کد خبر 1006402
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
مهدی ترابی

وینگر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی دوست دارم در بازی بعدی پرسپولیس به علی علیپور پاس گل بدهم.

به گزارش مشرق، ناراحتی بیشتر گابریل کالدرون به این خاطر بود که مهدی ترابی در بازی با ماشین‌سازی پنالتی نزد. علی علیپور با اصرار پشت ضربه پنالتی ایستاد و ضربه اش را به شکلی عجیب چیپ زد تا آه از نهاد تماشاگران پرسپولیسی بلند شود. اولین کسی که بعد از پایان بازی با ماشین‌سازی تبریز معرفت به خرج داد و از همبازی خودش دفاع کرد، مهدی ترابی بود. شنیدن تازه‌ترین صحبت‌های مهدی ترابی خالی از لطف نیست.

بعد از بازی با ماشین‌سازی از علی علیپور دفاع کردی؟
علیپور همبازی من و مهاجم ارزشمندی است. نباید فراموش کرد همین الان هم در لیگ برتر بیشتر از همه برای پرسپولیس گل زده و نباید این همه به او حمله کرد.

همه از هم می‌پرسند چرا پنالتی‌اش را چیپ زد؟
به هر حال فشار بازی و همین طور وقفه‌ای که در زدن پنالتی به وجود آمد را باید درنظر گرفت. خود علی طفلکی از همه بیشتر ناراحت بود. او می‌خواهد برگردد و جبران کند. باید همه به ویژه هواداران پرسپولیس از علی حمایت کنند.

کالدرون گفته قرار بود مهدی ترابی پنالتی بزند ولی علیپور با اصرار زد.
او که نمی‌خواست ضربه اش را خراب کند.

شاید اگر تو پشت ضربه پنالتی می‌ایستادی گل می‌شد.
شاید هم گل نمی‌شد! چه تضمینی وجود داشت که من پنالتی بزنم گل می‌شد؟!

بیشتر بخوانید:
 

لگد مهاجم پرسپولیس به شانس بزرگ کالدرون/ مسی و رونالدو هم شاهکار علیپور را انجام نمی‌دهند

حالا از این به بعد پنالتی می‌زنی؟
اگر کالدرون دستور بدهد حتماً پنالتی می‌زنم. همچنین خیلی دوست دارم در بازی بعدی پرسپولیس به علی علیپور پاس گل بدهم. مطمئن هستم علی باز هم گل می‌زند و جبران می‌کند. باور کنید خودش بیشتر از همه از اتفاقی که رخ داده ناراحت است.

البته خیلی‌ها معتقدند جلوی ماشین‌سازی تبریز بازی خوبی انجام ندادید.
شاید مثل همیشه نبودیم، اما بازی‌های بدتر از این را بردیم. این بار هم می‌توانستیم برنده شویم که نشد. البته تیم‌های بالای جدولی مساوی کردند و ما می‌توانیم در مسابقات بعدی جبران کنیم.

نیم‌فصل در پرسپولیس بازی کردی و سه جام گرفتی! آخرین جام را هم پس از پایان بازی با ماشین‌سازی بالای سر بردی. چه حسی داری؟
طبیعتاً اگر سوپرجام را بعد از برد بالای سر می‌بردیم لذت بیشتری داشت ولی... ان‌شاءا... در بازی بعدی از شرمندگی هواداران پرسپولیس درخواهیم آمد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس