کد خبر 1016203
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
ضربه‌ای بزرگ به فرقه رجوی/ فرار ۴۰۰ نفر از آلبانی دستاورد یگان سایبری منافقین

هنگامی که تروریست های اجاره ای مرتکب جنایت و ترور در داخل ایران شدند، مقرّ فرماندهان داعش و حزب دموکرات را در سوریه و کردستان عراق موشک باران و بر سرشان آوار کردیم.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

در جنگ ارزی سال گذشته دشمن، چهار ایستگاه عملیاتی در دوبی و اربیل و هرات و استانبول اقدام به جمع آوری ارز و ایجاد بحران مصنوعی در ایران می کردند. مرکز استانبول که ارزها را جمع آوری و به آمریکا می فرستاد، از سوی نیروهای امنیتی ترکیه رد گیری و متلاشی شد.

سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل دیشب فاش کرد "چهار قرارگاه سایبری در اطراف ایران علیه ما فعالیت دارند، یکی پایگاه اعتدال عربستان، یکی پایگاه منافقین در آلبانی و دو مرکز هم که به دلایل امنیتی اعلام نمی کنیم. اینها مبتنی بر داده‌ها در توئیتر، فیسبوک و امثالهم با ساخت کاربرهای فیک سعی می کنند در فضای رسانه ای کشور ورود کنند".

هنگامی که تروریست های اجاره ای مرتکب جنایت و ترور در داخل  ایران شدند، مقرّ فرماندهان داعش و حزب دموکرات را در سوریه و کردستان عراق موشک باران و بر سرشان آوار کردیم.

به نظر می رسد ضرورت دارد اقدام مشابهی با ایستگاه های عملیات تروریسم سایبری به ویژه در خاک عربستان انجام شود؛ باید کابوس آرامکو را برای اوباش منطقه ای که ایران و عراق و سوریه و لبنان و یمن را بی ثبات و به هم ریخته می خواهند، بازسازی کرد. و این البته غیر از ضرورت عملیات سایبری علیه مراکز حساس میزبانان تروریسم مجازی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    3 24
    مطمئن باشید در پایگاه عربستان آمریکائی های اعزام شده اخیر حضور دارند تا به اتفاق عربستانی ها اهداف سایبری خود را پیش ببرند .
  • پويا نوري IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    1 6
    آيا بهتر نيست اينترنت ملي راه اندازي شود و بدبختي ها اعم از آشوب و اغتشاش و متلاشي شدن خانواده ها بدليل شبكه هاي فساد اخلاقي و مشكلات و مسائل امنيتي را با اينكار تمام كرد ؟ دسترسي به خارج از كشور بايد در مراكز خاص و با نظارت انجام گيرد، به اين دولت كه اميدي نيست ، اميدواريم كه دولت بعد با اينكار اغلب مشكلات امنيتي و اخلاقي را از بين ببرد
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    1 20
    ما اگه غیرت داشته باشیم باید این خرابکاریها رو تلافی کنیم....عربستان..امارات...امریکا..اسراییل...فرانسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس