اغتشاشات ایران - نمایه

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۷ نفر دیگر از لیدرها و عاملان اصلی اغتشاشات آبان ماه طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی توسط مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوءاستفاده و موج‌سواری بر اعتراضات مردم در خصوص طرح سهمیه‌بندی بنزین اقدام به تخریب و آتش زدن سازمان‌یافته اموال و اماکن عمومی و دولتی و تعرض به جان و مال مردم کردند، روز گذشته طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی 7 نفر دیگر از این افراد در مخفیگاه‌های خود شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید:

دستگیری سرشاخه اصلی اغتشاشات «محمدشهر» کرج

بازداشت ۳۰ لیدر اصلی اغتشاشات غرب تهران

فرمانده انتظامی استان اصفهان، تخریب و آتش زدن تعدادی بانک، ناوگان حمل و نقل شهری و پمپ بنزین، تخریب چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و المان‌های شهری، مسدود کردن تعدادی از خیابان‌ها و بزرگراه‌ها و تحریک مردم به تجمعات غیرقانونی و اقدامات هنجارشکنانه را از جمله اتهامات متهمان دستگیر شده عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس صراحتاً به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و تحریک مردم به منظور اخلال در نظم عمومی اقرار کردند.

معصوم‌بیگی، با بیان اینکه دستگیرشدگان به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند گفت: تمامی عوامل اصلی مرتبط با اغتشاشات آبان ماه استان اصفهان و مزدوران ضدانقلاب خارج نشین زیر ذره‌بین و چتر اطلاعاتی پلیس قرار دارند و به زودی باقیمانده آن‌ها نیز دستگیر و به دست قانون سپرده شده و به سزای اعمال مجرمانه خود خواهند رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
    8 4
    درجا گردن بزنیدشان
    • IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      0 0
      تخلیه اطلاعاتی و محاکمه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس