جانشین فرمانده ناجا سردار ایوب سلیمانی

جانشین فرمانده ناجا با اعلام اینکه پلیس در حوادث اخیر غافلگیر نشد، گفت : فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، آمادگی و قاطعیت ناجا از جمله مواردی بود که غائله را به پایان رساند.

به گزارش مشرق، سردار "ایوب سلیمانی" جانشین فرمانده ناجا در گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا ضمن آرزوی صحت و سلامتی توأم با طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و سلام و درود بر روح بلند و ملکوتی امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و عرصه نظم و امنیت؛ اظهارداشت: در این حوادث، نیروی انتظامی غافلگیر نشد چرا که عمده اتفاقات را از قبل پیش بینی کرده بودیم.

بیشتر بخوانید:

ماموران انتظامی توانستند اغتشاشات را در کمتر از ۷۲ ساعت خنثی کنند

اتفاقات اخیر یک فتنه عظیم و امنیتی بود

وی به سه نکته کلیدی که در پایان دادن به این توطئه عظیم موثر بود، اشاره و خاطرنشان کرد: آمادگی بازدارنده و پیشگیری های نیروی انتظامی، فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و قاطعیت ناجا بعد از فرمان فرماندهی معظم کل قوا در برخورد با اغتشاشگران از جمله مواردی بود که توانست در همان ساعات اولیه غائله را به پایان رساند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا در همان ساعات اولیه گسستگی در بین اغتشاشگران ایجاد کرد و این فتنه نتوانست عمق پیدا کند و پایدار بماند، تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مرز بین مردم و اغتشاشگران را تعیین کرد و مردم نیز هوشیارانه و بابصیرت تکلیف خود را مشخص و از صف اغتشاشگران جدا شدند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: مدیریت مناسب در چرخش نیروها و تأمین نیازمندی ها در نقاط مختلف در پایان دادن به این فتنه نیز تاثیرگذار بود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور به نقش تاثیر گذار ناجا در مدیریت ناآرامی ها اخیر اشاره و بیان کرد: پایان دادن به این غائله یک تجربه درخشان و موفقیتی بزرگ برای نیروی انتظامی بود چرا که توانستیم چشم فتنه را کور کنیم.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی متناسب با ظرفیتی که داشت بسیار مطلوب عمل کرد اما با توجه به ظرفیت های بی پایان ناجا می توانیم بهتر از اکنون عمل کنیم چرا که دشمن دست بردار نیست.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: دشمن در صدد تنگ کردن عرصه بر مردم است و می خواهد انسجام ملی را از بین ببرد؛ البته این را هم بدانیم که ماندگاری و رشد و بالندگی نظام اسلامی در گرو مرگ و اضمحلال دشمن است.

سردار سلیمانی عنوان کرد: مردم خواهان نظام و ارزش های آن و نیز رهبری هستند اگر تکلیف آنها مشخص شود هیچگاه با دشمن همراهی نمی کنند.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه مردم به ما اعتماد و از ما انتظار دارند؛ گفت: در حوادث اخیر نیروی انتظامی درست عمل کرد و موفق شد که این موفقیت باعث افتخار برای ما است.

وی با تأکید بر اینکه باید در مقابل توطئه دشمنان هوشیار و آگاه باشیم، گفت: باید ضمن برنامه ریزی های دقیق مطالبه گر باشیم و بر روی اولویت های اساسی نیز تمرکز کنیم.

سردار سلیمانی تأکید کرد: اگر ما آمادگی کامل داشته باشیم و به بازدارندگی برسیم قطعا دشمن نیز مأیوس خواهد شد؛ بنابراین لازم است به مرحله ای از اشراف، قدرت پیش بینی، پیشگیری و مراقبت دست یابیم تا بتوانیم توطئه ها را همان ابتدا خنثی کنیم.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه ما پاسدار دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی هستیم، تصریح کرد: ان‌شاءالله با هدایت های داهیانه و حمایت های مقام معظم رهبری، تدابیر فرمانده نیروی انتظامی و تاکیدات و پیگیری های وی، استفاده از ظرفیت های ستاد و نیز با فهم درست از این شرایط یک گام بلند و بازدارنده در جهت پاسداری از دستاوردهای انقلاب برداریم و جلوی هرگونه تحرک را بگیریم و با چشمان باز آن را در نقطه شروع متوقف کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    3 1
    پلیس کارش درسته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس