قیس الخزعلی نمایه

دبیرکل عصائب اهل الحق عراق گفت که هسته‌های پنهان داعش همچنان در عراق وجود دارند و این گروه تروریستی، آشوبگران را به تظاهرات مسالت‌آمیز این کشور می‌فرستد.

به گزارش مشرق، شیخ «قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق روز چهارشنبه در سخنانی گفت که عربستان و امارات برای نفوذ به عراق طرح و برنامه دارند.

به گزارش شبکه خبری المیادین، الخزعلی تصریح کرد: هسته‌های پنهان داعش همچنان در عراق وجود دارند.

بیشتر بخوانید:

حشدالشعبی حمله داعشی‌ها را برای دومین بار دفع کرد

بزرگترین پایگاه هوایی آمریکا در عراق هدف قرار گرفت

درگیری حشدالشعبی با داعش در شمال عراق

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق از حضور نفوذی‌های داعش در جمع معترضان عراقی پرده بر داشت و تاکید کرد که داعش آشوبگران را به تظاهرات مسالت آمیز می‌فرستد.

هفته پیش، فرمانده پلیس بصره از دستگیری عوامل وابسته به داعش که دست به اقدامات خرابکارانه و آتش‌ زدن ساختمان‌های دولتی می‌زدند، خبر داد و گفت که نیروهای امنیتی تعدادی از افراد وابسته به داعش را در میان تظاهرات کنندگان دستگیر کردند.

او گفت که این افراد در حالی که نقاب بر چهره داشتند، در خلال تظاهرات ضمن تهییج مردم اقدام به آتش زدن ساختمان‌ها می‌کردند.

فرمانده پلیس بصره تاکید کرد که «داعش وظیفه‌ای بر عهده دارد و آن هم به حاشیه بردن تظاهرات است. عناصر نقاب‌دار از کشورهای مشخصی به دلار حقوق می‌گرفتند و با کوکتل مولوتوف نیروهای پلیس را هدف قرار می‌دادند که در این میان ۱۷ نیروی پلیس زخمی شده‌اند.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    1 0
    با سکی از عراقی های ایرانی الاصل صحبت میکردم میگفت نیروهای بدر از شرایط فعلی ناراضیند.میگفت یک زمانی بعثی ها اسم بدر را میشنیدند توی سوراخ قایم میشدند ولی الان بدر خلع سلاح شده و به نیروهای سابقش توجه نمیکنه در حالیکه ظرفیت بالایی دارند.وضعیت ناامنی توی عراق فرصتی برای تقویت این نیروهاست.البته ی طرحی هم هست بنام سپاه اسلام که شبه ناتوی غربیهاست و شاید الان وقتشه که تشکیل بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس