کد خبر 1021508
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
تارتار

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: حریف در نیمه دوم ما را تحت فشار قرار داد و در یک ضربه ایستگاهی، ما را غافلگیر کرد.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار پس از شکست مقابل تراکتور اظهار داشت: درست است که این دیدار یک گل داشت اما جذاب و زیبا بود. تراکتور 15 دقیقه اول با توجه به جو ورزشگاه، خوب کار کرد و ما را تحت فشار قرار داد.

بیشتر بخوانید:

تراکتور طلسم نفت تارتار را شکست

وی ادامه داد: بعد از آن دقایق، بچه‌های ما نبض بازی را در اختیار گرفتند. حریف در نیمه دوم ما را تحت فشار قرار داد و در یک ضربه ایستگاهی، ما را غافلگیر کرد. تلاش کردیم به بازی برگردیم اما تصمیم گیری ها اشتباه بود. 

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت:‌ از مالک تراکتور باید تشکر کنیم که در این شرایط هزینه زیادی را پرداخت می‌کند. امیدوارم تراکتور بتواند موفق باشد. بچه‌های ما هم انصافاً خوب کار کردند. ما در هفته‌های گذشته بدون باخت بودیم و حالا این دو تیم را کنار هم قرار بدهید تا ببینید با این بضاعتی که ما داریم، چه کار کرده‌ایم. ما از لحاظ کیفیت چیزی از تراکتور کم نداشتیم.

وی افزود: جو ورزشگاه در شروع هر دو نیمه باعث شد تراکتور با انگیزه‌تر باشد. به هر حال این تیم نیاز به این برد داشت. طبیعی است تیمی که چند میلیارد هزینه کرده، نیاز به پیروزی دارد. تراکتور این بازی را برد و این نتیجه را به آنها تبریک می‌گویم اما مستحق باخت نبودیم.

تارتار در پاسخ به این سؤال که گویا 30 درصد کل معوقات تیم را پرداخت کردند چه اتفاقی افتاده، آیا شما مدیران باشگاه را تهدید کرده‌اید، عنوان کرد: تهدید نکردم. ارتباط بسیار خوبی با مدیریت دارم. روزی که قرارداد بستیم، قول دادم تیم را در لیگ برتر نگه دارم. این تیم از لحاظ امکانات خیلی ضعیف است. فکر می‌کنم با شرایطی که دارد، دیگر سقوط نمی‌کند و من به قولم عمل کرده‌ام. مأموریت من در این تیم تمام شد. در این دو و سه بازی کنار تیم هستم تا مدیریت بتواند مربی مدنظر خود را انتخاب کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اگر زودتر تعویض می‌کردید نتیجه عوض نمی‌شد، گفت: ما بعد از تعویض‌ها گل خوردیم. به غیر از صحنه گل، هیچ موقعیتی به تراکتور ندادیم. تلاش می‌کردیم از ترکیب بازیکنان زوجی که داریم استفاده کنیم و از ضد حملات استفاده کنیم. اما در خط حمله خوب کار نکردیم.

تارتار اظهار داشت: در یک ضربه ایستگاهی توپ ما به تیر دروازه خورد اما توپ تراکتور وارد دروازه ما شد و به گل رسیدند. تنها تفاوت ما در این بازی، این بود. این برد مبارک حریف باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس