کد خبر 1009515
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵
بی‌خانمان نمایه

گزارش «انجمن فدرال کمک به افراد بی‌خانمان» آلمان نشان می‌دهد، تعداد بی‌خانمان‌ها در این کشور اروپایی طی سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸، بیش از چهار درصد افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، گزارش اخیر یک نهاد دولتی آلمان درباره موضوع بی‌خانمان‌ها در این کشور نشان می‌دهد که در سال گذشته میلادی حدود ۶۷۸ هزار نفر در آلمان جای ثابتی برای زندگی نداشتند.

بیشتر بخوانید:

۳۸ میلیون فقیر و چهره دیگر آمریکا

روند رو به افزایش بحران بی‌خانمانی در شهرهای آمریکا

به نوشته شبکه «راشا تودی»، طبق گزارش «انجمن فدرال کمک به افراد بی‌خانمان» آلمان میزان بی‌خانمان‌ها در این کشور اروپایی طی سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸، بیش از چهار درصد افزایش یافته است.

بنا بر این گزارش که دوشنبه (دیروز) منتشر شد، ۶۷۸  هزار نفر در آلمان در سال ۲۰۱۸ جای ثابتی برای اقامت و زندگی نداشتند. این رقم در سال ۲۰۱۷ ،  ۶۵۰ هزار نفر بود و محل خواب ۴۱ هزار نفر، خیابان‌های آلمان بوده است.

راشا تودی در گزارش خود می‌نویسد: «یک چهارم رشد اقتصادی اروپا از آن آلمان است و این کشور توسط تک تک رسانه‌ها "موتور محرکه" (اقتصاد اروپا) توصیف شده است اما در پشت این عناوین، بی‌خانمانی در حال افزایش است».

طبق گزارش راشا تودی، تبعیض و ناعدالتی اقتصادی در آلمان «سر به فلک کشیده است».

انجمن فدرال کمک به افراد بی‌خانمان آلمان به دولت این کشور توصیه کرده که خانه‌های ارزان‌قیمت بیشتری برای اقشار آسیب‌پذیر بسازد.

بنا بر گزارش راشا تودی، «در زمستان سال گذشته (۲۰۱۸) حداقل ۹ نفر از افزاد بی‌خانمان در سرما جان دادند و با توجه به حضور تعداد بیشتری از بی‌خانمان‌ها در خیابان‌ها در سال جاری، امکان تکرار این تراژدی وجود دارد». 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    0 0
    وقتی کشورهای غربی ۱۰میلیون پناهده سوری را قبول گردند۶۰۰نفر یعنی نیم درصد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس