کد خبر 1015617
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
شاهین بر آفتاب - 27 بعثت

کتاب «شاهینِ بر آفتاب» سرگذشت‌نامه مستند آموزگار بسیجی شهید غلامعلی پیچک است که توسط استاد گلعلی بابایی، نوشته شده و توسط نشر ۲۷ بعثت منتشر شده است.

به گزارش مشرق، نشست ویژه بررسی کتاب «شاهینِ بر آفتاب» برگزار می‌شود.

در آستانه سالگرد شهادت شهید غلامعلی پیچک و به‌مناسبت اولین سال انتشار کتاب «شاهینِ بر آفتاب» توسط نشر ۲۷ بعثت، نشست ویژه بررسی این کتاب در خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود.

در این مراسم ابعاد مختلف شخصیت و عملکرد شهید غلامعلی پیچک در دوران دفاع مقدس با حضور خانواده و همرزمان شهید روایت می‌شود.

همچنین حسین قرایی، نویسنده و پژوهشگر، درباره کتاب «شاهینِ بر آفتاب» سخنرانی و نویسنده کتاب نیز توضیحاتی درباره مستندات و نحوه نگارش این کتاب ارائه خواهند کرد.

کتاب «شاهینِ بر آفتاب» سرگذشت‌نامه مستند آموزگار بسیجی شهید غلامعلی پیچک است که توسط استاد گلعلی بابایی، نوشته شده و توسط نشر ۲۷ بعثت منتشر شده است.

در حاشیه این مراسم کتاب «شاهینِ بر آفتاب» با ۳۰درصد تخفیف عرضه می‌شود. علاقمندان می توانند برای سفارش تلفنی این کتاب با شماره‌های  ۶۶۹۶۴۰۶۹ و ۶۶۹۶۴۰۷۱ تماس بگیرند. هزینه ارسال این کتاب به سراسر کشور رایگان است.

این مراسم سه‌شنبه ۱۲ آذر ۹۸ از ساعت ۱۴ در بلوار کشاورز، خیابان جمالزاده شمالی، کوچه شیرزاد، پلاک ۱۲، خبرگزاری تسنیم برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نهضت جهانی صلوات IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    0 0
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم نثار ارواح تمامی شهدای اسلام بخصوص این شهید عزیز که با روحیه بسیجی وولایتمداری خویش زمینه عافیت دین ودنیای خود وسایرین را فراهم ساخت صلوات وفاتحه هدیه کنیم وان شاالله ماهم رهرو این ستارگان باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس