کد خبر 1020424
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
کمال کامیابی نیا

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در 4 سالی که در پرسپولیس بودم هیچ حاشیه‌ای درست نکردم اما شایعه حضورم در لیست مازاد واقعا ناراحتم کرد.

به گزارش مشرق،‌ کمال کامیابی‌نیا در خصوص آخرین وضعیت خودش پس از پشت سر گذاشتن یک عمل جراحی سنگین، اظهار داشت: حدود 4 ماهی می‌شود که کتفم را جراحی کردم و خوشبختانه عمل خیلی خوبی داشتیم چرا که جراح و فیزیوتراپ هم از این عمل بسیار راضی بودند. حدود سه ماهی است که تمریناتم را آغاز کرم اما با این وجود از نظر بدنی نسبت به تیم عقب ماندم.

وی افزود: هر چند که با تمرینات اضافی و کار با بدنساز تلاش کردم تا این مسئله حل شود. خوشبختانه شرایط خوبی دارم و تنها مشکلم کمی ترس از بعد از جراحی است که این هم کاملا طبیعی است. به هر حال بعد از هر عمل جراحی و یا مصدومیت یک ترس وجود دارد و باید به من زمان بدهند تا با حضور در بازی‌های دوستانه و حتی رسمی به شرایط خوب گذشته برگردم.

* شرایط پرسپولیس خوب است چون کالدرون به شناخت خوبی رسیده است

وی درباره شرایط پرسپولیس اضافه کرد: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و آقای کالدرون به شناخت خوبی نسبت به تیم دست پیدا کرده به طوری که می‌بینید هر هفته نتایج بهتری می‌گیریم. هفته به هفته بهتر شدیم و خوشحالم که هواداران راضی هستند. 

بازیکن پرسپولیس درباره اینکه چه زمانی آماده بازی برای این تیم خواهد شد، اظهار داشت:‌برای بازی کردن عجله نمی‌کنم چرا که می‌خواهم کاملا بهبودی خودم را به دست آورم. حتی در این خصوص با کالدرون صحبت کردم و او گفت که برای بازی با نساجی  روی من حساب کرده است. او گفت که از دو هفته مانده به بازی تاریخ ششم دی بازی خواهم کرد تا برای بازی کاملا آماده باشم.  طبق برنامه سازمان لیگ 6 دی با نساجی بازی می‌کنیم و کالدرون از سه هفته قبل این صحبت‌ها را با من مطرح کرد. سرمربی برایم برنامه‌ریزی خاصی انجام داد و بهترین برنامه‌ریزی برای من صورت گرفت چرا که او قصد ندارد خیلی زود به من بازی بدهد تا خدای ناکرده اتفاق بدی برایم رخ دهد. 

کامیابی‌نیا درباره رضایت کالدرون از او تصریح کرد: خوشبختانه خودم و او از وضعیتی که دارم راضی هستیم. حتی نامم را در لیست 18 نفره بازی با ذوب‌آهن قرار داد، در حالی که خودم هیچ توقعی نداشتم 10 دقیقه هم بازی کردم. مشکلم این است که کمی ترس دارم اما الان وضعیتم نسبت به بازی با ذوب‌آهن خیلی بهتر است. حتی در بازی روز گذشته با سرخپوشان پاکدشت درگیرانه هم بازی کردم. تا دو هفته دیگر صد در صد آماده شوم چون تمرینات خوبی در این مدت انجام دادم و عجله‌ای هم برای بازی کردن ندارم. تا آن زمان اگر کالدرون صلاح بداند بازی می‌کنم و اگر او تشخیص دهد روی نیمکت بنشینم حتما این کار را می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

تساوی پرگل پرسپولیس در دیداری دوستانه

* در پرسپولیس بالا و پایین زیاد دیدم

وی تصریح کرد: 4 سال خیلی خوب را در پرسپولیس تجربه کردم و با این تیم قهرمان و نائب قهرمان تیم شدم. حتی به فینال آسیا هم رسیدم. من در پرسپولیس بالا و پایین زیاد دیدم اما فعلا و بعد از آن مصدومیت سنگین شرایط صد در صد را ندارم که بخواهم کامل بازی کنم یا حتی مثل قبل روی اوج باشم. آقای کالدرون از من خواست آرام آرام خودم را آماده کنم تا بتوانم هم به خودم و هم به پرسپولیس کمک کنم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره شایعه حضور نام او در لیست مازاد تیمش افزود: امروز یکی از رسانه‌ها عنوان کرده بود که من در لیست مازاد پرسپولیس هستم که این مسئله من را واقعا ناراحت کرد. آنها متاسفانه سابقه 4 ساله من در پرسپولیس را ندیده گرفتن و حالا با یک مطلب می‌خواهند من را به حاشیه ببرند. روز قبل یک خبرنگار از یک رسانه با من تماس گرفت و بعد از اینکه خودش را معرفی کرد با لحن طلبکارانه‌ای اعلام کرد که می‌خواهد با من مصاحبه کند اما من به او گفتم که فعلا مصاحبه نمی‌کنم. بعد از این صحبت من آن خبرنگار با لحن بدی به من گفت که باید مصاحبه کنم و من هم به او گفتم باید مصاحبه کردن را من صلاح می‌دانم و بعد از این مسئله تلفن او را قطع کردم اما دیدم آنها امروز نوشته‌اند من در لیست مازاد پرسپولیس هستم. اگر با این رسانه مصاحبه می‌کردم حتما تیتر امروز آنها 180 درجه با این تیتر تفاوت می‌کرد.

* از من مصاحبه زوری می‌خواستند

کامیابی‌نیا افزود: به خاطر همین مسئله مجبور شدم امروز مصاحبه کنم چرا که در این مدت صحبت نکردم تا پرسپولیس دچار مشکل نشود و حاشیه‌ای به راه نیفتد. متاسفانه برخی خبرها و مصاحبه‌ها در برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود که باعث حاشیه به راه افتاد برای پرسپولیس شده است. من در این مدت به آرامش نیاز داشتم تا بتوانم از نظر روحی، ذهنی و بدنی ریکاوری کنم اما متاسفانه یکسری خبرنگار که هدفشان مشخص نیست، به خاطر لجبازی کارهای عجیبی انجام می‌دهند. به هر حال باید به بازیکن هم حق بدهیم چرا که یک بازیکن دوست ندارد مصاحبه کند و شاید یک بازیکن با یک خبرنگار یا رسانه‌ای دیگر راحت باشد و بخواهد با آنها مصاحبه کند. مصاحبه کردن زوری نمی‌شود و نباید این طور باشد که اگر بازیکنی مصاحبه نکرد برایش حاشیه بسازند. خوشبختانه مردم و هواداران خیلی داناتر از این حرف‌ها هستند و انتشار چنین مطالبی در رسانه‌ها اعتبار آنها را زیر سؤال می‌برد.

وی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس امروز در بیانیه‌ای به صورت رسمی انتشار لیست مازاد را شایعه خواند وگفت: به هر حال در نیم فصل و در همه جای دنیا شاهد هستیم که یک باشگا بازیکنی را می‌خواهد یا نه اما من که در این نیم فصل اصلا بازی نکردم که خدای ناکرده عملکرد بدی داشته باشم. هیچ مشکل اخلاقی و انضباطی هم در این سال‌ها نداشتم و همواره سعی کردم بدون حاشیه فقط تمرین کنم. قبل از بازی با سایپا هم آقای کالدرون با من صحبت کرد و به من گفت که از نظر شخصیتی و حرفه‌ای کاملا از من راضی است و از من خواست تا به تمریناتم ادامه دهم تا بتوانم خیلی زود به پرسپولیس کمک کنم.

* هیچ وقت برای پرسپولیس حاشیه درست نکردم

کامیابی‌نیا خاطرنشان کرد: در این مدت که در پرسپولیس هستم هیچ حاشیه‌ای برای تیمم نساختم و همواره تلاش کردم تا مهره مؤثری برای پرسپولیس باشم. گاهی یک بازیکن خطایی می‌کند و نام او در لیست مازاد باشگاه قرار می‌گیرد که این مسئله درباره من صدق نمی‌کند. متاسفانه شیطنت یک خبرنگار واقعا من را ناراحت کرد چرا که همواره سعی می‌کنم بدون توجه به حاشیه‌ها کارم را انجام دهم. مجبور شدم نسبت به این مسئله در صفحه شخصی خودم واکنش نشان دهم و اگر این اتفاق باز هم تکرار شود مطمئنا به صورت قانونی این مسائل را پیگیری خواهم کرد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد:‌من هنوز کمی ترس دارم و باید این ترس بریزد تا کادر فنی بتواند به صورت صد در صد روی من حساب کند اما در شرایطی که من همه توانم را برای تمرین کردن گذاشتم متاسفانه برخی خبرنگاران شیطنت کرده و حاشیه‌سازی می‌کنند و این در حالی است که من همواره برای رسانه‌ها احترام قائل بوده و هستم. متاسفانه می‌خواستد از من به زور مصاحبه بگیرندو حالا که مصاحبه نکردم و حرف‌هایی برای من به راه افتاد. من بازیکن بی‌تجربه یا جوانی نیستم که این حاشیه‌ها روی من اثر بگذارد اما اگر تکرار شود مطمئنا بیکار نمی‌نشینم و به صورت قانونی پیگیری خواهم کرد. 

* حاشیه‌ها ادامه داشته باشد شکایت می‌کنم

کامیابی‌نیا افزود: من با آقای کالدرون درباره وضعیت خودم صحبت کردم و همه چیز مشخص است. هرتیمی در فصل نقل و انتقالات بازیکنی جذب می‌کند یا بازیکنی از دست می‌دهد و این مسئله کاملا طبیعی است. مطمئنا اگر برخی‌ها بگویند این شیطنت‌ها را ادامه دهند به صورت قانونی شکایت خواهم کرد. اگر قرار باشد باشگاه پرسپولیس لیست مازادای داشته باشد سایت رسمی باشگاه این مسئله را اعلام می‌کند یا اینکه به خود بازیکنان می‌گویند. این اخبار فقط حاشیه‌سازی می‌کند و متاسفانه برخی‌ها در این زمینه سابقه دارند.

وی در خصوص حمایت هواداران از او در این مدت خاطرنشان کرد:‌من دست هواداران را می‌بوسم که در این مدت لطف خیلی زیادی به من داشتند. کادر فنی هم کاملا در جریان آماده سازی من هست و این روزها تمرینات اضافه هم انجام می‌دهم تا هر چه سریع‌تر به آمادگی کامل برسم.برنامه خاصی برای آماده سازی دارم و تلاش می‌کنم تا اعتماد کادر فنی را پاسخ دهد. من خاطرات خیلی خوبی در پرسپولیس و از هواداران این تیم دارم و مطمئنا این روند را ادامه خواهیم داد تا ان شالله چهارمین قهرمانی متوالی را به دست بیاوریم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره مطالباتش از پرسپولیس تصریح کرد: من از سال گذشته حدود 30-40 درصد از پرسپولیس طلب دارم هر چند می‌دانم شرایط اقتصادی خوب نیست و خیلی از تیم‌ها مشکلات دیگری دارند. حدود 5-6 بازیکن پرسپولیس هنوز از فصل گذشته طلب دارند و امسال هم که دریافتی ما به حدود 20-30 درصد می‌رسد. با این همه هیچ حرفی نزدیم و اعتراضی هم نکردیم تا حاشیه‌ای درست نشود اما یک روزنامه برای ما اینطور حاشیه‌سازی می‌کند. 

* قرعه ما در آسیا نه سخت است نه آسان

کامیابی‌نیا درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و رقبای پرسپولیس گفت: در آسیا هیچ تیم آسانی وجود ندارد و رقبای ما با پول خوب بازیکن خارجی گرانقیمت می‌گیرند که اصطلاحا کار را برایشان درمی‌آورند. به نظر من قرعه ما نه خیلی سخت است نه خیلی آسان. تیم الشارجه در لیگ امارات صدرنشین است و الدحیل هم در لیگ قطر در صدر قرار دارد. تیم التعاون هم جزو 4 تیم بالای جدول عربستان است و به همین خاطر معتقدم قرعه ما نه خیلی سخت است نه خیلی آسان. با این همه ما هم پرسپولیس هستیم و تیم‌های دیگر باید روی ما حساب کنند. در فصل قبل هم بدشانس بودیم وگرنه می‌توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم. امیدوارم بتوانیم امسال هم دل هواداران مان را شاد کنیم و نتایج خیلی خوبی در آسیا بگیریم. پرسپولیس این پتانسیل را دارد که دوباره به فینال آسیا برود. باید مقابل رقبا با قدرت کار کنیم و امسال هم با همدلی مثل دو سال قبل می‌توانیم فینالیست آسیا شویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس