کالدرون و برانکو

برد پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر نوزدهم علاقمندان به این تیم را به یاد روزهای تلخ فصل پانزدهم لیگ برتر انداخت که از همین هفته استارت حرکتی کم نظیر زده شد!

سرویس ورزش مشرق – تیم پرسپولیس پس از دو باخت پیاپی در دیدار هفته هفتم لیگ برتر مقابل پیکان به پیروزی رسید تا موقتا از بحران احتمالی خارج شود. در واقع کالدرون نیاز مبرمی به این برد داشت تا به حمایت باشگاه و هواداران پاسخ درخور توجهی بدهد.

جالب اینجاست که این برد در هفته هفتم به دست آمد و ۴ سال پیش در همین مقطع پرسپولیس با برانکو در قعر جدول جاخوش کرده بود اما با برد هفته هفتم توانست روند کم نظیری در کسب نتایج موفقیت آمیزش را تجربه کند. در آن فصل پرسپولیس لیگ را بد استارت زد و در ۶ هفته ابتدایی با یک برد، یک مساوی و ۴ باخت ۴ امتیازی ماند و به قعر جدول سقوط کرد اما در هفته هفتم با پیروزی برابر تراکتورسازی در زمین این تیم تبریزی اوجگیری اش را استارت زد و از آن پس تا پایان فصل فقط یک بازی را در هفته ۲۸ به نفت تهران باخت و در نهایت هم با امتیاز برابر ۵۷ و با تفاضل کمتر (۳ گل) پس از استقلال خوزستان نایب قهرمان لیگ برتر پانزدهم شد.

در واقع پرسپولیس مزد حمایت مدیریت و هواداران باشگاه از سرمربی خود را گرفت و با برانکو پس از آن نایب قهرمانی هر چه جام در سالهای پس از آن بود را درو کرد و حتی تا فینال آسیا هم رسید. برانکو هم در مصاحبه ای اخیراً از هواداران پرسپولیس خواسته که از کالدرون و کادرفنی حمایت کنند تا به موفقیت برسند.

بیشتر بخوانید:
 

برانکو: کالدرون یک مربی بسیار با کیفیت است
 

کالدرون بهتر از برانکو، بدتر از اخراجی‌ها

تیم کالدرون در فصل جاری برخلاف سه فصل اخیر، لیگ را مطلوب هوادارانش شروع نکرده است ولی با بردی که در هفته هفتم روبروی پیکان بدست آورد شاید به نقطه عطف برانکو ایوانکوویچ رسیده و از این پس باید شاهد پیروزی های متوالی این تیم و اوجگیری دوباره اش باشیم. تیمی که از ۶ بازی ابتدایی این فصل ۳ مسابقه را با شکست پشت سرگذاشته و در رده ششم قرار گرفته است، هرچند با ۱۲ امتیاز شرایط بسیار بهتری نسبت به لیگ پانزدهم دارد. شاید فرصت خوب برای کالدرون بازی نداشتن پرسپولیس با تیم های مدعی قهرمانی و رویارویی این مدعیان با هم تا پایان نیم فصل باشد.

البته این نکته را هم نباید فراموش کنند که تیم برانکو در آن فصل ۵۰ گل زد و آقای گلی فصل نیز به مهدی طارمی از پرسپولیس رسید، و کالدرون اگر می خواهد در کورس رقابت برای کسب قهرمانی با تیم های مدعی سپاهان و شهرخودرو و تراکتور و استقلال بماند باید خط حمله و مهاجمان خود را تقویت کند چرا که زدن ۵ گل در ۷ مسابقه آمار خوبی برای یک تیم مدعی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس