وزیر صنعت: هیچ افزایش قیمتی از سوی خودروسازها اعمال نشده است

یک نماینده مجلس گفت: مردم معقتدند که تکمیل چند دقیقه‌ای ظرفیت در سامانه اینترنتی ثبت‌نام خودرو کاملاً صوری است و خریداران اصلی از این طریق نمی‌توانند خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به وزیر صنعت عنوان کرد که اعتماد عمومی نسبت به سامانه فروش اینترنتی خودرو رو به کاهش است. مردم معتقدند این نحوه عرضه و تکمیل چند دقیقه‌ای ظرفیت کاملاً صوری است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات جلسه خودرویی مجلس با وزیر صنعت

متن کامل تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی به وزیر صنعت به شرح زیر است:

خلاصه تذکر:

اعتماد عمومی نسبت به سامانه فروش اینترنتی خودرو رو به کاهش است. مردم معتقدند این نوع عرضه و تکمیل شدن چند دقیقه‌ای ظرفیت، کاملاً صوری بوده و عملاً خریداران واقعی نمی‌توانند به این طریق خرید خودرو انجام دهند.

شرح تذکر:

چند ماهی است خودروسازان (ایران خودرو و سایپا) با اعلام قبلی سامانه خود را برای ثبت‌نام متقاضیان در یک زمان از پیش تعیین شده فعال می‌نمایند ولی در کمال تعجب امکان دسترسی عمومی برای خرید وجود نداشته و پس از چند دقیقه پیش فروش متوقف و ظرفیت تکمیل اعلام می‌شود.

این موضوع شائبه‌ها را برای «صوری» بودن قضیه پررنگ می‌نماید. بنابراین اخبار واصله روز قبل از زمان تعیین شده ثبت‌نام توسط افراد خاص به صورت غیر رسمی انجام و روز بعد زمان اعلام شده عملاً خودرویی برای پیش‌فروش وجود ندارد. ضروری است برای جلب اعتماد عمومی به سامانه موصوف تدبیر نمایید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله مومن IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    4 0
    دزدی سازمان یافته در دولت فعلی
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    4 0
    شکایت دزد رو به کی باید برد؟
  • behnam IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    1 0
    بابا اینا ماشین ندارن برای اینکه جلوی افزایش قیمت خودرو گرفته بشه این فیلم هارو بازی میکنن از اون جایی که دلال ها دست این درغگوها رو خوندن بدون توجه به این خیمه شب بازی ها به افزایش قیمت ماشین ها ادامه میدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس