کد خبر 1020781
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
آرتتا

تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال آرسنال نگرانی خود بابت استخدام یک گزینه کم‌تجربه برای خارج کردن توپچی‌ها از بحران را ابراز کردند.

به گزارش مشرق،  به دنبال انتشار برخی اخبار مبنی بر قریب‌الوقوع بودن انتصاب میکل آرتتا، به عنوان سرمربی جدید آرسنال، برخی از بازیکنان تیم لندنی مخالفت خود با استخدام دستیار 37 ساله پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی را به اطلاع مدیران باشگاه رسانده‌اند.

بیشتر بخوانید:

گتوزو به دنبال هافبک آرسنال

تازه‌ترین اخبار رسانه‌های انگلیسی حاکی از آن است که آرتتا، مذاکرات کاپیتان سابق آرسنال با مدیران این باشگاه در مراحل نهایی است و او به زودی به همکاری‌اش با پپ گواردیولا به پایان می‌دهد و هدایت توپچی‌ها را برعهده می‌گیرد.

آرتتا که 5 فصل در آرسنال بازی کرد، سال 2018 نیز گزینه جانشینی آرسن ونگر بود. گفته می‌شود سال گذشته او از تصمیم باشگاه برای استخدام اونای امری بسیار ناراحت شده است. اکنون اما فرصتی دیگر برای آرتتا به وجود آمده است تا به نیمکت آرسنال برسد، هرچند این بار موانعی برای تحقق هدف او وجود دارد.

ظاهراً چند تن از بازیکنان ارشد آرسنال در گفت‌وگو با اعضای هیئت مدیره باشگاه، نگرانی خود را از تجربه کم  آرتتا برای هدایت تیم را ابراز کرده‌اند. آرتتا از احترام و محبوبیت زیادی بین هواداران آرسنال برخوردار است اما به نظر بازیکنان، تیم در وضعیتی است که به یک گزینه باتجربه‌تر مانند کارلو آنچلوتی نیاز دارد. آنچلوتی به تازگی از ناپولی اخراج شده است و گویا باشگاه اورتون سخت در تلاش است که او را استخدام کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس