کد خبر 1003200
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
کمال کامیابی نیا

پرسپولیس در فصول گذشته از ۳۳ گلی که دریافت کرد، ۷ گلش از پشت محوطه جریمه بوده است.

به گزارش مشرق، پشت محوطه جریمه به پاشنه آشیل جدید قرمزهای پایتخت تبدیل شده است. این اتفاق که  مهاجمان حریف نمی‌توانند وارد محوطه جریمه قرمزها شده و از آنجا دروازه بیرانوند را باز کنند باعث نشده که تعداد کلین‌شیت‌های این تیم بالا برود. پرسپولیس در این فصل فقط سه کلین‌شیت در ۷ بازی انجام شده داشته که برای رکورددار فصول گذشته آمار بدی محسوب می‌شود. در بازی با پیکان یک گل دیگر هم به گل‌های پشت محوطه پرسپولیس اضافه شد تا شاگردان کالدرون سومین گل خود را از این منطقه هم دریافت کنند. این در حالی است که فصل گذشته پرسپولیس در کل فصل سه بار دروازه‌اش از پشت محوطه جریمه باز شده بود.

بیشتر بخوانید:

وقت گذاشتن برای جونیور بیهوده است

این طور که به نظر می‌رسد نبودن یک هافبک دفاعی تخصصی ضربه سختی به کالدرون وارد کرده است. اگرچه بعد از مصدومیت کامیابی‌نیا، پرسپولیس با حضور ربیع‌خواه و نورالهی بازی با دو هافبک دفاعی را انجام داده است اما باز هم غیبت کامیابی‌نیا جبران نشده است. 

پرسپولیس در ۴ فصل اخیر با کمال کامیابی‌نیا، ۳۳ گل خورده که ۷ تای آن‌ها از پشت محوطه جریمه به ثمر رسیدند. بدون کمال، این آمار ۷ گل از ۱۵ گل خورده می‌رسد. افزایش ۲۵ درصدی که نشان می‌دهد فعلا بزرگترین مشکل دفاعی سرخپوشان، نبودن جنگجو بین مدافعین و خط هافبک است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس