کد خبر 1012233
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰
عرضه کننده داروهای تقلبی در تلگرام شناسایی شد

فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران پلیس فتا بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مدیر یک کانال تلگرامی با ۲۳ هزار دنبال کننده در فضای مجازی شدند.

به گزارش مشرق، سردار سیدمحمود میرفیضی، فرمانده انتظامی مازندران در بازدید از نمایشگاه مطبوعات در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در پی بروز برخی تجمعات در اعتراض به گرانی بنزین و سوءاستفاده معاندان نظام برای تشویش اذهان عمومی و ایجاد اغتشاش در جامعه، موضوع در دستور کار یگان‌های اجرایی پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

درخواست پلیس از مردم: اغتشاش‌گران را معرفی کنید

وی گفت: در پی بروز برخی تجمعات در اعتراض به گرانی بنزین و سوءاستفاده معاندان نظام برای تشویش اذهان عمومی و ایجاد اغتشاش در جامعه، موضوع در دستور کار یگان‌های اجرایی پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس فتا شهرستان بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مدیر یک کانال تلگرامی با ۲۳ هزار دنبال کننده در فضای مجازی که با راه‌اندازی کمپین، بنزین نزنیم، مردم را به اغتشاش و اخلال در نظم عمومی ترغیب می‌کرد، شدند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی قضایی متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از وی تجهیزات ارتباطی مربوطه کشف شده است.

فرمانده انتظامی مازندران از معرفی متهم به مرجع قضایی خبر داد و از مردم با بصیرت استان خواست؛ به فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان که با بهانه‌های مختلف در فضای مجازی و حقیقی به دنبال ایجاد آشوب، اغتشاش و ایجاد ناامنی در کشورند توجه نکرده و همواره صف خود را از آشوب‌طلبان جدا کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    3 3
    اعدام کنید حرامزاده ها رو
  • حمید IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    9 3
    جمعش کنید بابا یک انسان بیچاره مثل ما که از گرونی میناله رو چه اتهاملتی بهش زدن خدا از سرتون نگذره ، از قدیم الایام گفتن و شنیدیم که طلم پایدار نمیمونه
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    2 1
    دقت کنید! دقت کنید فقط اسم کمپینش کمپین بنزین نزنیم بوده است اما به اسم شرکت در کمپین تمام نظرات حاوی تشویق به اغتشاش و آشوب و راه بندان و حمله به پمپ بنزینها بوده است.
  • امیری اندی IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    1 2
    انتظار شدید ترین نوع برخورد با این مزدوران
  • Aziz IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    0 0
    بایدقوه قضایه تمامی خساراتی کاغتشاش گران واردکرده اندازانهابهایش رابگیرند.ولیدرهای انهادرهمان محل خرابکاری باطناب داراعدام شوند.باشددرسی برای اربابانشان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس