کد خبر 1018817
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
عکس/ برد استقلال مقابل شهرخودرو با گل شیخ

محسن گروسی، بازیکن سابق استقلال درمورد شرایط این روزهای تیم محبوبش دست به قلم شد.

به گزارش مشرق، الان استقلال شرایط ایده‌آلی ندارد و اگر هر حرفی بزنیم براساس حدس و گمان است. اگر 20 روز پیش بود، شاید بهتر می‌شد درخصوص شرایط این تیم اظهارنظر کرد، چون شرایط بسیار ایده‌آلی داشت و مشکل خاصی در ترکیب و بازی‌های این تیم مشاهده نمی‌شد و حتی می‌شد این ادعا را مطرح کرد که هر تیمی مقابل این تیم قرار می‌گرفت، استقلال به‌راحتی حریفش را مغلوب کرده و راهی مرحله گروهی می‌شد، چون شرایطش عالی بود و روند رو‌به‌رشد خوبی داشت، اما به یک‌باره و با یک اشتباه بچه‌گانه همه رشته‌های این تیم پنبه شده و ورق برای این تیم برگشت.

در این شرایطی که به وجود آمد، همه مقصر بودند، اما مدیریت مقصر اصلی است، چون کادرفنی و بازیکنان کار خود را به نحو احسن انجام می‌دادند و اینکه شرایط به یک‌باره تغییر کرد، نشان می‌دهد مدیریت ضعیف است.

در هر صورت اگر مشکلات را خیلی‌زود برطرف می‌کردند، استقلال با شرایط مناسب به پلی‌آف می‌رفت. بنابراین الان هرچه می‌گوییم بر حسب حدس و گمان است و امیدواریم این تیم دوباره به شرایط ایده‌آل برسد که البته دور از دسترس هم نیست، چون بازیکنان همان بازیکنان هستند و می‌توانند در آینده دوباره اوج بگیرند و این درحالی است که مربی خوب هم روی زمین نمانده و امروز حتی باشگاه‌های ایرانی نیز به دنبال استراماچونی هستند.

محسن گروسی

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس