معمارزاده

گلر سابق پرسپولیس در خصوص مطالباتش از این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش مشرق، ظاهراً عدم پرداخت مطالبات بازیکنان در تیم‌های فوتبال خصوصاً سرخابی‌ها یک امر عادی شده و کمتر روزی است که خبری از شکایت یکی از بازیکنان سابق این تیم‌ها مخابره نشود. میثاق معمارزاده‌، گلر سابق پرسپولیس هم بعد از گذشت 10 سال همچنان پیگیر طلبش از این باشگاه است و ظاهراً کار دارد به جاهای باریک می‌کشد.

معمارزاده در خصوص خبر رد شکایتش از سوی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اصلاً چنین موضوعی صحت ندارد و این اشتباه است. من بابت شکایتم از پرسپولیس رأی قطعی گرفتم و برایش حکم صادر شده. آن خبری که مربوط به رد شکایت من است مربوط به پرونده دیگری است. من یک شکایت سال‌ها پیش داشتم که مربوط به هزینه‌های مداوای مصدومیتم است که 35 هزار یورو بود و آن زمان آن را به اشتباه به ریال تبدیل کردند و ارزشش به مراتب پایین آمد. آن زمان 50-60 میلیون تومان می‌شد ولی الان حدود 10 برابر شده بود. من آن زمان شکایت کردم و حکم به این شکل صادر شد و وقتی اعتراض کردم آن را رد کردند و گفتند حکم صادر شده و اگر می‌خواهی به دادگاه عمومی شکایت کن.

وی افزود: شکایتی که بابت طلبم از باشگاه پرسپولیس داشتم حکم آن صادر شده است و باشگاه محکوم شده که باید آن را پرداخت کند که همین هم نباید به این شکل باشد چرا که به پول الان چند میلیارد می‌شود و ارزشش را از دست داده است. من مثلاً ماشینم را آن زمان فروختم و خرج مصدومیتم کردم ولی حالا با پول آن زمان مگر می‌توانم آن ماشین را دوباره بخرم؟ مگر خود انصاری‌فرد حاضر است خانه‌اش را به قیمت سال 88 به من بفروشد؟ اگر حاضر است من خریدارم.

بیشتر بخوانید:

شکایت بازیکن سابق پرسپولیس از این تیم

گلر سابق پرسپولیس در مورد اینکه شکایت او ممکن است باعث عدم صدور مجوز حرفه‌ای پرسپولیس شود هم گفت: فقط این نیست و به من گفته‌اند باشگاه از پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شود. فقط هم من نیستم و بازیکنان زیادی از جمله رضا نورمحمدی و رضا نوروزی و... هم طلبکار هستند و باشگاه مجبور است پول ما را پرداخت کند تا دچار مشکل نشود.

معمارزاده در مورد اینکه با این کار هواداران پرسپولیس از دست او ناراحت می‌شوند هم اظهار داشت: چرا از من؟ از باشگاه ناراحت باشند که پول ما را نمی‌دهد. پرسپولیس باشگاه دولتی است و طرف حساب ما دولت است که باید پول ما را پرداخت کند و ما که با مردم طرف نیستیم. آنها هوادار هستند و اینجا نقشی ندارند. هوادار باید بداند که من 10 سال دنبال پولم دویدم و از آن زمان همه بازیکنان پول گرفتند و فقط من مانده‌ام. بارها به باشگاه رفتم و با هر لحنی حتی خواهش خواستم پولم را بدهند ولی دیدم نمی‌خواهند پرداخت کنند. به طاهری گفتم پولم را بدهیم گفتند پول نمی‌دهیم و برو شکایت کن.

وی افزود: من در پرسپولیس بازی کردم و زحمت کشیدم و چیزی بیشتر از حق و حقوقم نمی‌خواهم. مگر همین آقایان حاضرند بدون حقوق در پرسپولیس کار کنند که از ما چنین توقعی دارند؟ پول ما را نمی‌دهند ولی مهاجم خارجی می‌خرند 10 میلیارد و در طول یک فصل 4 گل هم نمی‌تواند بزند. خب به جای بازیکن 10 میلیاردی بازیکن 5 میلیاردی بخرید و پول مارا بدهید. کیفیتش هم هیچ فرقی نمی‌کند چون این پول‌ها به بازیکن نمی‌رسد و جیب دلال‌ها را پر می‌کند.

گلر سابق پرسپولیس ادامه داد: می‌گویند پرسپولیس پول ندارد ولی دروغ می‌گویند پول دارد خوبش را هم دارد. زمان ما بود که پرسپولیس پول نداشت.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    10 8
    گلر درپیت هم شده واسه ما مصیبت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس