کد خبر 1019962
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
اکبر کارگرجم محمد نوری

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ما این روزها تنهاتر از همیشه است و هیچکس نیست که به فریاد آن برسد. برای همین برای حمایت از آن به ورزشگاه رفتم.

به گزارش مشرق، در روزی که استقلال بدون مدیر، مربی، سرپرست در آخرین بازی از نیم فصل اول به میدان رفت و میهمانش شاهین بوشهر را با ۴ گل مغلوب کرد، تعدادی از پیشکسوتان این تیم به منظور حمایت از آن در ورزشگاه حضور یافته بودند. یکی از این پیشکسوتان، اکبر کارگرجم کاپیتان و ملی پوش سابق این تیم بود.

کارگرجم ابتدا در خصوص بازی اظهار داشت: تنها ایرادی که می‌توان به کار بچه‌ها در این بازی گرفت از هم گسیختگی در خط دفاعی بود. بچه‌های ما در دفاع کم حوصله و بی نظم بودند و این باعث شد تا مهاجمان شاهین چند بار صاحب موقعیت شده و یکبار هم به گل برسند. این اتفاق در بازیهای حساس با تیم های قوی تر می‌تواند مشکل ساز باشد. اما در فاز تهاجمی استقلال بهترین تیم ایران است. تاکتیک‌های متنوع و راه‌های رسیدن به دروازه حریف بزرگ ترین ویژگی استقلال در این فصل است.

بیشتر بخوانید:

مسئولین برای استراماچونی چوپان دروغگو هستند

وی افزود: بچه‌ها مقابل شاهین ۴ گل زدند و می‌بینیم هر کدام از این ۴ گل با استفاده از یک تاکتیک خاص بود و به جز این ۴ گل، بارها هم روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کردند. سالها بود چنین بازیهای چشم نوازی را از استقلال ندیده بودم.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص حضور در ورزشگاه آزادی گفت: تیم ما همیشه مظلوم بوده و این روزها مظلوم تر و تنهاتر از همیشه است. نمی‌دانم چرا باید این تیم نه مدیرعامل داشته باشد، نه مربی، نه سرپرست و نه کسی که به دنبال حل مشکلاتش باشد. همه می‌خواهند از قِبل این تیم خودشان را مطرح کنند. من احساس کردم و تشخیص دادم در این روزهای تنهایی باید بیشتر کنار تیم باشم. برای همین هم به تمرین رفتم و سری به بچه‌ها زدم و هم برای بازی به ورزشگاه رفتم تا مثل یک هوادار در کنار تیمی باشم که موهایم را در آن سپید کردم.

کارگرجم تاکید کرد: وزارت ورزش باید هرچه زودتر تکلیف این تیم را مشخص کند. هوادار استقلال دیگر نمی‌پذیرد تیمش با این شرایط کار را دنبال کند. نیم فصل اول تمام شد و اتفاقاتی که برای این تیم افتاد در دنیا بی سابقه است. متاسفانه با تیم ما کاری کردند که ساختارش در حد یک تیم محلی پایین بیاید. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    8 1
    نقشه سپاهانی های فدراسیون مو لای درزش نمیره
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    5 2
    زرشک - با این مظلوم نمائی ها
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    7 3
    کاش همه تنهاییا اینطوری بود.کل دولت و نظام بسیج شدن تا زیاده خواهی و بی تدبیری باشگاه شمارو حل کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس