دیاباته قائدی استقلال

استقلال استراماچونی در قیاس با استقلال وینفرد شفر در پایان ۱۵ هفته نیم فصل دور رفت نتایجی به مراتب بهتر از فصل قبل بدست آورده است.

سرویس ورزش مشرق – در حالی که هنوز کسی از بازگشت آندره آ استراماچونی خبر دقیقی ندارد و همه چیز پیرامون بازگشتش در هاله ای از ابهام فرو رفته، استقلالی که با هدایت مرد ایتالیایی به پایان دور رفت دیدارهای لیگ نوزدهم رسید توانست نتایجی بهتر از زمان مشابه در سال گذشته بدست بیاورد.

استقلال فصل هجدهم با هدایت وینفرد شفر آلمانی توانست در پایان نیم فصل با ۲۵ امتیاز پس از ۴ تیم بالای جدولی در رده پنجم بایستد.

کسب ۶ برد، ۷ تساوی و ۲ شکست در کارنامه وینفرد شفر موجب شد تا استقلال در پایان دور رفت با ۲۵ امتیاز حسرت دیدارهای ابتدایی فصل را بخورد. تیمی که فصل را بد استارت زد ولی در ادامه باز هم نتوانست در مسابقات شش امتیازی نتایج قابل توجهی کسب کند.

این در حالی است که استقلال در فصل نوزدهم با استراماچونی با ۸ برد، ۵ تساوی و ۲ باخت، ۲۹ امتیازی شده و ۴ امتیاز نسبت به دور رفت فصل قبل بیشتر اندوخت. این تیم در حالی در صدر جدول ایستاده که در بدترین حالت و با برد تیم های سپاهان و پرسپولیس(هر دو ۲۸ امتیازی) ممکن است به رده سوم سقوط کند.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که استقلال سال گذشته در پایان نیم فصل اول رودرروی ۷ تیم صدرجدولی از ۲۱ امتیاز ممکن تنها ۹ امتیاز دشت کرد. این تیم در مصاف با سایپا (۱-۲) و تراکتور(۰-۳) برنده شد. با فولاد(۰-۰)، پرسپولیس(۰-۰) و شهرخودرو(۰-۰) مساوی کرد و به سپاهان(۰-۱) و پارس جنوبی جم(۱-۰) باخت.

همین تیم در فصل جاری در پایان نیم فصل اول رودرروی ۷ تیم صدرجدولی از ۲۱ امتیاز موجود ۱۲ امتیاز دشت کرد. استقلال در دیدار با شهر خودرو(۰-۱)، صنعت نفت آبادان(۰-۵) و تراکتور(۲-۴) را شکست داد. با فولاد(۱-۱)، سپاهان(۲-۲) و نفت مسجد سلیمان (۱-۱) مساوی کرد و به پرسپولیس(۰-۱) باخت.

استراماچونی تا همین جای فصل و بدون حضور در ۲ بازی آخر در تمرینات و مسابقات توانسته نتایجی بهتر از پیرمرد آلمانی بگیرد و به جرأت می توان گفت اگر طرفدار استقلال تا این اندازه به بازگشت استراماچونی اصرار دارد و به آن امید بسته دلیلش همین برتری هایی است که به وضوح مشاهده اش کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    2 10
    بابا والله بدبختی مردم امروز اینها نیست مشرق خجالت بکش
    • شیما IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      0 4
      مشرق کیسه کش الکی داعیه ی انقلابی بودن داره لو رفتی
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    3 6
    الطاف داوری هم یک سروگردن بالاتر از سپاهانی ها
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      0 3
      زنده باد فراکسیون امید خخخ
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    8 2
    استقلال کبیییییییییر
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      0 3
      جوک 98 خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس