کد خبر 1011598
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
اشتری: قاطعانه با مخلان امنیت برخورد می‌کنیم

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی با هر فردی که بخواهد مخل نظم عمومی شود یا به حقوق مردم تعدی کند، قاطعانه برخورد می‌کند.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری در پنجاه و هفتمین جلسه قرارگاه امام علی (ع) به قدردانی سرلشکر محمدباقری؛ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی اشاره و اظهار کرد: در پی سهمیه‌بندی بنزین در راستای مصرف بهینه سوخت در کشور، شاهد برخی ناآرامی‌ها در بعضی از شهرهای کشور بودیم که ناجا اقدامات هوشمندانه و به موقعی انجام داد.  

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)درباره تصمیم‌گیری سران سه قوا، افزود: معظم‌له در این حوزه، بیانات حکیمانه و شجاعانه‌ای داشتند که سخنان ایشان چونان آبی بر آتش بود و مقتدرانه اعلام موضع کردند.

وی تصریح کرد: تصمیم‌گیری درباره سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت آن تصمیم نظام بود و همه مکلف هستیم برای تحقق این تصمیم پای کار باشیم.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اظهارنظر حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، همواره روشنگر و تبیین‌کننده امور است و بعد از بیانات ایشان درباره تصمیم سران قوا درباره بنزین، شاهد بودیم که صف مردم از اغتشاشگران جدا شد.

اشتری با اشاره به تلاش سبزپوشان نیروی انتظامی برای حفظ نظم و امنیت کشور، ادامه داد: نیروی انتظامی با هر فردی که بخواهد مخل نظم عمومی شود یا به حقوق مردم تعدی کند، قاطعانه برخورد می‌کند.

رئیس پلیس کشور تأکید کرد: صیانت از جان، مال و ناموس مردم از وظایف جدی پلیس است و اجازه نمی‌دهیم کسی نظم و امنیت حاکم بر جامعه را دچار اخلال کند.

وی با تأکید بر اینکه حفظ امنیت و اقتدار کشور خط قرمز ما است و همیشه در کنار مردم هستیم، ادامه داد: افتخار ما سبزپوشان نیروی انتظامی، سربازی برای فرماندهی معزز کل قوا است و در هر شرایطی از نظام و ارزشهای آن صیانت می‌کنیم.

این مقام انتظامی متذکر شد: معاونت اجتماعی ناجا در حوزه رسانه‌ای با مشارکت صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و نشریات اقدامات به موقعی در روشنگری و نشان دادن چهره واقعی اغتشاشگران داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    0 0
    از اول قاطعانه برخورد کردی عذاب وجدان نداشته باش فقط مردم گوشت قربونی شدند
  • مجتبی IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    0 0
    کی اشد مجازات با انهایی که اقتصاد ایران به این روز انداختند بشه خدا میداند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس