سیده حمیده زرآبادی

عضو فراکسیون امید مجلس از انتصابات فامیلی وزیر ارتباطات خبر داد و گفت: خانم ثنا اسدیان متولد ۶۵ خواهر خانم آقای وزیر است که ماهانه ۶۹ میلیون حقوق می‌گیرد.

به گزارش مشرق، نشست خبری سیده حمیده زرآبادی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با عنوان بررسی چالش‌ها در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور جمعی از اصحاب رسانه در خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

تذکر به آذری جهرمی به‌علت اهدای ۲۰۰ لپ‌تاپ به نهاد ریاست جمهوری

رفتارهای تبلیغاتی آقای وزیر و مسئولیت‌های بر زمین مانده

روسیه اینترنت ملی می‌زند؛ جهرمی بشکن! +عکس

در این نشست خبری زرآبادی طی سخنانی، اظهار داشت: در کمیته ارتباطات مجلس مسائل مربوط به IT را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: قرار بود درباره بحث مالیات بر ارزش افزوده وزارت ارتباطات در این جلسه حضور داشته باشند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و آنها حضور نیافتند.

آقای وزیر ادعا می‌کند مخالف تخلف است اما در عمل مجلس بود که با تخلفات مقابله کرد

زرآبادی درباره اینکه بحث‌های مختلفی درباره موضوع ارزش افزوده اپراتورها در چند وقت اخیر مطرح شده است، که در یکی از گزارش‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده مشخص شده که سایت انتخاب مبالغی را دریافت کرده و هجمه‌هایی علیه شما منتشر کرده، گفت: شرکت‌های خدمات ارزش افزوده یکسری خدمات خارج از استانداردهای اپراتورها ارائه می‌کند که یکسری محتوای منحصر به فردی ایجاد می‌کند که درآمد خوبی برای اپراتورها دارد.

این نماینده مجلس افزود: طبق قوانین رگلاتوری ۶۰ درصد این پول‌ها سهم شرکت‌های خدمات دهنده، ۳۰ درصد سهم اپراتورها و ۱۰ درصد سهم تجمیع کنندگان است.

وی ادامه داد: وزیر ارتباطات اعلام کرده که مخالف تخلف در ارزش افزوده است. کسی که با تخلفات ارزش افزوده برای اولین بار مقابله کرد نمایندگان مجلس بودند نه وزارتخانه ارتباطات. 

زرآبادی خاطرنشان کرد: در دی ماه ۹۶ تا خرداد ۹۷، تعداد ۷ شرکت بودند که با اپراتورها هماهنگ بودند و عضوگیری اجباری داشتند که ما نمایندگان مجلس این موضوع را اعلام کردیم.

۳۵ میلیارد تومان کلاهبرداری هفت شرکت

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: آذری جهرمی در یک ادعای عجیب عنوان کرده بود که مخالف تخلف در ارزش افزوده هستم؛ اینجا در میان شما خبرنگاران می‌گویم  نهادی که با تخلفات ارزش افزوده برای نخستین بار مقابله کرد کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی بود و نه وزارت ارتباطات.

وی  تصریح کرد: از دی ماه ۹۶ تا خرداد ۹۷ ، هفت شرکت متخلف در این زمینه وجود داشتند که با هماهنگی اپراتورها عضوگیری اجباری می کردند. ما در کمیسیون صنایع مجلس اینها را از روی گزارش‌های شکات افزایش هزینه قبض موبایل‌ها شناسایی کردیم و پرونده این هفت شرکت مورد بررسی قرار گرفت که مشخص شد مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کلاهبرداری صورت گرفته است.

وی در ادامه با تشریح دیگر جزئیات تخلفات صورت گرفته یادآور شد: یک شرکت به نام ایده‌پرور هوشمند که سهم آن از ۳۵ میلیارد ۲۳ میلیارد بود و رئیس آن سجاد بنابی بود تنها پول‌ها را بازگرداندو قرارداد آنها لغو نشد.

درآمد زیرمجموعه سایت انتخاب ۵۳۴ میلیون تومان بوده است

زرآبادی ادامه داد: یک هلدینگ نیز به نام اعطا وجود داشت که خدمات ارزش افزوده ارائه می‌کرد که افرادی همچون ابوذر مهرمنش، سجاد بنابی و مهرمنش که مدیر کل ارزش افزوده همراه اول است در آن عضویت داشتند. 

نماینده قزوین در مجلس اضافه کرد: طبق اطلاعاتی که به بنده رسیده و گزارشی که در زمینه تخلفات حوزه ارزش افزوده داشتیم، در مهر ماه سال جاری درآمد زیرمجموعه سایت انتخاب ۵۳۴ میلیون تومان بوده است.

زرآبادی همچنین یادآور شد: وزیر ارتباطات تاکنون مدارکی در خصوص سؤالاتی که بنده از او داشتم ارائه نکرده است، چندین جلسه نیز در کمیسیون مجلس داشتیم و مقرر شده مستندات ارائه شود که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

عضو فراکسیون امید در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تاکنون مواردی که امروز در نشست خبری مطرح کردید را به آقای آذری‌جهرمی گفته‌اید یا خیر، گفت: در بحث عملکرد اتفاقات زیادی افتاده و افراد اعتراضاتی دارند که کمیته ارتباطات این موضوعات را بررسی می‌کند چرا که مطالبات زیادی در این حوزه وجود دارد. فقط طی مدت دو روز دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر درگیر اپراتورها شدند یعنی قربانی عضوگیری اجباری شدند. حال ممکن است امروز افراد بیشتری نیز درگیر آن باشند. من نمی‌توانم از مطالبات افراد به راحتی عبور کنم و اگر تخلفی صورت گرفته است باید به‌عنوان نماینده مردم ورود کنم.

وی در ادامه سخنانش در این نشست خبری در پاسخ به سؤالی که چرا مدعی‌العموم به بحث تخلفات بر ارزش افزوده دخالت نمی‌کند، گفت:‌ زمانی مدعی‌العموم وارد می‌شود که تخلفی اعلام شده باشد. اکنون باید مشخص شود که تخلفات از سوی شرکت‌های ارائه کننده خدمات ارزش افزوده یا وزارت ارتباطات رخ داد که باید آقای آذری‌جهرمی در این باره پاسخگو باشد.

ورود به حوزه شخصی افراد پسندیده نیست ولی آقای وزیر پاسخگو باشند

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: قوانین رگلاتوری در ایران سخت است و مدعی‌العموم زمانی می‌تواند ورود کند که مشخص باشد چه تخلفی رخ داده است. 

زرآبادی در پاسخ به سؤال خبرنگار مبنی بر اینکه که شما در نطق خود به بحث انتصابات فامیلی وزیر ارتباطات اشاره کردید، و همچنین از موضوع شنود توسط این وزارتخانه خبر دادید جزئیات آن را اعلام کنید،‌گفت: من معتقدم ورود به حوزه شخصی افراد کار پسندیده‌ای نیست. بنابراین آقای آذری‌جهرمی باید پاسخگو باشد و انتسابات خود را اصلاح کند که این کار را نکرد.

عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه پاسخ به سؤال خبرنگار، گفت:‌ بنده در خصوص انتصابات مربوط به وی سؤالی از ایشان پرسیدم که یکی از موارد را مطرح کرد اما موارد دیگری از انتصابات ایشان همچنان برقرار و مطرح است. 

وی یادآور شد: اینکه افراد مسئول می‌شود ممکن است اقوام و دوستان خودشان را در جای دولتی منصوب کنند اما از زمانی که این موضوع ممنوع اعلام شد صرفا انتصابات در وزارتخانه‌ها مورد بحث نبود و دوستان مسئول به بخش خصوصی روی آوردند. 

در بخش دولتی مردم عادی نمی‌توانند منصوب شوند، در بخش خصوصی اطرافیان آقایان منصوب می‌شوند

نماینده قزوین در مجلس با بیان اینکه در بخش دولتی که مردم عادی نمی‌توانند منصوب شوند،‌گفت: در بخش خصوصی هم که آقایان مسئول اطرفیان خود را منصوب کرده و به واسطه رانت مردم عادی نمی‌توانند در این مراکز مشغول به فعالیت شوند، پس سوال این است چگونه و به دستور چه کسانی این افراد منصوب می‌شوند

زرآبادی با طرح این سؤال که آیا هر کسی که دفتر نمایندگی بیمه دارد گردش مالی‌اش این گونه است، گفت:‌ اگر کسی نمایندگی فروش رایتل را در شهری دارد همه نمایندگی‌ها اندازه او گردش مالی دارند.

این نماینده مجلس ادامه داد: هدف من از بیان این مسائل این است که مسیر درست شود.

وی در خصوص سؤال دوم خبرنگار مبنی بر بحث شنود مکالمات وی در خصوص نطق گذشته‌اش درباره وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: من در نطقم عنوان کردم که ما باید احساس امنیت داشته باشیم. در خصوص نطقم بنده موضوعی را مدنظر داشتیم که فقط خودم می‌دانستم و تنها با برادرم مشورت کرده بودم. برایم جالب بود که یک فرد خیلی نزدیک به وزیر ارتباطات این خبر را منتشر کرد که من نطقی در خصوص آذری‌جهرمی دارم. اما جالب است بدانید در مجلس همان روزی که نطق داریم اسامی ناطقان را راس ساعت ۸ صبح به دیوار می‌زنند.

به عنوان یک نماینده وقتی انتشار خبرم درباره نطق در خصوص آذری‌جهرمی را دیدم احساس ناامنی کردم

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه افراد باید در جامعه ما احساس امنیت کنند، گفت:‌ من به عنوان یک نماینده وقتی انتشار خبرم درباره نطق در خصوص آذری‌جهرمی را دیدم احساس ناامنی کردم. چرا که برایم جای سؤال داشت که چه کسی آن را منتشر کرد من هم همان فرد را گفتم.

نماینده قزوین در مجلس با بیان اینکه در خصوص اطلاع یابی از موضوع نطقم و مسئله‌ای که تنها مدنظر خودم بود با دستگاه‌های ذیربط مکاتبه کردم تا این مسئله را بررسی کنند،‌گفت:‌ من نمی‌دانم چگونه است که آن فرد توانسته این موضوع را منتشر کند. لذا برای من جای سؤال است و احساس ناامنی می‌کنم. جالب است بدانید نام این فرد زهیر موسوی بود. 

زرآبادی گفت:‌ من در نطقم این موضوع را در خصوص انتصابات وزیر مطرح کردم که وزیر پاسخی نداد باز هم چند روز بعد بنده سوالی کردم که اتفاقا در خصوص یکی از اقوام ایشان است که وزیر گفته بود در این خصوص مستندی نداری که بنده آن را در رسانه‌ها منتشر کردم. من دوست دارم این مسیر اصلاح شود. 

وی با اشاره به انتصاب فرد نزدیک به وزیر ارتباطات در شرکت رایتل، گفت: در متن این نامه که خطاب به وزیر ارتباطات است  آمده است:« توجه به انعقاد قراردادهای کلان بیمه‌ای توسط خانم ثنا اسدیان بانمایندگی کد ۲۳ ۲۳ بیمه ما وابسته به بانک ملت با شرکت رایتل و شرکت‌های حوزه ارتباطات پاسخ به چند سوال  ضروری است.آیا خانم ثنا اسدیان با شما نسبت فامیلی دارند؟ و در صورت  مثبت بودن پاسخ این سوال نسبت دقیق را اعلام کنید.

سؤال من درباره انتصابات فامیلی وزیر ارتباطات بعد از کمیسیون در صحن علنی مجلس می‌رود

نماینده قزوین در مجلس ادامه داد:‌ ما سؤال مربوط به وزیر را ۲۱ مهر پرسیدیم و در ۱۱ آبان سال جاری به وزارتخانه ارتباطات رفت اما هیچ پاسخی دریافت نکردیم البته می‌دانم چرا وزیر پاسخ نمی‌دهد چون اصلا جوابی ندارد. چون اگر پاسخی داشت سریعا آن را توئیت می‌کرد!

زرآبادی افزود: بنابراین سؤال من در خصوص انتصابات فامیلی وزیر ارتباطات بعد از کمیسیون در صحن علنی مجلس می‌رود و امیدوارم آقای وزیر در این رابطه پاسخ داشته باشد. 

عضو فراکسیون امید در خصوص اینکه عده‌ای می‌گویند وقتی سؤال خود را پس گرفتی پس تطمیع شده‌ای،‌گفت: اگر آقای آذری جهرمی مثلا دستور می‌داد قرارداد بیمه حوزه ارتباطات را کنسل کند آن گاه من قانع می‌شدم. ما در مجلس هستیم که اصلاح امور را انجام دهیم نه اینکه دعوا کنیم اما به شرطی اینکه این موارد اصلاح شود.

این نماینده مجلس در ادامه با بیان اینکه تا زمانی که امور مذکور اصلاح نشود از سؤالاتم دست نخواهیم کشید، گفت:‌ خانم ثنا اسدیان خواهرخانم وزیر ارتباطات متولد ۶۵ است شما بگویید ما چند نفر بیکار در این سن و سال در کشور داریم. کارمزد او طی سه سال  ۲ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان بوده که به طور متوسط ماهیانه ۶۹ میلیون تومان است  که در برخی ماه‌ها تا ۱۳۷ میلیون تومان هم این کارمزد رسیده‌ است. 

زرآبادی در پاسخ به سؤالی در خصوص اینکه چرا تخلفات پسر آقای دزفولی را پیگیری نکردید، گفت:در مورد تخلف پسر آقای دزفولی مستندی به من ندادند حال اگر مستندی در این خصوص کسی دارد به من ارائه کند تا پیگیری کنم.

عضو فراکسیون امید مجلس گفت:‌ بنده سؤالی از وزیر ارتباطات کرده بودم که آقای آذری‌جهرمی به شورای نگهبان نامه‌ای نوشته بود و گفته بود سؤال من  امنیتی است. این موارد کجا امنیتی هستند. 

وی در خاتمه سخنانش در خصوص سؤالی مبنی بر اینکه آیا از لیست امید برای انتخابات جدا خواهید شد، گفت: از فراکسیون امید در انتخابات بعدی جدا نخواهم شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 117
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 41
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    4 198
    نوش جونش
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
      84 0
      یعنی ننگ بر کسی که این خیانتها رو ببینه و تو رسوایشون کم کاری کنه!
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
      25 2
      برادر صنعتی شریفی ما را با زن و بچه بیرون کردند جاش یه دختر اوردند که چی بگم فقط لیسانس خانم از ازاد نمیدونم کجایک از تیپ و سرو وضع همون نگم بهتره پسر عموی 50 ساله مان هم همینطور و چند نفر دیگر از اشنایان واقعا چه کسی قرار است به این جنایات پایان دهد؟؟؟؟؟؟؟
    • far IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
      55 0
      احمق، دارن حق منو تو رو میخورن اونوقت تو به چی افتخار میکنی؟
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
      41 0
      حتما نوش جونش میشه مگر آه میلیونها مرد و جوان مجرد و متاهل بیکار و بی درامد و یا حتی شاغل برده وار با بیش از 10 ساعت کار و حقوقی که کفاف واجبات را نمیدهد به عرش خدا نرسد
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
      27 1
      فردای قیامت باید پاسخگوی این قضاوتت باشی.واونها هم پاسخگوی اموال بادآورده.!
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
      11 0
      خاک وَچوق
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
      37 0
      اینا یک عمره گردنشان با پول مردم کلفت شده بس دیگه.!!!
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
      38 0
      فقط یک دزد میتونه به یک دزد بگه نوش جونش
    • حمید IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
      28 0
      خطاب به 20:24، حتماً یک سهمی هم به تو می رسه که با این وقاحت دفاع می کنی ،قطعاً آن دنیا باید پاسخگوی این رذالت باشی.
    • IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
      28 0
      کوفتشون بشه. از حلقوم تو و دوستانت بیرون میکشانیم
    • IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
      16 0
      معلومه تو هم یه حروم خور دزدی که بابات نون حلال بت نداده بخوری
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
      0 0
      جهرمی اسم اصولگرا داره اگر واقعا باشه. والا در عمل اصلاح طلب.!!!
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
      5 0
      ایشان با این عملکردشان جزو ریزش‌ها هستند.درحالی که جوان هستند ودر فضای معنوی کشور باید جزو رویش ها باشند.!!!
  • سید IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    آیا شد که یکی اصلاح طلب باشد و فاسد نباشد یا این که از فاسد حمایت نکند!؟ جداً که این قبیله چه قدر تهوع آورند!!
    • صالح IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
      41 1
      اصلاح طلب ها تو فساد مسابقه دارن با هم...
    • US ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
      6 54
      ایشون اصولگرا هستن
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
      79 1
      جناب رییسی تو رو به جدت جلوی این جوجه مستکبر های تازه به دوران رسیده هول ورشون داشته رو بگیر تا از دلشون اژده ها ی هفت سر جدیدی بیرون نزده
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
      20 2
      نشستن در حال چاپیدنن داستان سر اینه کی بیشتر قاپید کی کمتر
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
      18 0
      این خانم فراکسیون امیده ها
    • محسن IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
      15 14
      آقای آذری جهرمی از کی تا حالا اصلاح طلب شده اند؟ مگر ایشان همان شخصی نیستند که انتخاب شدنشان برای وزارت، مورد حمایتِ قاطعِ اصولگرایان بود؟
  • DE ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    74 3
    بخورید تا ۱۴۰۰ از گوشت و پوست ملت. بدوشید تا ۱۴۰۰ از شیره جان مردم. بهره ببرید تا ۱۴۰۰ از خانه ای که متعلق به شما شده که اسمش بیت الحال هست. و هر چه میتوانید از این ثروت و رانت خانوادگی تا ۱۴۰۰ جمع آوری کنید. بعد از آن اینها نوبت گروه دیگر خواهد شد و شما را بهره ای نیست. پس عجله کنید که تا ۱۴۰۰ وقتی نمانده و هنوز رمقی در مردم و پولی در خانه مانده.
    • GB ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
      10 3
      1400مگه قرارمعجزه شه بازم یه انتخابات دیگه و نتیجه ای نامعلوم
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
      34 4
      نوش جانشان. ملتی که به روحانی 24 میلیون رای بده حقش همینه...
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    35 2
    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ به نام خداوند رحمتگر مهربان تَبَّتْ يَدَا أَبِي لَهَبٍ وَتَبَّ ﴿۱﴾ بريده باد دو دست ابولهب و مرگ بر او باد (۱) مَا أَغْنَى عَنْهُ مَالُهُ وَمَا كَسَبَ ﴿۲﴾ دارايى او و آنچه اندوخت‏ سودش نكرد (۲) سَيَصْلَى نَارًا ذَاتَ لَهَبٍ ﴿۳﴾ بزودى در آتشى پرزبانه درآيد (۳) وَامْرَأَتُهُ حَمَّالَةَ الْحَطَبِ ﴿۴﴾ و زنش آن هيمه‏ كش [آتش فروز] (۴) فِي جِيدِهَا حَبْلٌ مِنْ مَسَدٍ ﴿۵﴾ بر گردنش طنابى از ليف خرماست (۵)
    • امیر IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
      7 1
      حالا تاکی منتظر بمونیم طنابی از لیف خرما بر گردشون بره الان که داریم ذره ذره زیر فشار اتفاقات له میشیم کیه که دردمون رو درک کنه که چی میکشیم
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    55 6
    اگر یکی مثل قالیباف همچین حقوق داشت اصلاح طلبا سرویس میکردن ولی خب انقلابی ها بی عرضن
    • ناشناس ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
      29 0
      به جای جواب مقایسه ای دادن و چپ و راست کردن بی مورد باید به مسئولان و مدیران نالایق گفت فقط خجالت بکشید که میزان رشوه و ارتشاء و اختلاس و فساد در کشور شیعه بیش از همه کشورها شده آبروی اسلام و شیعه را بردید و باید آماده عذاب خدا باشید لعنت خدا بر شما و اجداد و ابناء تان ..دین فروشان دنیاطلب 9499
    • IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
      5 7
      انقلابی ها بی عرضه نیستند محتاط هستند.واحتیاط شرط عقل است.!
    • علی IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
      4 0
      عجب
    • رضا IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
      7 15
      قاليباف حقیقتا باید بیاید بساط این رانت ها را جمع کند
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    42 6
    ژن خوب .....
    • FR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
      2 1
      پس چرا انقدر زشته
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    56 0
    بچه های ما بیکار هر جا رفتیم با مقررات استخدام میکنیم بعد رفتیم 5 نفر بودند حالا 10نفر سرکار میاند دیدیم همه پارتی دارند ما ماندیم بچه هامون بیکار برای نان شب محتاج اینها یک مشت ....هستند فقط به دنبال منافع شخصی خود و تمام حرفها دروغ و از مسلمانی کنار
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
      9 0
      باسواد ، مومن ، بیکار و مجرد جوانمرگ شد مصیبتی که هرگز فراموش نمی شود
    • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
      11 0
      امیدوارم خرج دوا و درمانشون بشه ما که هر جا رفتیم کار پیدا نکردیم انوقت این انگل زاده ها میلیاردی درآمد دارند
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
      1 5
      خودت فهميدي چي نوشتي؟ بايد به معلم کلاس اول تون جايزه داد
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
      5 1
      ۲۲:۵۱ مشکلت چی هست، یک مادر یا پدری که از درد ما فرزندان نوشته و مشکل بیکاری ما را گفته، به مرام آقازادگیت بر خورده یا اصلاح طلبیت
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    42 2
    اقای قوه قضائیه اینهم تخلف ببینیم کاری میتونی انجام بدی
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
      8 0
      قوه قضاییه باید وارد بشه
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
      6 1
      جالبه همه را بنده خدا قوه قضاییه باید جمع کن رای شما به نمایندگان بی عرضه مجلس و رئیس جمهور را نا لایق را همه و همه با اقای قوه قضاییه است به کوری چشمتون رئیس سفره همتون جمع میکنه
  • Ali IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    6 2
    اگه فقط این دنیا باشه بخورید آخرتی هم هس از این اصلاح طلبها هرچی بگی درمیاد اون از مطهری بحث دانشجو اون از جهانگیری اف ای تی اف که رهبری... اینم از جهرمی ..
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    11 3
    اینقدر اصلاح طلب ، اصلاح طلب نکنید! الان چند نفر از افراد دولت قبل زندان هستند؟ چقدر فساد در دولت قبلی بود؟ این بازیها رو در میارید همیشه سرتون کلاه میره!
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    4 0
    هی رووو هی روووو
  • ناشناس IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    12 1
    اذری جهرمی مرتکب جرم شده آقای رییسی ببینیم چه میکنی این گوی و این میدان
  • محمود IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    6 0
    در چنین وضعیت جامعه که بعضی از خانواده ها حتی به نون شبشان محتاج هستند چنین افرادی را در هر پست و سمتی که باشند باید حکم اعدام داد و در جمع اجرا کرد چون واقعا اینها نه تنها مسلمون نیستند بلکه انسان نیز نیستند
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    10 0
    عه عه عه. اینا که داشتن پز می دادن ما وزیر جوان داریم، جوان گرایی و این حرفا.!!! نچ نچ نچ. رسما سرمایه داری رو داره پیاده می کنه دولت. آی مردم باور کنین این لیبرال ها فقط برای خودشون و دوستان سرمایه انباشته می کنن، تو رو خدا گول نخورین. اینا فکر ایران و مردمش نیستن.. بابا چشاتونو باز کنین..
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    8 0
    گناه همه اینا بگردن شیخ حسن ......... است
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    8 0
    نامزد ریاست جمهوریه آینده!!! چه شود!!!
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    9 0
    وزیر ارتباطاته یا اطلاعات این بچه لوس دولت باید بره زندان
  • امیر IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    8 2
    بخور بخوره
  • حسين DE ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    4 0
    چند كلاس درس خونده؟
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    5 0
    این پولها چطوری از گلوشون پایین می‌ره .وقتی کارگرانی هستند که ماهها حقوق نگرفتند و به برکت وجود حاج آقا رئیسی حقوق حقه خود را به امید خدا میگیرند.!
  • سیدجعفرکاظمی IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    3 3
    نظرما کشک ! این همه گفتند چه شد وبه کجاکشید که حالا مابگیم بجایی برسه؟ اگرمسئولی پیدا کردید که چندنفررادر آب نمک نخوابانده باشد سلام برسانید . یوم تبلی السرائر( چون پرده برافتد .....)
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    7 0
    من۱۰ساله کار میکنم ۶۹ملیون پس انداز ندارم هم وطنام بر نان شب موندن این خانم۶۹ملیون حقوقشه چقد حکومت ما...خدایا خودت چاره ای به حال ما کن
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    3 4
    خخخخخخخخخخ حالا یک سفره ای باز شده و اصلاح طلب و ... می خورند گوارای وجود
  • چ IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    6 0
    مگرنظرمردم برای چپ یا راست مهمه چرا اینها را اعدام نمی کنند اینها با منافقین چه فرقی دارند انقلاب را شهیدان را ایرانی را بااین افراد شکم پرست کاری نیست جز اعدام
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    3 1
    هر چه میکشیم از شما اصلاحی هاست
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    3 1
    اصلاحات تو ایران تهش وطن فروشی و لمپن پروری تا حالا که اینجوری بوده ،مگه نه حسنک
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    4 1
    انصافا دم انتخابات و قانون اساسی گرم که هر قدر نزدیک می‌شویم پته این و اون ریخته میشه روی آب. زمان شاه این خبرها نبود و در خفا میخوردن.
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    3 0
    این هم از وزیر جوان ، خدایا خودت مملکت رو از دست این رتهزن ها نجات بده
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    2 0
    چي بگم بااين وضع اقتصادي مردم
  • mm IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    9 0
    آذری‌جهرمی به سن روحانی برسه چی میشود؟!!!
  • مزیدی IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    3 1
    جالبه که به شورای نگهبان نامه نوشته آقای وزیر تعجبش اینجاس که اینا اصولا این شورا رو قبول نداشتن ولی چرا وقتی کم آوردن متوسلش شدن؟!
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    3 0
    اگر عدد ۶۹ میلیون در ماه برای حقوق درست باشه خیلی به شخص توجه نکنید اگرچه پارتی بازی خلاف است و خلاف بزرگتر میزان حقوق است حالا هر که باشد مگر چکار میکند که همچون حقوقی بگیرد
  • جد IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    3 0
    این اقا واپراتورهایش از همه فساد تر عمل می کنند این هم از بکارگیری جوان
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    4 0
    با این گل کاریاش این فاسد چه هشتگ حق الناس حق الناسم راه انداخته تو توییتر
  • NL ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    4 0
    اگر قصد ازدواج داره ما هستیم ها شاید باجناق وزیر شدیم و رفتیم جایی ماهی ۸۰ میلیون حقوق.
  • شوت IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    2 8
    واقعا خندم میگیره وقتی میگید 69میلیون در ماه پوله...خخخخخ...یا حقوق بالا نمیدونید چیه یا خیلی فلاکت زده هستید...
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    5 0
    منم متولد 67 و هیچ سرمایه و آینده ای ندارم بخاطر اینکه فامیل گردن کلفت درجه یک ندارم
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    2 0
    واقعا که...فاسد
  • DE ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    3 0
    آقای رئیسی کجاست ؟ فساد و دزدی از این علنی تر .. وزیری که باند بازی و مال ملت را توی حلق فامیلش بکند باید برکنار و محاکمه بشود . واقعا این دولت در حمایت از ناپاکان و پرو بال دادن به فامیل بازی خیلی عملکرد بی شرمانه ای دارد .
  • ناشناس US ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    4 0
    نخبه های مملکت تا بیکار توی خونه نشستن و در فقر و فلاکت هستن و یا دارن از کشور مهاجرت می کنن بعد این اقایون فک و فامیل خودشونو اوردن و مشغول چاپیدن ملت هستن. جلوی چشم ما دارن مارو نابود می کنن اما کاری از دستمون برنمیادش. خدایااااا امام زمانتو برسون که دیگه بریدیم بخدا
  • علی IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    2 3
    التوبة و خداوند در قرآن کریم فرموده : يَوْمَ يُحْمَىٰ عَلَيْهَا فِي نَارِ جَهَنَّمَ فَتُكْوَىٰ بِهَا جِبَاهُهُمْ وَجُنُوبُهُمْ وَظُهُورُهُمْ هَٰذَا مَا كَنَزْتُمْ لِأَنفُسِكُمْ فَذُوقُوا مَا كُنتُمْ تَكْنِزُونَ ﺭﻭﺯﻱ ﻛﻪ ﺁﻥ ﺍﻧﺪﻭﺧﺘﻪ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﺗﺶ ﺩﻭﺯﺥ ﺑﻪ ﺷﺪّﺕ ﮔﺮﻣﺎ ﺩﻫﻨﺪ ﻭ ﭘﻴﺸﺎﻧﻲ ﻭ ﭘﻬﻠﻮ ﻭ ﭘﺸﺘﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺩﺍﻍ ﻛﻨﻨﺪ [ ﻭ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﻧﻬﻴﺐ ﺯﻧﻨﺪ ] ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ ﺛﺮﻭﺗﻲ ﻛﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﺧﻮﺩ ﺍﻧﺪﻭﺧﺘﻴﺪ ، ﭘﺲ ﻛﻴﻔﺮ ﺯﺭﺍﻧﺪﻭﺯﻱ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﭽﺸﻴﺪ .(٣٥) باید بترسند اینا که جوانان این مملکت با هزار مشکل قدرت تشکیل زندگی ندارند اما اینا بیش از اون چیزی که حقشون هس دارند میگیرند و هیچ مشکلی هم حل نمیکنند امیدوارم رئیس قوه قضائیه به فساد همه اینها بدون تعارف رسیدگی بکنه.
  • جد IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    1 3
    درود بر اقای جهرمی والبته صدها درود بر خواهر زنش .. چرا نگیرد ونبرد این دزدی ها وراندها. وحقوق های نجومی مایع ننگ نیست اگر در دولتمردان ادم پا ک دست پیدا گردید ان مایع ننگ است
  • سعید IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    6 0
    انشاا...خدا حق اون مظلومایی که نون واسه خوردن ندارن واینا 70میلیون حقوق میگیرن رو از دماغشون در بیاره
  • یک جانباز IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    5 0
    حال چرا ۶۹ میلیون به این طفلکی میدن سرراست بکنند ۷۰ میلیون اگر ندارند من جانباز بی پا حاضرم از حقوقم پس از کسر کرایه خانه یک و دویست برام میماند یک تومان کسری این طفل معصوم را بدهم تا یکی را خوشحال کرده باشم
  • رضا IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    3 0
    واقعا دردناک است که یک فقیر عاجزانه میگوید از گرسنگی مردم کمکم کنید به حرفش گوش نمیدهند یکی هم مثل این خانم درآمد میلیونی دارد و این است عدل علی.به نظرتان تاکی میخواهید این مردم مظلوم را غارت کنید
  • عاشق بهار IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    5 0
    خدایا ریشه ظالمین و فاسدین را بخشکان
  • فواد IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    2 4
    وقتی برادر روحانی با ۳۳ میلیارد تومان اختلاس یا رشوه ۵ سال حبس میشه بعد دوروزه ازاد میشه از بقیه چه انتظاری دارید اینا هزار فامیلن علی برکت الله اینقدر این سرطان تو بدنه دستگاه نفوذ کرده که فقط یه خلخالی میخواد تا اینار رو ریشه کن روحت شاد خلخالی کجایی که ببینی این ژن خوکها چه برسر این مملکت اوردن جناب رئیسی اماده باش بده اینا بیشتر از این حرفها ملت رو چاپیدن انشاالله خرج سرطان خودشون و خانواده شون بشه چرک و خون این ملت رو خوردن حرام لقمه های کثیف
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    0 5
    مشرق تومریضی توبیماری اگربایکی بد شدی ازهیچ تهت وافترایی ابایی نداری یک سایت چیکی درست کردی وبا ان ابروی مردم ومسعولین رامیبری جامعه امروز نیاز به وحدت داره ازخداکه میدانم نمیترسی حداقل جگرهم نداری نظرات مخالف رامنتشر کنی واین یعنی دریوزگی وبدبختی
    • IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
      7 0
      مسئول فاسد باید دستش رو بشه و کسانی هم که به روحانی رای دادند بهتر یا پی به اشتباه خود ببرند یا زیپ دهانشان را بکشند.
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    5 0
    خوب دیگه این بچه که شانسکی وزیرشد اگر حرف زنش راگوش نده وحقوق نجومی به خواهرش نده که نمیشه
  • ناراضی وضع موجود IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    6 0
    دقیقا آقای رییسی اینجا میتونه ثابت کنه که تا حالا شوآف اجرا نکرده تا حالا گردن کلفت و مشهور را دیدین کاری به کارشون داشته باشن؟ تا حالا نوچه ها رو زدن .برای اثبات درستی کار باید خود اصل حضرات را بزنن آقای رییسی بسم الله
  • IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    3 0
    بالاوپایین این دولت همه مثل هم هستند رییس سازمان برنامهقبلا گفته بود انها از زخیره نظامند وهیچ کدام درلیست تریم نیستند
  • بهرام IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    2 0
    خدا رحمت کند برادرشهید باکری را که باان جمله تاریخی همه چیز را درمورد ابن روزهای سیاه بیان کردند زمانی که درمنطقه مهران برای سربلندی کشور عزیزمان میجنگیدم یکروز یکی ار رزمندگان بمن گفت براستی ایا جنگیدن مابااین شرایط سخت در اینده کشورمان نقشی خواهد داشت باغرور گفتم صدالبته ما اینجا برای حفظ ارزشهای کشور عزیزمان می جنگیم تا درآینده مردم درآرامش خاطر زندگی کنند چه میدانستیم که عده ای خدانشناس از آن زمان برای این روزها دسیسه چینی میکردند من کاری با وزیر و وکیل ندارم یاد حرف آن شهید بزرگوار میافتم ومیگویم خوش به سعادتان رفتید واین روزهای سیاه را ندیدید که چگونه عده ای گذشته را فراموش کرده وبخاطر مال اندوزی ملت را آزار میدهند یکی با استخدام اقوام خود یکی با خوردن بیت المال و.....‌...‌
  • بهرام IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    4 0
    بخاطر یک وام ده میلیون تومانی معاون بانک ملت شعبه خرمشهراستان زنجان باعث شد توسن شصت سالگی خونه ام بقیمت سبصدوهشتاد تومن فروخته بشه که دوباره با دسیسه چینی سی میلیون تومن از اون مبل را هم خودشون برداشتد وقتی اعتراص کردم باوقاحت گفت ما مامورحفط بیت المال هستیم الان قیمت خونه من شده دومیلبارد وبیت المالی که اون شخص حفط کرده بودنصیب خودش خواهرزن وزیروچند نفر بی خدای دیگه شده خانواده ام از هم پاشید اون سیصدتومنم دوماهه از بین رفت الان شدهام مستاجر فقز به یک امیدزنده مانده ام
  • سیداصغرحصاری IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    1 0
    حتمااین نماینده چندنفری رومعرفی کرده که باپارتی بازی دستشونوبندکنه جهرمی قبول نکرده حالااینم پتشوریخته رو آب
  • IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    3 1
    بدبخت زن ذلیل.
  • حسن IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    1 6
    عزیزان چرا سخت می گیرید اولاد ۶۹ تومان پول یک پراید است ثانیا اگر ایشان واقعا ۶۹ تومان حقوق می گیرد می دانید اگر زمانه سابق بود ایشان روزانه چند کاسبی می کرد ؟ چرا واقیت ها را در نظر نمی گیرید؟ اگر انقلاب نمی کردید مطمئن هستید امثال ایشان روزانه ۶۹۰۰ تومان کاسبی نداشتند ( تورم را در نظر بگیرید ) منصف باشید و خدا را در همه لحظه های زندگی در نظر داشته باشید فردایی هم هست .
  • هادی IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    8 1
    تا زمانی که قانون درستی نداشته باشیم و همه چیز شفاف نباشه و ملت عدالت خواهی نداشته باشیم روحانی و احمدی نژاد و هرکس دیگه هم بیان همینه.قانون اساسی باید تغییر کند
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
      0 1
      شما چند بار قانون اساسی رو خوندین و چقد ازش آگاهی دارین.؟؟ اصلا میدونین چند درصد از همین قانون اساسی در عمل اجرا میشه؟؟ البته مام معتقدیم قانون اساسی باید تغییر کنه، اونم اینکه اختیارات رهبری اضافه بشه، رئیس جمهوری که حدود ۹۰ درصد بودجه دستش باشه و نزدیک به ۷۰ اصل قانون اساسی در اختیارش اما عملا هیچی از این حد اختیارات رو مردم حس نکنن به درد نمی خوره، اختیارات رهبری باید بیشتر بشه.
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    3 3
    این عدد خوش یمن بامحاسبه پر سانتها بوده یا منهای اونا.فحشا طلبان جووناشون دراعداد فسادشون یکی ازپیرها بیشتره. بدون شک بعضی فسادها فرع براون یکیس.ولازمه اوست . توضیحش بماند شیخ
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    1 0
    شورش دراومده وزیر باید بره کنار
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    2 0
    باایجاد یک بازرسی ساده همه سواستفاده کنندگان از بیت المال می شود جلوی این ریخت وپاش ها را گرفت. توهین ودورغ گویی را کنار گذشت وبا قدرت تمام از بیت المال محافظت کرد. به امید روزی که تمام ما بتوانیم از حقوق قانونی خود استفاده کنیم ودست توی جیب بیت المال نکنیم. انشالله
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    4 0
    انتقاد خوب است به شرطی که سازنده باشد. باید بتوانیم مانند یک ایرانی اصل رفتار کنیم . ایرانیان با اصالتند. خوش به حال کسانی که بتوانند کمک کار باشند.وبتوانند راه گشای دیگران باشند. با قدرت باید بتوانیم ایرانی آباد داشته باشیم.به امید آن روز
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    3 1
    حالا معلوم شد چرا اقای وزیر از مدیر شدن خانمها استقبال می کرد که به عقیده خودش فساد کم میشه!این همه پسر و مرد دهه شصتی توانا و تلاشگر بیکارن ,این خانم میره سر کار اونم با این حقوق!
  • حامد IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    6 1
    مرگ بر حرام خور
  • DE ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    7 0
    سلام جناب جهرمی من معلمم ولپ تاپ برای بچه های کلاسم لازم دارم
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    4 0
    اگرتخم دو زرده هم بکنه-دراین مملکتی که نابود کردندحقشون درسیستم حقوق بگیری بیشتراز۲میلیون نیست-اگر خیلی دانشمند وزحمتکشند بروند در کار آزاد واقعی ببینیم یک میلیون تومان عرضه دارند درآمدحلال داشته باشند
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    6 0
    از ماست که بر ماست
  • دادگستر AT ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    6 0
    با مردم با نرمی و مهربانی سخن بگوییم و رفتار کنیم>>ولی با خیانتکاران به ایران و مردم ایران> یَنی با اختلاس گران/رشوه خواران/دزدان خزانه کشور/رانت خواران/زمین خواران/نابودکنندگان محیط زیست>>با دُرشتی سخن گفته و بدون هیچ گذشتی اموال چپاول شده را از چنین افرادی پس گرفته و زندانهای سنگین (از۳۰ سال تا زندان ابد) برایشان مهیا سازیم...-.
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    4 0
    جوانان این مملکت سکانداران این مرز وبوم هستند . راه را اشتباه نرویم . قانون برای همه باید بازگو شود . نیت همه براین باوراست که ایرانی هستیم. همه ما ایرانیان باید قبول داشته باشیم که این سرزکین اجدادی ماست پس وظیفه نگهداری به عهده ماست . کسانی که کار را برای پیشرفت این مملکت انجام می دهند کار خودرا قبول دارند به عنوان یک ایرانی الاصل ودر خدمت مردم خود ومملکت ایران. دورود بر شرف وابروی کسانی که دلسوز این سرزمین کهن هستند.
  • ایران IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    2 0
    احتمالا مثل قضیه سایت ها خبر نداره و هیچ کارس.....
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    0 1
    عدالت جز فروع دین می باشد ونظارت در هرجا وهر دستگاهی فقط سید بزرگوار جناب رییسی ریشه فساد مالی وهرگونه فساد اخلاقی ووووو .... را بکن .... که ثروت در بین مردم منصفانه و در راستای عدالت باشد هر کجا که باشد یکی گرسنه و نان شب نداره .......یکی از پولداری با پول بازی میکنه
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    3 0
    خدا ازش نگذرد یعنی اگر رئیس جمهور بشود چه کار می کند.
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    6 0
    آهای ایهالناس-ما درآمدمون یک میلیون تومان هم نیست-مثل اینهادزد هم نیستیم
  • DE ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    3 1
    حقوق ۶۹ میلیونی خواهرزن آذری‌جهرمی// آفرین به این خانوم میدونسته با کی ازدواج کنه تا میلیاردر بشه داداچ جانش. یاد بگیرید .این خانوم را بگذارید وزیر اقتصاد بشه /
  • اسماعیل پورابراهیمی IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    3 0
    من خودم کشاورزهستم گندم جووهرمحصول دیگری که داریم تحویل دولت میدیم بعدبرایه کیسه آردونون همه جابریم بعداینانون موفت میخورن
  • سید رضا IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    2 0
    آنها که تجربه تاریخی داشتند ،؛ سال 92 و 96 بارها هشدار دادن که ؛ در رای دادن بصیرت داشته باشید و درست انتخاب کنید ! اما متاسفانه فرصت طلبان افساد گر ؛ با رندی از احساسات و جوگیر شدن افراد ظاهربین ، بخصوص قشر جوان بی تجربه سوءاستفاده لازم را کردند! هرچند که آن جوانهای خام نیز اکنون ؛ تجربه تلخی بدست آورده اند !!
  • علی IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    0 2
    آدری جهرمی کاندیدا ریاست جمهوری میشه رای هم میاره اسن کوبیدنا هم الکیه
    • ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
      3 0
      کشوری که این دروغگوی عاشق شوآف رو برای ریاست جمهوری تأیید صلاحیت کنه حتی یک لحظه جای موندن و زندگی نیست
  • علی رضوی IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    2 0
    به خاطر عدالت بگویید به بچه های خواهرش هم پست نون وآب دار بدهد
  • علی IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    3 0
    عجب بخور بخوری ما بدبخت بیچاره ها با درامد یک میلیونی باید زندگی کنیم
  • علی IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    6 0
    همه این فساد های اقتصادی به دلیل اینکه مشخص نیست پول مردم در کجا خرج میشه و شفافیتی در اقتصاد کشور ما وجود نداره یک عده میلیارد میلیارد می دزدند و خیلی از مردم صبح تاشب کار می کنند شکشون گرسنه است
  • مرتضایی IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    1 0
    چرا برخورد نمیشه پس سازمان بازرسی چکار میکنه خواهش میکنیم یکم جدی تر با مسایل برخورد کنن ، از قوه قضاییه تقاضا داریم با توجه به وجود فساد تو ادارات مستقیما" ورود کنند.
  • DE ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    1 0
    این هم وزیر جوان دیگه چکار می خواهی بکنید اصلاحات چی ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس