کد خبر 1022042
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
گتوزو

سرمربی تیم فوتبال ناپولی می‌گوید بازیکنانش نباید ترسی به خود راه دهند و از هواداران این تیم ایتالیایی خواست تا از آنها حمایت کند.

به گزارش مشرق، جنارو گتوزو که شاگردانش پس از شکست 2 بر یک خانگی مقابل پارما، فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته هفدهم سری A ایتالیا در خانه ساسولو به میدان خواهند رفت، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: اعضای تیم همکاری خوبی با من و کادرفنی‌ام داشته‌اند، از این‌رو خیلی سخت داریم تلاش می‌کنیم. ما فلسفه کاری خودمان را داریم و می‌خواهیم ناپولی را به آن سطحی که در چند سال اخیر با سیستم متفاوتی داشته، بازگردانیم. ما باید ذهنیت بازیکنان را به مسیر درستش را بازگردانیم.

بیشتر بخوانید:

گتوزو: از رویارویی با بارسلونا ترسی نداریم

وی افزود: ما باید اضطراب را از خود دور کنیم و با آزادی خاطر و سبکی متفاوت بازی کنیم و از فوتبال‌مان لذت ببریم. من از چیزی نمی‌ترسم و در ناپولی هم هیچکس نباید به ترس فکر کند. من اینجا هستم تا به بازیکنانم حس آرامش بدهم. ما روی بازی بعدی تمرکز داریم و به جدول رده‌بندی نگاه نمی‌کنیم. همچنین نباید به این موضوع فکر کنیم که اگر پاس اول‌مان اشتباه شد، قطعاً دروازه‌مان باز خواهد شد.

سرمربی ناپولی درباره بازی فردای تیمش نیز خاطرنشان کرد: ساسولو تیم قدرتمندی است که بازیکنان جوان مستعدی را در اختیار دارد و یک سرمربی به نام دی‌زربی که ارائه فوتبال باکیفیت را دوست دارد. دوست دارم فردا شب، تعادل و سازماندهی لازم را در تیمم ببینم و به هنگام ضربات شروع مجدد هم آشفته عمل نکنیم. بازیکنان ما همچنین نیاز به حمایت هواداران دارند.

وی تصریح کرد: ما در 10 روز نمی‌توانیم همه کار کنیم اما از زمانی که هدایت ناپولی را برعهده گرفتم، پیشرفت تیم را در تمرینات می‌بینم. من روش تمرینی متفاوتی نسبت به آنچلوتی دارم، به طوری که دوست دارم تمرینات پرفشار و سطح بالایی داشته باشیم. در ابتدا تیم کمی در اجرای این تمرینات مشکل داشت چون به آن عادت نداشت. از حیث بدنی گاهی اوقات در این موارد مشکلاتی به وجود می‌آید اما می‌خواهم متفاوت کار کنم.

گتوزو که خود زمانی در میلان شاگرد کارلو آنچلوتی بود، در خصوص معرفی این سرمربی ایتالیایی به عنوان سرمربی جدید اورتون گفت: شکی نداشتم که آنچلوتی با توجه به تجربه و رکوردهایی که دارد، بلافاصله باشگاهی دیگر برای همکاری پیدا خواهد کرد. با کارلتو تماس خواهم گرفت و به او بابت این موضوع تبریک خواهم گفت. من لحظات زیادی را با کارلتو تجربه کرده‌ام و برای او بهترین آرزوها را دارم.

سرمربی ناپولی در پایان درباره وضعیت آینده حرفه‌ای چند بازیکن کلیدی این تیم از جمله دریس مرتسن، خوسه کایخون، پیتور زیلینسکی و آلان تأکید کرد: از صمیم قلب امیدوارم بازیکنان‌مان قرارداد جدیدی را امضا کنند چون بازیکنانی زیادی وجود ندارند که بهتر از آنها باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس