جهرمی نمایه

وزیر ارتباطات به جای نمایش‌های تبلیغاتی، به مسئولیت اصلی خود در راه‌اندازی شبکه بومی ارتباطات و اطلاعات بپردازد.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

جهان‌نیوز در این زمینه نوشت: اردیبهشت امسال وزیر ارتباطات طی یک اظهارنظر عجیب مدعی شد که: «۸۰ درصد زیرساخت شبکه ملی اطلاعات محقق شده است» اما محمدحسن انتظاری عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی و دبیر سابق این شورا در این مورد گفت: «این گزارش در یک کمیته کارشناسی سطح بالا، مرکب از برخی اعضای حقیقی شورای عالی فضای مجازی و مدیران مرکز ملی و دبیر شورای عالی فضای مجازی، بررسی شد و به هیچ عنوان این میزان پیشرفت ۸۰ درصدی تایید نشد... به‌طور کلی ما به طرح جامع شبکه ملی اطلاعات نرسیدیم و حتی یک ساختار طراحی در وزارت ارتباطات وجود ندارد و حتی یک حکم مجری طرح شبکه ملی اطلاعات نیز در این رابطه دیده نشده است. این اغتشاشات در شبکه ملی اطلاعات به معنای عدم پیشرفت این پروژه است...»

بیشتر بخوانید:

آقای جهرمی! کمتر ادای روحانی را دربیار +عکس

آقای جهرمی این حق الناس محسوب می‌شود!؟ +فیلم


مدت‌هاست که آذری جهرمی ‌توییت‌های مبارزه با سرویس‌های ارزش افزوده و هشتگ حق‌الناس می‌زند. اما باید توجه داشت که اگر آذری قصد مبارزه با VAS را دارد و می‌گوید که کلاهبرداری و حق‌الناس است، باید برخی از افراد در زیرمجموعه وزارت ارتباطات و همراهان خود را از دم تیغ بگذراند و به قوه قضائیه تحویل دهد! زیرا بخشی از شروع و پایان VAS دستِ دولت و نزدیکان وزیر است.


یکی از آخرین مواردی که وزیر شوآف کرده است برگشت ۲۶ میلیارد تومان از هزینه‌های اینترنت آزاد زائران در ایام اربعین بود. علاوه‌بر گرانی سرسام‌آور اینترنت، بر اساس گفته شاهدان عینی، تلفن برخی از زائرین و موکب‌داران، به‌دلیل ارتباط زیاد در طی چند روز معدود و با بالا رفتن مصرف و هزینه قبض، قطع شده و به‌صورت یک‌طرفه در آمده است.

بعد از آنکه وزارت ارتباطات و اپراتورها با این کار خود در کنار سانسور رسانه‌های غربی، باعث بخشی از خودسانسوری اربعین شدند و اجازه ندادند آن‌طور که مورد انتظار زائرین بود این جمهوری جهانی در عصر ارتباطات به گوش سایر مردم دنیا برسد، همچنین بعد از شکایت‌های فراوان مردم و افشاگری رسانه‌ها، و بعد از آنکه بسیاری از زائرین نتوانستند با خانواده خود در ایران ارتباط برقرار کنند و احتمالاً بعضی از آنها در عراق یکدیگر را گم کردند و... وزیر و زیرمجموعه او برای اعاده حیثیت به یک‌ باره مانند یک قهرمان شمشیر حق‌الناس از غلاف بیرون کشیدند.

اما این اعاده حق‌الناس نوشداروی بعد از مرگ سهراب است. از طرفی یا وزیر از زیرمجموعه و کارهایی که در حوزه ارتباطات کشور صورت می‌گیرد خبر ندارد و درگیر کارهای دیگر است و یا اینکه خبر دارد اما در موقع لازم اقدام نمی‌کند. در هر دو صورت باید به مردم جواب دهد. هرچند که بر اهل فن پوشیده نیست که بخشی از درآمدهای اپراتورها متعلق به دولت است. 

در هر صورت در حرکتی مشکوک برخی محافل و رسانه‌ها از وزیر ارتباطات به‌عنوان یکی از گزینه‌های انتخاباتی یاد می‌کنند. خود او هم به‌طور صریح و شفاف این موضوع را رد نمی‌کند و گاهی اوقات نیز جواب‌های دیپلماتیک به این سؤال داده است. اما باید به این عده بگوییم که مردمی ‌بودن با پیت بنزین در دست گرفتن، پوشیدن تی‌شرت و شلوار جین، بدگویی از صدا و سیما، توییت بازی و کپشن گذاشتن در اینستاگرام، هشتگ حق‌الناس و نمایش‌های دوربینی به دست نمی‌آید. مسئولیت گرفتن در جمهوری اسلامی یکی از بزرگترین حق‌الناس‌هاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ع IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
    2 0
    احسنت
  • کشاورزالبرزی IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
    2 0
    بنظرم بایدسینمای ایران راتحویل این عزیزدل برادرداد چون واقعا خودش بتنهایی سینماست بازیگری بماند ،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس