قیس الخزعلی نمایه

دبیر کل جنبش عصائب اهل حق به امارات و عربستان سعودی هشدار داد که به دلیل دست داشتن در ریخته شدن خون شهروندان عراقی بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد.

به گزارش مشرق، «قیس الخزعلی» دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق روز یکشنبه به امارات و عربستان سعودی هشدار داد که به دلیل دست داشتن در ریخته شدن خون شهروندان عراقی در تظاهرات اخیر «بهای سنگینی» را پرداخت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

الخزعلی: داعش آشوبگران را به تظاهرات مسالمت‌آمیز عراق می‌فرستد

به گزارش سومریه نیوز، وی که در میان دانشجویان عراقی به سخنرانی می‌پرداخت، تاکید کرد در صورتی که نظام کنونی عراق همچنان نظام پارلمانی باقی بماند اصلاحات حقیقی محقق نخواهد شد.

خزعلی در ادامه گفت: «یکی از ادعاهای آمریکا در تحریم ما این است که ما در کشتار و سرکوب تظاهرات کنندگان نقش داشته‌ایم اما جواب ما به این کلام سخیف این است "اگر بدگویی از سوی یک فرد ناقص انجام شد این دلیل بر آن است که شما کامل هستید."»

وی اضافه کرد: «موضع ما در جریان تظاهرات همان موضعی است که شهید "وسام العلیاوی" آن را ثابت کردو ما مظلوم بودیم و به ما در این تظاهرات حمله شد.»

دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق تاکید کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی کسانی هستند که در تظاهرات اخیر دستشان به خون عراقی‌ها آغشته شده و زمان آن فراخواهد رسید که مربع آمریکا، رژیم صهیونیستی،‌ امارات و عربستان سعودی بهای گران اقدامات خود را پرداخت کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    6 3
    درود بر شیخ خزعلی و یاران و دیگر گروه ها که مانند حشدالشعبی در برابر مزدوران صهیونیستی داعش استوار ایستادند و آنها را از عراق بیرون راندند تا مملکتشان باز صحنه بازیگردانی خارجی ها نشود و همچنان با حضور و رفتار متناسب و در خور باز در کنار هموطنان مظلوم که از فساد در رنج هستند و مرجعیت که پشت و پناه همیشگی همین مردم فهیم بوده و مقابل اهداف شوم همانان که تا کنون آرامش برای عراق نخواسته اند ایستاده اند و از حق و حقانیت دفاع مینمایند .
  • بهرام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    0 2
    با وجود چنین جونای شجاعی در عراق امیدواریم بحران انطوری که مردم واقعی عراق میخواهند حل شود. دست امریکا و مزدوران عربستان باید در عراق قطع شود. تا وقتیکه امریکا در عراق حضور دارد اوضاع همینی است که میبینیم. برای خوابوندن بحران عراق اولین گام اخراج امریکا و نوچه هاش از عراق است.
  • سعید IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    0 2
    دست علی به همرات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس