کد خبر 1020606
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
ترجمه خداحافظ سالار - نشر بیست و هفت - کراپ‌شده

در حاشیه دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در بندرعباس، جشن امضای کتاب «تمنای بی خزان» برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، انتشارات بیست و هفت بعثت در روزهای گذشته، پرخبر بود. آنچه در ادامه می خوانید، چند خبر از این انتشارات است.

جشن امضای کتاب «تمنای بی خزان» در نمایشگاه تخصصی بندرعباس
در حاشیه دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در بندرعباس، جشن امضای کتاب «تمنای بی خزان» برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی مؤسسه روایت ۲۷ بعثت، دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس به میزبانی استان هرمزگان و در بندرعباس برگزار شده است.
بیش از ۸۰ عنوان از کتاب‌های تولید شده در نشر ۲۷ بعثت در این نمایشگاه تخصصی ارائه شده و کتاب‌های برگزیده این انتشارات که برای دو پویش کشوری کتاب‌خوانی معرفی شده‌اند نیز با تخفیف ویژه در این نمایشگاه به فروش می‌رسد.
جشن امضای کتاب «تمنای بی خزان» از دیگر برنامه‌های نشر ۲۷ بعثت در نمایشگاه کتاب بندرعباس است که  با حضور خانم شیرین زارع‌پور نویسنده کتاب و خانم زهرا سلیمانی همسر شهید مهدی حسینی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مراسم در روز چهارشنبه ۲۷ آذر ۹۸ بعد از نماز مغرب و عشاء به غرفه نشر ۲۷ بعثت واقع در مصلای بندرعباس مراجعه کنند.
دهمین نمایشگاه تخصصی کتاب دفاع مقدس هم‌زمان با برپایی کنگره ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان از ۲۳ تا ۲۹ آذرماه در مصلای بزرگ بندرعباس برگزار شده است.

«پیغام ماهی‌ها» به چاپ دوازدهم رسید
سرگذشت‌نامه استاد جنگ‌های نامتقارن محور مقاومت، پرچم‌دار رشید سپاه محمد رسول‌الله؛ شهید حسین همدانی که در پاییز ۱۳۹۴ با تحقیق و نگارش گل‌علی بابایی و به همت نشر ۲۷ بعثت و انتشارات صاعقه منتشر شده بود، به چاپ دوازدهم رسید. «پیغام ماهی‌ها» اولین کتابی است که بعد از شهادت حسین همدانی درباره این شهید منتشر شد. این کتاب در ۵۱۱ صفحه نوشته شده و از زبان شهید همدانی روایت شده است؛ از کودکی، ساده و روان. هر لحظه ترغیب می‌شویم که بیشتر از شهید همدانی بدانیم و این یکی از ویژگی‌های کتاب است.
«پیغام ماهی‌ها» به‌عنوان اثر برگزیده سیزدهمین جایزه جلال آل احمد و اثر تحسین شده کتاب سال ۱۳۹۵ انتخاب شده است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:
مشغول شناسایی منطقه شلمچه بودیم که با حمله رژیم غاصب اسرائیل به جنوب لبنان، طبق تصویب شورای عالی دفاع  مقرر شد نیروهایی از ایران برای کمک به مسلمانان جنوب لبنان به سوریه اعزام شوند و این نیروها کسی نبودند جز رزمندگان تیپ ۲۷ محمد رسول الله...

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ آذر ۹۸ این کتاب را به‌صورت تلفنی از طریق شماره ۶۶۹۶۴۰۷۱ با ۲۰درصد تخفیف سفارش دهند.‌ هزینه ارسال به سراسر ایران رایگان است.

«خداحافظ سالار» به عربی ترجمه شد
این کتاب شرح زندگی و خاطرات سردار شهید مدافع حرم «حاج حسین همدانی» به روایت همسر بزرگوار ایشان است و به قلم «حمید حسام» نگارش شده است. نثر کتاب به‌صورت داستانی است و ماجرای آن از سال ۱۳۹۰ آغاز می‌شود. زمانی که شهید همدانی خانواده خود را در اوج بحران سوریه، آگاهانه به دمشق برد. در ادامه کتاب با بازگشت به دهه چهل و کودکی همسر شهید، دوران هشت سال دفاع مقدس و مأموریت‌های متعدد شهید همدانی و نهایتاً دفاع از حرم اهل بیت در سوریه روایت شده است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:
آن‌قدر با جغرافیای شهر دمشق آشنا بودیم که نیازی به راهنمایی ابوحاتم نبود. خودمان هر بار به سمتی می‌رفتیم. به پست‌های ایست و بازرسی که می‌رسیدیم، امین به مأموران سوری می‌گفت: خانواده ابووهب هستیم. عکس‌العمل مأموران این پست‌ها در نوع خودش جالب بود. تا اسم ابووهب می‌آمد به علامت احترام و البته قبول، خبردار می‌ایستادند و همراه با لبخندی که حاکی از الفت و ارادتشان بود، دست روی چشمانشان می‌گذاشتند و به عربی می‌گفتند: «علی عینی».

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ آذر ۹۸ این کتاب را به‌صورت تلفنی از طریق شماره ۶۶۹۶۴۰۷۱ با ۲۰درصد تخفیف سفارش دهند.‌ هزینه ارسال به سراسر ایران رایگان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس