کد خبر 1015435
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
مسی با پیراهن اتلتیکو

مهاجم بارسلونا در سال ۲۰۰۹ پیراهن اتلتیکو مادرید را بر تن کرد.

به گزارش مشرق، لیونل مسی یک بازیکن متفاوت است. بازی برابر بود اگر او پیراهن تیم ما را بر تن می‌کرد ما می‌توانستیم پیروز شویم. تنها از دو راه می‌توان بازی سرخیو آگوئرو در کنار مسی را تماشا کرد که آن با پیراهن آرژانتین است یا اتلتیکو مادرید.

بیشتر بخوانید:

پیش بازی نبرد اتلتیکومادرید و بارسلونا

این اظهارات متعلق به دیگو پابلو سیمئونه و انریکه سرسو دو مرد مهم اتلتیکومادرید است. هر دو جمله در کتابخانه روزنامه‌ها باقی خواهد ماند. نخستین جمله زمانی گفته شد که روخی بلانکو با یک گل از بارسلونا شکست خورد. تک گل بازی را مسی از طریق ضربه آزاد به ثمر رساند. دومین اظهار نظر به شایعه پیوستن آگوئرو به بارسلونا مربوط بود. هر دو جمله تاریخی هستند چون یک روز مسی پیراهن اتلتیکو را بر تن کرد.

این اتفاق در سیزدهم ژوئن ۲۰۰۹ در روساریو رخ داد. مهاجم آرژانتینی پیراهن قرمز و سفیدپوشان را بر تن کرد تا در یک بازی خیریه سهیم باشد. این دیدار توسط موسسه اتلتیکو مادرید و پوپی زانتی (مدافع آرژانتینی در آن زمان کاپیتان اینتر بود) برای کمک به کودکان محروم آرژانتین برگزار شد.

باشگاه مادریدی از حضور مسی در این فعالیت انسان دوستانه خشنود شد که با تلاش موسسه روخی بلانکو در روساریو (زادگاه مسی) به انجام رسید. سرسو در سال ۲۰۰۸ به آرژانتین رفت و خیلی زود تصمیم گرفت در روساریو چنین موسسه‌ای را ایجاد کند.

بازیکن شماره ۱۰ بارسا عضو تیم دوستان ماکسی رودریگس، کاپیتان اتلتیکو در آن زمان بود. ستاره آرژانتینی نیمه اول را با تیم رودریگس بازی کرد و در نیمه دوم پیراهن تیم دوستان زانتی را بر تن کرد.

این دیدار با پیروزی ۶ بر ۴ تیم رودریگس پایان یافت. بیش از ۲۰ هزار نفر در ورزشگاه نیوولز اولد بویز (باشگاهی که رودریگس و مسی هوادارش هستند) حضور داشتند.

در تیم رودریگس علاوه بر خودش، مسی، بیوسچی، دسوتی، کینتانا، یندو، ویا، سالتانیا، اسکالونی و پتته رودریگس بازی می‌کردند. برای تیم زانتی لوکس، والترساموئل، تروتا، گارفانیولی، کوریا، آلفردو برتی، یوناس گوتیرس، لاوتزی، دنیس و رگی به میدان رفتند.

رفتار مسی، همکاری با موسسه اتلتیکو نشان داد که ستاره آرژانتینی بدون مشکل می‌تواند پیراهن روخی بلانکو را بر تن کند. اتلتیکو دومین قربانی کاپیتان بارسلونا محسوب می‌شود. او در ۳۴ بازی ۲۹ بار دروازه قرمز و سفیدپوشان را باز کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس