کد خبر 954438
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
نشر بعثت 27 - کراپ‌شده

انتشارات ۲۷ بعثت جدیدترین کتاب های دفاع مقدسی خود را در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌کند و هرروز جشن امضای آثارش را برگزار می کند.

به گزارش مشرق، انتشارات ۲۷ بعثت با جدیدترین عنوان کتاب های دفاع مقدسی خود به سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آمده است.

این انتشارات هر روز با حضور نویسندگانش، مراسم جشن امضای منشوراتش را برگزار می کند.

بر اساس این گزارش، فردا دوشنبه ۹ اردیبهشت، شیرین زارع پور نویسنده کتاب تمنای بی خزان مهمان این غرفه خواهد بود. سه شنبه ۱۰ اردیبهشت حمید حسام نویسنده کتاب خداحافظ سالار در این غرفه حاضر می شود. گلعلی بابایی که چندین عنوان از کتاب هایش را در این انتشارات منتشر کرده، روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت در این غرفه حاضر خواهد شد. جواد کلاته عربی نویسنده کتاب در هیاهوی سکوت، روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت در این غرفه برای مخاطبانش درباره کتابش صحبت خواهد کرد و روز جمعه ۱۳ اردیبهشت، سید حسن شکری نویسنده کتاب ساعت ۱۶ به وقت حلب، کتابش را برای علاقمندان امضا خواهد کرد.

تنهای بی‌خزان (زندگی‌نامه شهید مدافع حرم مهدی حسینی)، رؤیای آمریکایی، شراره های خورشید، یک روز خوب، مثل عابس، شاعر دشت و هور، تک سوار دشت زید، دستواره سخن می‌گوید، در هیاهوی سکوت از جمله جدیدترین کتاب های این انتشارات است که در نمایشگاه کتاب عرضه می شود.

همچنین کتاب های خداحافظ سالار، آب هرگز نمی‌میرد، معشوق بی نشان و درهیاهوی سکوت تا به امروز از پروفروش ترین کتاب های انتشارات ۲۷ بعثت بوده است.

نشر ۲۷ بعث در شبستان مصلی، راهر و۱۱ غرفه ۱۵ واقع است.سی و دومین دوره نمایشگاه کتاب تهران از ۴ اردیبهشت‌ماه، به‌مدت ۱۰ روز میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در مصلای امام خمینی (ره) است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس