کد خبر 1020007
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
استراماچونی

سرپرست باشگاه استقلال بار دیگر تاکید کرد مشکلی برای حضور مربی ایتالیایی در ایران وجود ندارد و او فردا وارد کشور خواهد شد.

به گزارش مشرق، با وجود بیانیه ای که شب گذشته استراماچونی آن را در صفحه همسرش منتشر کرد و از این نوشت که هنوز باشگاه قدمی برای حل مشکلش برنداشته، مسئولان استقلال همچنان می گویند او مشکلی برای بازگشت به ایران ندارد. اسماعیل خلیل زاده سرپرست و رئیس هیات مدیره استقلال درباره آخرین وضعیت پرونده استراماچونی می گوید: «ما پول را به سفارت ایران در ایتالیا دادیم. فردا صبح از راه قانونی پول در حساب استراماچونی می نشیند و بعد از ظهر انشالله او به ایران بازخواهد گشت.»

بنابراین استقلالی ها همچنان تاکید دارند مشکلی وجود ندارد و این مربی دوباره به این تیم بازمی گردد.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    8 1
    اون دیگه رفت نمی اید اینا همه می دونند
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    3 8
    حاضریم جام رو به استقلال بدن ولی این آقا برنگرده، تمام مسئولین باشگاه استقلال را نیزاز پایین تا بالا بریزید بیرون، سفره پیدا کردن ، سیر هم نمیشوند! استقلال کم حاشیه نشین کارآمد نداره.
  • رحیمی IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    0 0
    این مربی ایتالیایی باید برگردد چون ثابت کرد یک مربی با کبفیت و با دانش و با اطلاعات بروز وارد چرخه فوتبال ایران می شود چطو ر می تواند سیستم فکری بازیکنان را عوض کند و تیمی که در رده پانزدهم جدول بود به صدر جدول برساند با بهترین خط حمله تیم. تیمی ساخت که ازتیم های قلدری مثل تراکتور.شهر خودرو.سپاهان.نساجی امتیاز گرفت انهم در خانه حریفان.اگر هم قهر کرد و رفت چون حقش را می خواهد. چون از بی کفایتی مدیران باشگاه گله داشت...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس