کد خبر 1017651
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

به دلیل تنوع زیاد و برندهای متفاوت تولید میلگرد، معمولا تشخیص بهترین نوع این محصول دشوار است و این امر خریداران را با چالش های زیادی روبرو خواهد کرد. از جمله عواملی که پیش از خرید این محصول بایستی به آن دقت نمایید می توان به استاندارد تولید، وزن میلگرد، شرایط آب و هوایی ساختمان، سیستم سازه ای، هزینه، برند و علامت حک شده بر روی آن اشاره نمود. تلاش ما در این مقاله ذکر مهم ترین نکاتی است که در خصوص بهترین نوع میلگرد باید بدانید، شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مناسب ترین آرماتور برای پروژه خود و همچنین استعلام قیمت میلگرد با کارشناسان مرکزآهن از طریق شماره تلفن 03135155 تماس حاصل فرمایید.

میلگرد ذوب آهن اصفهان

همان طور که می دانید شرکت ذوب آهن اصفهان یکی از بزرگ ترین کارخانجات تولید انواع میلگرد در ایران بوده که از گذشته تا به امروز بهترین و بالاترین کیفیت را به خود اختصاص داده است. محصولات این شرکت در دو نوع ساده و آجدار و براساس استاندارد ملی به شماره 3132 تولید و روانه بازار مصرف می گردد. میلگرد ذوب آهن اصفهان را می توان بهترین برند در ایران به شمار آورد که با اطمینان خاطر می توانید نسبت به خرید آن اقدام نمایید و از این رو دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر کارخانجات تولیدی می باشد. در ادامه به بررسی 10 کارخانه برتر دیگر در تولید این محصول خواهیم پرداخت.

میلگرد کویر کاشان

آرماتورهای تولیدی این کارخانه در دسته بهترین و با کیفیت ترین محصولات قرار داشته و از قابلیت جوشکاری و مقاومت بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است که محصول کویر کاشان غیر از سایزهای متداول در سایر کارخانجات به تولید سایز 40 نیز مشغول است و از این طریق به کاهش مصرف میلگرد در بتن کمک شایانی نموده است.

میلگرد نیشابور

میلگردهای تولیدی کارخانه فولاد خراسان در سه نوع ساده، آجدار مارپیچ و آجدار جناقی و براساس استاندارد ملی شماره 3132 تولید و روانه بازار مصرف می گردد. با انتخاب این محصول می توانید اطمینان داشته باشید که یکی از بهترین محصولات تولیدی در کشور ایران را خریداری نموده اید. این شرکت علاوه بر تولید میلگرد، به تولید انواع شمش فولادی، آهن اسفنجی و بریکت نیز مشغول می باشد.

میلگرد میانه

کارخانه فولاد آذربایجان یکی از بزرگ ترین کارخانجات تولیدی میلگرد در کشور ایران می باشد و محصول تولیدی این شرکت در زمره با کیفیت ترین محصولات بازار داخلی قرار دارد. استاندارد مورد استفاده این شرکت برای میلگردهای سایز 32-10 میلی متر DIN488 و برای میلگردهای 50-14 میلی متر DIN1013 می باشد. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از قیمت میلگرد میانه با کارشناسان مرکزآهن از طریق شماره 03135155 تماس حاصل فرمایید.

میلگرد آناهیتا

میلگردهای تولیدی کارخانه آناهیتا براساس استاندارد ISIRI3132 و با کیفیت بالا تولید شده و در دسته با کیفیت ترین و محبوب ترین محصولات تولیدی در بازار داخلی ایران قرار دارد. میلگرد آناهیتا در دو نوع A2 و A3 تولید و از لحاظ ترکیب شیمیایی، قطر اسمی، خواص مکانیکی و مشخصات هندسی آج با استاندارد ملی مطابقت دارد.

میلگرد کوثر اهواز

میلگردهای تولیدی این کارخانه در دو نوع ساده و آجدار و در سایزهای 40-14 میلی متر تولید و با ظرفیتی بالغ بر 1530000 تن وارد بازار مصرف می گردد. کارخانه کوثر اهواز علاوه بر تولید انواع میلگرد، به تولید نبشی فولادی نیز مشغول است.

میلگرد بافق

میلگردهای تولیدی کارخانه فولاد بافق در انواع A3 در سایز 8 و به صورت 4 شاخه، سایز 10 و به صورت 3 شاخه، سایز 14 و به صورت 2 شاخه و سایزهای 32-16 و به صورت تک شاخه تولید و به مصرف می رسند. میلگردهای این شرکت با استفاده از تکنولوژی روز اروپا و با تلرانس و ابعاد استاندارد و خواص مکانیکی مناسب و با ظرفیتی بالغ بر 550 هزار تن در سال تولید می گردند و از این رو در دسته با کیفیت ترین محصولات داخلی قرار دارند.

میلگرد ابرکوه یزد

میلگرد ابرکوه یزد با استفاده از تکنولوژی روز STG ایتالیا و با بهره گیری از دانش کارشناسان و متخصصان این حوزه به صورت آجدار و در سایزهای 32-8 سانتی متر تولید گشته و در حال حاضر در دسته بهترین و با کیفیت ترین میلگردهای تولیدی کشور قرار دارد. میلگردهای تولیدی این کارخانه با ظرفیت 450 هزار تن در سال و با استاندارد ملی ایران به شماره 3132 تولید شده و در بازار داخلی عرضه می گردد.

میلگرد شاهین بناب

میلگرد شاهین بناب نیز در زمره بهترین و با کیفیت ترین محصولات تولیدی بازار قرار داشته که با اطمینان خاطر می توانید خریداری کنید. لازم به ذکر است برای تشخیص اصالت میلگرد بر روی هر یک از محصولات کارخانجات علامت اختصاری مرتبط با کارخانه تولیدی حک شده است لذا پیش از خرید بایستی به علامت حک شده بر روی میلگرد مورد نظر توجه نمایید. همچنین شما عزیزان می توانید جهت استعلام قیمت میلگرد هر یک از کارخانجات ذکر شده به سایت مرکزآهن مراجعه نمایید.

**این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس