سلحشوری - روزنامه آرمان

نماینده اصلاح‌طلب گفته است: ما نه اقتصادی پویا مانند چین داریم و نه مثل روسیه توانسته‌ایم نقاط اتکا برای خود دست و پا کنیم. تمرکز خود را بر کشورهای منطقه گذاشتیم و امروز ما را لعن و نفرین می‌کنند.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

**سلحشوری:مردم عراق و سوریه، ایران را لعن و نفرین می کنند

«پروانه سلحشوری» نماینده عضو فراکسیون امید مجلس در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: «مساله سیاست خارجی باید مورد بررسی و تجدیدنظر قرار گیرد. ما باید شرایط مردم را در نظر بگیریم. مردم ایران مردم کره شمالی نیستند و ساختار اجتماعی کشور ما قابل تبدیل به ساختاری نظیر آنچه در کره شمالی وجود دارد، نیست. ما نه اقتصادی پویا مانند چین داریم و نه مثل روسیه توانسته‌ایم نقاط اتکا برای خود دست و پا کنیم. تمرکز خود را بر کشورهای منطقه گذاشتیم و امروز مردم آن کشورها نیز ما را لعن و نفرین می‌کنند. ما فرصت‌های بسیار خوبی برای برون رفت از این وضعیت داشتیم. اصرار بر خواسته‌ها و حرف‌های بی‌مورد و غیرضروری در حد فاصل سال ۸۴ تا ۹۲ یکی از بهترین فرصت‌های ایران برای حل مساله را از بین برد و سرانجام مسئولان ما متوجه شدند که باید برجام داشته باشیم و گشایش‌هایی حاصل شود. امروز نیز مساله آن است که مسئولان باور کنند که مهلکه‌ای برای اقتصاد ایران ایجاد شده و کشور نمی‌تواند زیر بار این تحریم‌ها ادامه دهد. شرایط مردم سخت است و راهی برای بیان این مطالبات نیست».

این نماینده اصلاح طلب شعارهای تعداد اندک اوباش اجیرشده توسط مثلث (آل سعود، آمریکا، اسرائیل) در عراق و دیگر کشورهای محور مقاومت را که رسانه های سعودی و انگلیسی آن را بازنشر می دهند، به اسم همه مردم این کشورها فاکتور کرده و ناشیانه، رویکرد مقاومت را زیر سوال برده است.

این در حالی است که این پرچم آمریکا است که در کشورهای منطقه و اقصی نقاط جهان هر روز به آتش کشیده می شود و اندیشکده های آمریکایی صراحتا اعلام کرده اند که اکنون آمریکا تبدیل به «ببر کاغذی» شده است.

این نماینده اصلاح طلب مجلس در نهایت بی صداقتی از بیان نتیجه برجام بر سفره مردم طفره می رود. در مذاکرات هسته ای، ایران مستقیم با آمریکا مذاکره کرد. دیدارهای مکرر و پیاده روی وزرای خارجه ایران و آمریکا، گفت و گوی تلفنی روحانی و اوباما و...در نهایت چه دستاوردی برای مردم داشت!؟ پاسخ روشن است، کاهش ارزش پول ملی و کوچک شدن سفره مردم.

سلحشوری مدعی شده است که «تمرکز خود را بر کشورهای منطقه گذاشتیم و امروز مردم آن کشورها نیز ما را لعن و نفرین می‌کنند».این در حالی است که پیاده روی باشکوه اربعین امسال مصداق روشن وحدت و همدلی مردم ایران و عراق بود.

**نماینده لیست امید:روحانی شبیه ترامپ است

«غلامرضا حیدری» نماینده عضو فراکسیون امید مجلس در مصاحبه با روزنامه آفتاب یزد گفت: «اگر بخواهم صادقانه از آنچه که این روزها بر ما می‌گذرد، بگویم باید گفت ما ترامپ را همیشه یک پدیده خاصی می‌دانستیم و می‌گفتیم باید روانشناسان و جامعه‌شناسان برروی واکنش‌ها و رفتارهای او کار کنند. امروز باید در مورد آقای روحانی هم این را بگوییم. روحانی در این فراز و نشیبهایش حتی قبل از ریاست جمهوری‌اش یک پدیده خیلی پیچیده‌ای است و باید چند وجهی مورد کند و کاو قرار بگیرد، اما در هر صورت به نظر من ایشان به ملت ایران خیلی کم لطفی کرد. به‌ وعده‌هایی که داده است کمتر دیده‌ایم که عمل کرده باشد. صبح، یک شکل حرف می‌زد بعدازظهر یک شکل دیگر. آخر هم نفهمیدیم موضع او کدام سمتی است. به نظر من، مرحوم‌ هاشمی هم همین طور بود».

حیدری در ادامه گفت: «به هر حال مرحوم‌هاشمی بود که روی او برای ریاست جمهوری تمرکز کرده بود و جماعت اصلاح‌طلب نیز به احترام این‌ها آمدند و رای دادند. البته وقتی که حق انتخاب‌ها را محدود می‌کنند، به هر حال نتایج به جاهایی می‌رسد که واقعا جبران آن خیلی سخت می‌شود».

در سالهای اخیر هر وقت روحانی اظهارات تند و جنجالی مطرح می کرد، اصلاح طلبان به وجد آمده و سوت و کف و هورا می کشیدند و صراحتا اعلام می کردند که ما همین آقای روحانی را می خواهیم، روحانی جنجالی و انتخاباتی!

حالا و در آستانه انتخابات مجلس یازدهم، اصلاح طلبان به صف اول انتقاد از دولت آمده و فریاد وامصیبتا سر می دهند که چه نشسته اید که رئیس جمهور مملکت به فکر مردم نیست و...

این جریان بدون اشاره به نقش خود در ایجاد وضع موجود، دولت را آماج تندترین انتقادات قرار داده و حتی رئیس جمهور مورد حمایت طیف خود را شبیه ترامپ می داند. علت این رویکرد کاملا مشخص است. باید هرطور شده سفره اصلاحات از دولت جدا شود تا در انتخابات، کرسی های مجلس از دست نرود.

در این میان مردم وظیفه ای بسیار مهمی بر عهده دارند و آن هم انتخاب افراد اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه است. مردم باید افراد بی مسئولیت را از ورود به مجلس ناکام بگذارند.

**عراقچی در جریان برجام نیست، نمی فهمد چه می گوید

«عباس عراقچی» معاون سیاسی ظریف در مصاحبه با وبگاه هلندی «اِن. آر. سی» گفت: «می‌خواهم تأکید کنم که یکی از درس‌هایی که ما از مسئله برجام گرفتیم، این است که نتیجه این توافق و پایبندی به آن، ظاهرا اعمال تحریم‌های جدید بود...دیگر درسی که گرفتیم این است که مقاومت، بیش از تمایل برای همکاری جواب می‌دهد».

روزنامه های اصلاح طلب در شماره امروز، این اظهارات مهم عراقچی را سانسور کردند. در این میان، روزنامه شرق، اظهارات عراقچی را در صفحه اول کار کرده، اما با چاشنی حمله به عراقچی.

روزنامه شرق در مطلبی با عنوان «آقای عراقچی به دلواپسان پیوسته!؟» نوشت: «عباس عراقچی که هفته گذشته برای رایزنی‌های دوجانبه در هلند به‌سر می‌برد، در مصاحبه با یک رسانه هلندی سخنانی گفته است که می‌تواند برای بسیاری در داخل کشور دلسردکننده باشد؛ سخنانی که شاید همه دوران مذاکرات، برجام و خروج آمریکا از توافق، از سوی طیف مخالفان برجام و به‌اصطلاح دلواپسان مطرح می‌شد و ما در رسانه‌های حامی برجام و مذاکرات از آنها به دلیل این همه هجمه گلایه می‌کردیم».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «آنچه موجب شد ایران با تحریم‌های بیشتر مواجه شود، خروج دونالد ترامپ از برجام و روی‌کارآمدن رئیس‌جمهور غیرپایبند به همه تعهدات بین‌المللی در آمریکا بود...البته به‌یادآوردن این نکات برای سیدعباس عراقچی کار ساده‌ای نیست. برای او که خود پیش‌قراول مذاکره و توافق برجام و تلاش برای محافظت از آن است، گفتن این جمله‌ها بیراه است اما دردناک آنجاست که عباس عراقچی می‌گوید "درس دیگر برجام آن بود که مقاومت، بیش از تمایل برای همکاری جواب می‌دهد".نمی‌توان انتظار سخن مخالفان برجام و دلواپسان را از دهان عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده داشت مگر آنکه او به عنوان یک دیپلمات وزارت خارجه نیم‌نگاهی به دولت بعد داشته باشد».

حمله این روزنامه اصلاح طلب به معاون ظریف و عضو تیم مذاکره کننده هسته ای در حالی است که مدیرمسئول این روزنامه چندی پیش اذعان کرده بود که برای عبور برجام از سد افکارعمومی، چاره ای جز بزک این توافق نداشتیم.

اما این اولین بار نیست که یک مقام ارشد دولت، به بی دستاوردی برجام اذعان کرده است. پیش از این روحانی با اشاره به تجربه برجام، مذاکره با آمریکا را «دیوانگی» نامید. ظریف نیز پیش از این گفته بود «توافق با آمریکا به اندازه جوهر روی کاغذ هم ارزش ندارد».

اصلاح طلبان به شدت به رفتار قبیله ای آلوده هستند و در این میان، مردم و مطالبات مردم از کوچکترین اهمیتی نیز برای این طیف برخوردار نیست. برای همین وقتی عضو ارشد وزارت خارجه به اشتباه بودن رویکرد دولت در سیاست خارجی اذعان می کند، به ترور شخصیت او روی آورده و برچسب سیاسی کاری به وی می زنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 109
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 16
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    اون اقلیت دولت عراق را ساقط کردند مشرق سرتو از برف بیرون کن
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      من یقین دارم اگر اصلاح طلبان رو به کل از مجلس و دولت بیرون کنیم نه تنها مشکلات اقتصادی حل میشه بلکه یک جهش اقتصادی هم پیدا می کنیم. فقط باید اینها رو انداخت دور که جز خسارت برای مملکت نداشته اند
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      مردم ایران و عراق و سوریه و لبنان و یمن و بحرین و افغانستان و پاکستان و دیگر مسلمانان جهان، همگی با یکدیگر برادر هستند. دشمن در پی اختلاف افکنی میان مسلمانان است. واقعا تاسف برانگیزه که یه نماینده مجلس در زمین دشمن بازی می کنه
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      منظور سلحشوری از مردم سوریه و عراق همان اصلاح طلبان سوریه و عراق هستند. اما آن جمعین انبوه مردمی که در سوریه پیروزهای اسد را جشن گرفتند احتمالا از نظر علیاحضرت سلحشوری فقط مشتی آدم فضایی هستند.
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      80 39
      نظر مشترک پروانه سلحشوری و دختر صدام.دختر دیکتاتور معدوم عراق در تلاشی جدید برای سمت‌وسو دادن به اعتراضات معیشتی و ضدفساد مردم کشورش، صوتی منتسب به پدرش منتشر کرد تا فضای اعتراضات را ضدایرانی جلوه بدهد.
    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      74 36
      امثال این سلحشوریِ نفرین شده نون وطن فروشی شون رو میخورن
    • BE ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      73 43
      علیاحضرت سلحشوری -- خوب گفتی - او یا در خواب پنبه دانه است یا فراموش کرده است که چگونه جوانان این مرز و بوم این دو کشور را از حیوانات خونخوار ایجاد شده توسط مثلث شوم نجات دادند ...
    • حسن IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      64 20
      خانم سلحشوری شما به فکر خودت باش که فعلا بدجوری مورد نفرین ملت ایران قرار گرفتی
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      35 6
      دولت را ساقط نکردند. بلکه به توصیه مرجعیت استعفاء کرد. ساختار نظام سیاسی عراق را نمی شناسی پس کمتر حرف بزن. سلحشوری هم نتیجه رای اصلاح طلبان است. خودتان را ملامت کنید که به توصیه های مومنین به انقلاب اسلامی با لجاجت گوش ندادید. نگران نباشید این توطئه در ایران شکست خورد. بدجوری رشته هاتون پنبه شد.
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      33 9
      مردم ایران و عراق و سوریه افساد طلبان را نفرین می کنند.
    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      47 10
      ایران و العراق لایمکن الفراق
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    کاملا درست گفته.واقعا شیر زنی.ما هم خودمون نفرین میکنیم
    • BE ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      75 34
      شیر کاکائو هم نیست
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      42 46
      مشرق همینطوری این روزها اعصابمون خرد هست با ثبت کامنت های این منافقان وطنی دیگه بیش از این حالمونو نگیر
    • عبدالله مومن IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      57 27
      بر آل وحوش ملعون و مزدوران داخلی. جملگی لعنت باد
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    80 34
    واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا ان شاء اله و به امید خدا مسلمانان با هم متحد میشوند به کوری چشم منافقان داخلی و دشمنان خارجی. مردم ایران و عراق و سوریه برادرند و این هایی که اغتشاش میکنن اشار هستند چه در ایران و چه در عاراق و سوریه . بارها رهبر معظم فرمودند با تکیه بر تولید داخل کشور را به اوج برسانید اما مسئولین غرب گرا و فاسد که اشرافی هستند و فکرشان فقط غرب هست نمی گذارند.
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    86 46
    شما و ساير اصلاح طلبان ، لعنت و نفرين مردم ايران رو كه نثارتون ميكنند دريابيد ، مابقي پيشكش
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    79 14
    میدونید چرا مردم عراق با توجه به خطر داعش باز هم اعتراض میکنن چون نیازهای اصلی بشر عبارت است از: 1-هوا 2-آب 3- غذا 4- امنیت و..... مسئولان امنیت آدم گرسنه به درد نمیخوره آدم گرسنه حاضره بره از دهن شیر غذا دربیاره شما بدونید اقتصاد مهمتر از همه چیزه
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      46 34
      خب حالا چرا به ایران و ایرانی جفتک میاندازند بد کردیم خسارت جنگ.و.هشت سال وحشیگری رو ازشون نگرفتیم؟
    • IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      50 28
      جواب بالایی :مردم اعتراض میکنن ولی اونی که به کنسولگری ایران حمله کرد از مردم نبود ولی از شرایط سواستفاده کرد
  • محمد IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    69 28
    لعن و نفرین ما هم بر هرچی اصلاحطلبه انشاالله شیرنی هلاکت شما منافیقن افسادی که دارید تیشه به ریشه نظام میزنید
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    71 47
    مردم عراق و سوریه برای مردم عزیز ایران دعا میکنند.همانطور که ما برای پیروزی و سربلندی مردم سوریه و عراق دعا میکنیم.
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    62 18
    خدایا جواب افساد طلبان را زودتر ومحکم بده.الهی آمین.
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    53 9
    ترامپ شبیه روحانی است بزرگوار
    • حسین IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      56 18
      بی شوخی ترامپ خیلی از روحانی صادق تره
  • محمد IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    59 27
    این جماعت هیچی سرشان نیست کی ایناروراه داده بیان مجلس وحرفهای بلاهت باربزنند
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      19 41
      باید اسفندماه در انتخابات، درست انتخاب کنیم
  • ناشناس IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    58 25
    پروانه خانم خداوکیلی دلت برای مملکت میسوزه یا میخوای رای برای مجلس جمع کنی ؟؟؟!!!!
  • روزبه IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    70 14
    بعضی از اصلاح طلبا یه راهبرد ثابتی در قبال تمامی موضوعات دارن: همه رو متهم به مسئولیت بدون پاسخگویی می کنن ولی به خودشون که می رسه میگن ما اختیارات نداریم،حتی اگه یه نفر از جناح خودشون هم حرف حقی بزنه میگن طرف دلواپسهٰ، این نماینده ها باید پاسخگوی وضعیت فعلی کشور باشن نه اینکه همه رو متهم کنن به غیر خودشون،همه رو تحلیل می کنن ولی اقراری به عملکرد های غلط خودشون ندارن،خیلی راحت هم تهمت می زنن، امریکایی ها زدن زیر برجام بعدش کشور رو متهم میکنن، چاره ای نداشتیم و باید وارد عراق و سوریه می شدیم بنا به دلایل عقلانی ولی باز زخم زبانهای این طیف ادامه داره، به مذاکره بود که عراق و سوریه نتیجه می گرفتن به مذاکره بود که الان برجام نمی شد نقطه فشار همه جانبه علیه کشور
  • حسين IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    46 35
    همين روزهاست ايشون کنار مهناز اقشا ببينيم
    • BE ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      59 21
      مسیح علینژاد بی صبرانه منتظر شماست استاد سلحشوری
    • احمد IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      21 5
      داعشی ها و القاعده و باقیمانده دولت صدام شاید ایران رو نفرین کنن. خوب بکنن. ما که بهش افتخار می کنیم. انشالله همونها به جون اصلاحطلبان دعا کنن و با هم اون دنیا محشور بشید.
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    45 31
    شرکت های فامیلی این سلحشوری)رو یاید تعطیل کرد .
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      15 6
      روشنگری کنید
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    68 30
    اين زنييكه احمق مزدور بي جيره و مواجب آل سعود شده است
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    54 31
    مردم ایران هم شما را لعن میکنند این به آن در
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    45 28
    امثال سلحشوری شما ... هرچه می کشیم از دست شما و لیست ناامید و دولت بی تدبیرتان است .
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    10 7
    فقط حکومت
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    49 21
    یکی تسمه این پروانه رابکشه که بدجوری نامیزان شده. یکی نیست بگه آدم نادان، تو مگر چقدر از مردم سوریه و عراق خبر داری که این ...؟ این آدم بلده به تنهایی ویزای رایگان عراق را بگیره که اینجوری اب تو آسیاب دشمن میریزه؟ خدا لعنت کند لیست دهندگان اید را که این ... های خودشیفته را مجلس نشین کردند.
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    25 9
    نماینده لیست امید راست گفته .روحانی شبیه ترامپ است.!
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    33 31
    مشرق جان ما سایت های اینها را نمی خوانیم چون نمی خواهیم اراجیف امثال این مثلا نماینده را بخوانیم. چرا با تیتر کردن چرندیات این خود فروخته ها حالمان را بد می کنید. "سلحشوری:مردم عراق و سوریه، ایران را لعن و نفرین می کنند" بهتر است اراجیف و قیافه ی نحس این بدبختها را کار نکنید.
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      26 22
      دمت گرم همینو بگو کو گوش شنوا رهبر معظم فرمودند مهمترین چیز حفظ امید هست اینقدر اوقاتمون را با نشر زرت و پرت های این احمق ها داغون نکن
    • رضا IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      7 24
      عزيزجان تيتر كردن اراجيف اين خانوم لازم است.بايد جنابعالى و مسؤلان حكومتى بفهمند چه در سوريه و عراق ميگذرد ، وانگهى ذره اى شعور هم براى امثال شما ضروريست.
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    44 30
    مردم ایران دولت روحانی و اصلاحاتی هایی که 27 سال دولت در اختیارشان بوده است را نفرین میکنند
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      10 8
      طوری حرف میزنی انگار این دولتها به مردم تحمیل شده . با رای خودشان امده
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    44 16
    دو ماهه عراق روی آرامش ندیده! مردم عراق به بیکاری، فساد و نداشتن خدمات عمومی اعتراض میکنن! باید پاشن بیان از مشرق برای اعتراض تو مملکت خودشون اجازه بگیرن!؟
    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      1 1
      اجازه مردم هرکشور به دولت خودش مربوطه نه مشرق .!دقت کن چی میگی.!!!
    • IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      0 0
      توهین نکن.
    • IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
      5 7
      درود بر مشرق‌.
  • BE ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    36 31
    مردم ایران و عراق و سوریه مفت خورای در پیتی امثال شماها رو نفرین میکنن ، اسهالیون بی مغز
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    29 3
    سرتونو از برف بیارید بیرون بیدار شید ..... بیدار
  • حسن IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    47 8
    خطر. مسیح علی نژاد با آن وضعیت درآنور آب خیلی کمتر از رفتار و اعمال این نماینده جاهل با پوشش چادر است
  • مادرومعلم IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    31 19
    خانم پروانه، سلحشور؟!!!! مامردم ایران هم ازخدامیخواهیم شماو دولت موردعلاقه تان رالعنت کند.
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    24 32
    بفرما ، شورای نگهبان دوباره با پارتی بازی این گه رو تایید صلاحیت کنه
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    19 17
    مردم باید در انتخابات مجلس هوشمندانه رای بدن و نذارن آدمای بی مسئولیت به مجلس وارد بشن
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      19 5
      احسنت
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    26 29
    آخی ، ممنون که دلت به ایران میسوزه. اغتشاشاتتون به جایی نرسید راه دیگه پیش گرفتید ؟
  • SE ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    17 7
    اتفاقا مردم عراق و سوریه و ما شما را نفرین میکنیم که مخالف مبارزه ملتها با تروریستهای داعشی و عبری و تکبیری و امریکایی هستید
  • BE ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    16 14
    ورپریده
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    22 17
    چه قدر ایشون شبیه مرجان آل اسحاق و فاطمه حقیقت جو شده اند . نمایندگان اصلاح طلبی که از کشور گریختندو ...
    • آل اسحاق IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
      0 5
      اصلاحیه منظور ایشان مرجان شیخ الاسلام آل آقا هست.
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    20 5
    به این زن بی سواد بگویید اگر کسی شایسته نفرین باشد شمایید که مملکت را به این سو کشیدید برو امریکا
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    10 33
    شورای نگهبان اینا رو تایید صلاحیت کنه که ی وقت شور انتخابات و شرکت مردم در انتخابات کم نشه ، همین کافیه وگرنه اینا بیان روی کار و نماینده بشن و گند بزنن به اقتصاد و نظام اصلا مهم نیست. مهم شرکت کردن زیاد مردم هست که به ..ی مثل اینا رای بدن!!!!!
  • حامد IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    22 7
    از مردم سوریه و عراق نپرسیده وآمار نگرفته ام که آیا از این که از دست داعش نجاتشان داده ایم راضی یا نه و ما لعن می کنند یا دعا اما مردم ایران نمایندگان مجلس از جمله لیست امید را لعن و نفرین می کنند
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    24 7
    من که شب و روز شما و لیست امید رو لعنت می کنم
  • AU ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    23 14
    روحانی و لاریجانی و چند تن از وزراء باید استیضاح و عزل شوند.خسارتهای جانی و مالی که به ملت ایران وارد کردید شوخی بردار نیست.
  • دیده بان IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    21 14
    مردم عراق تواربعین حسینی نشون دادن که توچقدر حرف مفت زنی واصلا سلحشورنیستی وذلیل ومرعوبی!مردم سوریه وعراق بقول خودشون خونشون باخون ایرانیان درهم آمیخته شده وفریب خناسانی چون تورانمیخورند!
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    20 6
    چقدر مشمئز کننده هست بعضی موضعگیری های این خانم. خدا عوضش بده که با سرنوشت انسانها بازی میکنه با این حرفاش.
  • DE ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    17 25
    خانم سلحشوری با این نبوغ تون ما رو کشتید! عجب گشایش هایی ! مواظب باشیم امریکا نیاد چنین مغز و نابغه ای رو از ما بدوزده! به ارتش و سپاه محترم توصیه می کنیم لطفا یک کلاس دشمن شناسی برای ایندسته نمایندگان کم سواد بذارن تا ابروی مجلس ما روتو دنیا نبرن.
  • Hamid IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    29 14
    حرفاش درسته مشرق جان.به بهای فقر و بدبختی خودمون از این کشورا حمایت میکنیم آخرشم هیچی....اونا به پول ما نیاز دارن نه خود ما.....
  • محمود IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    15 12
    عقب مونده ذهني....
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    33 26
    خداییش مردترازپروانه سلحشوری کی رومیشناسید..یک تارموی گندیده سلحشوری به هزاران مفتخورای مشرق نیوز شرف داره
    • احمد IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      19 15
      انشالله یه روز بیفته دست همون هایی که تو عراق و سوریه داره طرفداریشون رو می کنه.
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      1 0
      توهین نکن.!!!
    • BE ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
      1 5
      احتمالش هست مرد باشه
    • IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
      3 6
      درود برمشرق.مرگ بر منافق‌.
  • مهدی IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    19 5
    ببخشید علیا مخدره ، مگه با دسته کورها طرف هستی، آبجی خیلی ببخشید که شوهر شما معاون وزارت همین دولت را داره ،بابا تو دیگه کی هستی ، عین آقایان که هم اهل ساقی نیستی واگرنه بهت میگفتن آبجی ساقی را عوض کن ، امثال خودت وشوهرت باعث بوجود آمدن این وضعیت هستید حالا طلبکار هم شدی ،خیای ناخالصی داره اون جنس افرادی که اینگونه حرف می زنند
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    15 7
    مالت های مظلوم و جبهه مقاومت و مردم ایثارگر و ولایتی ایران امثال این خانم و اصلاح طلبان و وابستگان غرب و بی بصیرت را لعنت و نفرین می نمایند وکیل الدوله ها جایی در بین مردم نداشته و بزودی شرشان کم خواهد شد
  • محمد IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    21 33
    پس کی سپاه این وطن فروشای اصلاح طلب امثال پروانه سلحشوری میگیزه؟
  • محمد IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    18 7
    مردم شما رو لعن می کنند که چهره منافقانه دارید و هیچ غلطی نکردید و روز بروز سیاستهای مغرضانه معیشت مردم رو سختتر کردید
  • US ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    10 10
    خانم سلحشورى اقاى ترامب به اين خاطرزيرميز بازى زد كه اصلاحطلبان را شايسته براى كارگزارى خود درايران تشخيص نمى داد اصلاحطلبان طبق دستور مرگزى قدرت حاكم جهانى همه صفات والقاب زشت را به ترامپ نسبت ميدانند واز طرف او دركاخ سفيدبود وبايستى با او كه فردقانونى كنار مى امدند اين كار شدنى نبود ازانجا رانده شديدودرداخل هم بطور حتم ياران شما افرادى مثل شما از ليست انتخاباتى حزب حذف خواهند كرد
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    38 14
    راستش تا جایی که ما در رسانه های آزاد دیدیم این پرچم ایران و عکس مسئولین ایران است در عرا ق آتش زده میشود . مگه چندتا کشور عراق داریم ؟
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    16 28
    این سلحشوری هم دو روز دیگه میرسه خارج و چادرش رو برمیدارد و شروع میکنه به ریش کسایی که بهش رای دادن می‌خنده
  • حسین IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    14 6
    ما هم این خانم و رای دهنگان به این شارلاتان‌ها را لعنت می‌کنیم
  • سید IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    12 17
    " دیوانه شلم شوری " ؛ وکیل الدوله کج فهم تشنه دیده شدن !!
  • مرصاد IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    18 15
    مشکل امثال سلحشوری ، که به راحتی جای حق و باطل را عوض می کنند ، فقط یک چیز است ؛ دنیاطلبی !!
  • DE ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    20 7
    خانوم سلحشور این‌جا خارج از ایران دوستان عراقی‌ها سوری تورا اعم ونفرین میکنند از چادور خود خجالت بکشید
  • مرصاد IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    26 20
    اون چادر نفاقت رو بردار !!
  • رضا IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    19 6
    باسلام،بنده شرمنده میادومی بینم چنین خانمی که بعنوان یک سیاستمدار وارد مجلس به عنوان نماینده میشه ،چنین سطحی نگر پیاده می باشند.واقعا حرفهای ایشون قابل بحث نیست.فقط میگم متاسفم.!!!
  • DE ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    19 35
    معلومه خانم سلحشوری به کربلا و نجف و کلا عراق مسافرتی نداشته.
  • DE ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    3 1
    خانم سلحشوری بجای این جاده خاکی انحرافی رفتن ها! به ملت گزارش رسمی و کتبی بدید در این چهار سال ناقابل شما و همسر محترمتون برای جوانان بیکار چقدر اشتغال زایی کردید؟ برای بی خانه ها چقدر مسکن ارزان درست کردید؟ امار ، عکس و رقم نشون بدید. مارا بخیر و شما رو بسلامت!
  • ۱۱۰ IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    5 0
    دو کلمه از ننه عروس بشوید
  • علی DE ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    3 0
    به نظرم تو مسائل بقیه کشورها دخالت نکنیم و به مشکلات خودمون بپردازیم بهتره اصولگرا و اصلاح طلب هم نداره
  • جلیل IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    4 1
    پشتیبان ولایت فقیه باشید ، تا آسیبی به مملکت نرسد .
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    1 0
    ایشون هم از اخور میخوره هم از توبره
  • رحمت عیدی IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    11 6
    سلحشوری خیلی بیشعوری،بعثیها و دواعش عراقی هستند که ایران رو نفرین میکنند مثل شما اصلاحطلبها که دائم حرفهای اربابتون آمریکا رو نشخوار میکنید و خودتونو کل مردم ایران جا میزنید،هر چند داعشی بعثی اصلاحطلب شیعه انگلیسی بهایی منافقین همگی سرتون تو آخور نوکری جبهه صهیونیه غربی عبری عربی است بالاخره تو بازار نوکری ارباب آمریکا بعثیها همکارتونند دیگه
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    16 10
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    9 9
    افساد طلبان مردهاشون تموم شدند زنها شون اومدند میدان؟؟؟
  • احمد IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    0 0
    ترامپ کشورهاي منطقه راميچاپدکه منافع مردمش راتامين کند کاش روحاني يه کم مثل ترامپ توفکرملتش بود
  • بهنام IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    2 7
    این خانم سلحشوری خیلی علاقه زیادی به براندازی نظام دارند. سر قضیه دختر آبی گفت مردم تونس به خاطر خودسوزی یک دکه دار انقلاب کردند و نظام تونس رو ورانداختند، حالا هم این حرفهای موررد علاقه صهیونیست و آمریکا و آل سقوط... یعنی کسی نمیتونه جلوی این مزدور دشمن رو بگیره....
  • ناشناس IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    2 4
    شورای نگهبان شماهم زیر تیغ این اعتراض هاهستید پس بخاطر مصلحت اندیشی دیگر این فاسدان ضددین رو تایید نکنید.مردم درد کشیده بعداز خداچشم امیدشان درباب انتخابات با شماست.دوطیف داریم انقلابی وغیر انقلابی مشرق لطفا لحاظ کن
  • DE ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    3 5
    سلحشوری: مردم عراق و سوریه، ایران را لعن و نفرین می‌کنندو کل مردم دنیا اصلاح طلبچی ها و نوکران و سرسپردگان رژیم امریکا را.
  • مهدی IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    3 5
    برای رای مردم احترام قائل هستم فقط موندم اگر بجای نمایندگانی مثل خانم سلحشور چوب خشک وارد مجلس میکردیم وضع مملکت بهتر نمیشد
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    1 7
    ایشون اخرش سر از همکاری با علینژاد. و .... در میاورد
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    1 0
    اگر مردم ایران وعراق متحد شوند دیگر هیچ قدرت خارجی قادر به ضربه زدن به این ملتهای مسلمان نخواهد بود
  • DE ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    3 0
    سلحشوری: مردم عراق و سوریه، اصلاح طلبان ایران را لعن و نفرین می‌کنند
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
      2 0
      احسنت.
  • totonchyan IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 0
    آخه تو از کجا می دونی مردم سوریه وعراق وبحرین ایران رانفرین میکنند چرا همه چیزرا وارورنه جلوه می دهید
  • سینا IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    من تازگیا به یک کشف بزرگ رسیدم اینکه برای دونستن حقیقت، کافیه حرف های اصلاح طلبان رو برعکسش کنی دقیقا درستش در میاد خیلی کارآمده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس