دپوی موادمنفجره در آرایشگاه برای استفاده در اغتشاشات

سرپرست پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از بازداشت آرایشگری خبر داد که با دپوی موادمنفجره در آرایشگاه قصد داشت از این مواد در اغتشاشات استفاده کند.

به گزارش مشرق، سرهنگ یعقوب علی رجبیان با اعلام خبر بازداشت یک آرایشگر در پی ناآرمی‌های اخیر، در این رابطه اظهار کرد: در پی ناآرامی‌های روزهای اخیر، گزارشی مبنی بر  فعالیت غیرمجاز یکی از آرایشگران جنوب تهران که واحد صنفی خود را به محلی برای دپوی مواد اشتعال‌زا و محترقه تبدیل کرده بود، دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید:


سرپرست پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه با توجه به حساسیت موضوع تیمی از مأموران نظارت بر اماکن عمومی پایگاه ششم پلیس امنیت پایتخت به همراه اکیپی از مأموران عملیاتی این پایگاه وارد عمل شده و در بررسی و بازدید صنفی انجام گرفته از این آرایشگاه صحت خبر مورد تأیید قرار گرفت، گفت: با هماهنگی مقام قضایی متصدی این واحد صنفی در مغازه‌اش دستگیر و از آرایشگاه وی دو گالن 20 لیتری نفت و 6 بطری الکل و مقادیری مواد اشتعال‌زا کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازجویی‌های اولیه متهم منکر اتهامات وارده شد اما در مواجهه با مستندات و ادله موجود به جرم خود اعتراف و عنوان با همدستی دو تن از دوستانش قصد داشتند با تهیه و ساخت مواد منفجره ، محترقه و آتش‌زا (کوکتل مولوتوف) اقدام به تخریب اموال عمومی با استفاده از شرایط موجود جامعه کنند.

رجبیان با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر همدستان وی در دستور کار مأموران قرار دارد.

وی با اشاره به پلمب واحد صنفی مذکور به علت تخلفات ذکر شده، تصریح کرد: پلیس با قاطعیت و هماهنگی دستگاه قضا با متخلفان و مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد و شهروندان می‌توانند گزارش خود را از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    14 2
    مغازه اش را آتش بزنید. پدرسوخته.
  • IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    0 0
    از یک کنار تک تک شون رو اعدام کنید بیشرفهای حرام لقمه رو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس