به ژاپن نمی باختیم فاجعه ای که بعد از شکست سال 1992 به ژاپن دومین باخت تحقیرآمیز تاریخ فوتبال ما شد
  • رضا IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    12 40
    کالدرون خیلی پررو، حسود و بی ادب است
  • آبی آسمون IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    22 29
    کم کم خودشون دارن دست خودشونو رو می کنن منتظر خبرهای جدید از حمایت های مسئولین ورزشی از تیم لنگی در گذشته باشید
    • یک پرسپولیسی IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
      10 15
      حسودهرگزنیاسود
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
      36 14
      به توچه ؟ ششتقلالی
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    22 24
    واسه من سواله چرا ورزش 3 مشاجره خیالی رختکن فلان تیم رو با جزئیات فول اچ دی کار میکنه منتها در مورد پرسپولیس از ترفند ماله کشی استفاده میکنه و فضا رو به سمت پایان غائله سوق میده؟
    • آبی IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
      16 16
      چون لنگیه دیگه
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    2 0
    خب که چی وقتی که تیم ملی و باشگاهها که بشن بازیکن سالاری بیشتر از این نمیشه
  • لنگ حقیر IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    1 1
    باشگاه که نیست تیمارستانه
  • سهیل IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    2 0
    چه ربطی به پیامک داره چیزی که مشهوده عدم درخشش این دروازبان و درخشش رادوشویچه از این روشن تر چی هست. چون پنالتی رونالدو رو گرفته دیگه باید فیکس باشه؟
  • حامد IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    0 2
    بیرانوند باید دنبال تیم جدید باشه همه باشگاهها منت میکشن بیرانوند واسشون بازی بکنه..
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    3 0
    بیرو خیلی وقته تو اوج نیست و به هیچ توپ درون چهارچوبی نه نگفته. و تقریبا علت 4 5 تا باخت اواسط نیم فصل هم خودش بود. دروازه بان شیش دانگ تو یه نود دقیقه باید دو سه تا توپ صد درصد رو سیو کنه که اگه نکنه طبیعتا تیم بازنده است. شما عملکرد بیرو رو با نیم فصل گذشته مقایسه کنین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس