کد خبر 1013218
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۰
شهرداری نمایه

ارگان شهرداری تهران به جای عذرخواهی از سوءمدیریت فاحش شهرداری یا لااقل پاسخگو کردن مدیران شهرداری در قبال این سوءمدیریت، ژست‌های اپوزیسیونی به خود می‌گیرد!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

این روزنامه دیروز در تیتر اول خود نوشت: «رسانه‌ها خالی از صدای مردم. روزنامه‌ها گزارش‌های تحلیلی و مردم بسیار کمی درخصوص حوادث روزهای گذشته چاپ کردند و هیچ روزنامه‌ای، عکس اختصاصی درباره اعتراضات مردم منتشر نکرده است.» همشهری سپس گزارش مفصلی به این موضوع اختصاص داد.

بیشتر بخوانید:

درخواست محسن هاشمی از خبرنگاران درباره کم کاری شهرداری


این در حالی است که روز شنبه در اثر بارش برف و خواب بودن مدیران شهرداری تهران، مردم غیر از شوک قیمت بنزین، با شوک یخ‌بندان و قفل شدن خیابان‌ها و بزرگراه‌ها مواجه شدند و بسیاری از آنها پس از ساعت‌ها معطلی و سرگردانی در میان برف و سرما، از کار و تحصیل و اشتغالات خود بازماندند و مجبور به بازگشت به خانه‌ها شدند. با این حال روزنامه همشهری در تمام این ایام، چهره‌ای کور و کر به خود گرفته بود و کمترین اشاره‌ای به این مشکل جدی مردم نکرد.


یک هفته بعد، همین روزنامه ادا و اطوار دفاع از مردم و اینکه چرا روزنامه‌ها اعتراضات مردم را منتشر نمی‌کنند، در پیش می‌گیرد!!


یادآور می‌شود دیروز محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: شهردار تهران لیست مقصران برف‌روبی و گزارش مقصران ماجرا را بعد از یک هفته به شورا ارائه نکرده و از خبرنگاران می‌خواهم این مسئله را پیگیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانیم IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    8 0
    هم‌شهرداری‌وهم‌شورای‌شهر‌هر‌دو تعطیل‌هستند‌اصلا‌مشخص.کنید تهران‌شهردار‌دارد‌نه‌والا‌فقط‌پول‌یا مفت‌مانند‌شورای‌شهر‌فقط‌می‌خورند چه‌شخصی‌ویا‌چه‌ارگانی‌باید‌به‌کارو دزدی‌اینها‌رسیدگی‌کند‌لطفا‌هرچه زودتر‌رسیدگی‌وروسای‌ونفرات‌را تغییر‌دهید
  • ناشناس IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    0 3
    آقای عارف خیلی زرنگی کرد و خطش را از آقای روحانی جدا کرد قبلها خیلی ها به آقای دکتر عارف غر می زدند حالا استراتژی آقای دکتر را درک می کنند.
  • علیرضا IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    1 0
    شورای شهر حاصل تکرار خاتمی بهتر از این نمیشه..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس