فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون، چند میلیارد تومان لباس در «پلاسکو» سوخت؟ و ... از دیگر عناوین خبری مهم روز است.

  به گزارش مشرق، مهمترین عناوین خبری‌ چهارشنبه 27 بهمن ماه به شرح زیر است:


سیاست
 

هیأت دولت، پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور مبنی بر تامین مسکن گروه‌های کم درآمد در دو قالب مسکن اجتماعی و مسکن حمایتی را بررسی و تصویب کرد.

 تذکر 46 نماینده مجلس به رئیس جمهور

تعداد ۴۶ نفر از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور خواستار ابلاغ تعیین نرخ دستمزد کارگران براساس محاسبات اعلامی بانک مرکزی شدند.

 زمان پرداخت عیدی تمامی بازنشستگان مشخص شد
 
سخنگوی دولت از پرداخت عیدی کلیه شاغلین و بازنشستگان کشوری و لشکری با حقوق بهمن ماه خبر داد.

 واکنش آخوندی به موضوع استیضاحش در مجلس

 عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز و در حاشیه نشست هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران پیرامون استیضاحش در مجلس گفت: هر زمان مطرح شود، خدمت نمایندگان خواهیم بود و توضیح خواهم داد.


فرهنگ و هنر

 مشروح دیدار مردم‌تبریز با رهبرانقلاب امشب در شبکه‌یک
 
مشروح دیدار هزاران نفر مردم تبریز با رهبر معظم انقلاب امشب از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

 همراه با فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون
 
شبکه های آخر هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی متنوعی را برای هفته آخر بهمن تدارک دیده اند.

 جزئیات کامل از مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری ۹۶
 
رئیس مرکز تولید و فنی سیما گفت: برنامه‌های تبلیغی کاندیدای ریاست جمهوری شامل ۳۰ دقیقه گفت‌وگو با دوربین و سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای گفت‌وگو با جوانان، پاسخ به سوالات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و گفت‌و‌گو با ایرانیان خارج از کشور است.


اقتصاد

 واردات 10 میلیون دلاری قیچی خارجی

براساس آمار گمرک در 10 ماهه نخست سال 95، بیش از 3 هزار و 569 تن قیچی از کشورهای مختلف جهان، وارد ایران شده است.
 
 

سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۳۱، تیبا، تیبا هاچ‌بک، ام‌وی‌ام S ۱۱۰، پژو پارس، سمند، پژو ۴۰۵، لیفان X۶۰ و ام‌وی‌ام ۵۵۰ همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار دارند.

 چند میلیارد تومان لباس در «پلاسکو» سوخت؟

رئیس مرکز پژوهش‌های اتحادیه پوشاک تهران گفت: پروسه جانمایی کسبه پلاسکو با نظارت نمایندگان کسبه پلاسکو،‌ اتحادیه پوشاک و اتاق اصناف ظرف ۳ شبانه‌روز همراه با واگذاری‌های موقت انجام شد و اکنون برخی واحد ها فعالیت خود را شروع کرده‌اند.


جهان

 ترور سرکرده یکی از گروه‌های «ارتش آزاد» در درعا

فرمانده گروه تروریستی «فرقه العشایر» به همراه سه نفر دیگر در جریان انفجار در راه «جدل-الشیاح» واقع در منطقه «اللجاه» استان درعا کشته شد.

 ضربه سنگین ارتش سوریه به القاعده

ارتش سوریه موفق شد بیش از هفتاد عضو گروه تروریستی جبهة النصره را در یکی از استان‌های جنوبی این کشور کشته و زخمی کند.
 

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به اظهارات اردوغان گفت: به نظر می‌رسد این اظهارات تحت‌تاثیر جو و احتمالا فضای هیجانی خاصی صورت پذیرفته، چرا که جناب اردوغان بیش از هر کسی به نقش سازنده و ثبات‌آفرین ایران در منطقه و عراق آگاه است.

ارتش ترکیه شمال حلب را گلوله باران کرد

ارتش ترکیه و گروه مسلح موسوم به «ارتش آزاد» ۲ روستا را در حومه شمالی شهر حلب سوریه گلوله باران کردند.

 داعش 8غیرنظامی را در «کرکوک» اعدام کرد

تروریست های تکفیری داعش ۸ غیرنظامی عراقی را به اتهام همکاری با نیروهای امنیتی این کشور در شهر «کرکوک» اعدام کردند.

 

بازی عجیب و مشکوک بازیکنان بارسلونا مقابل پاری‌سن‌ژرمن فرانسه شبکه خبری - تحلیلی COPE را برآن داشته تا ماجرای کم کاری و بازی ضعیف بازیکنان را بررسی کند.

 باشگاه نساجی بازیکنانش را جریمه کرد

بازیکنان نساجی قائمشهر به دلیل نتایج دور از انتظارشان در چهار هفته اخیر، جریمه شدند.

 پنالتی گیرترین دروازه‌بان لیگ چه کسی است؟

در میان گلرهای لیگ برتری، تاکنون تنها 7 دروازه بان موفق به مهار ضربات پنالتی در حین بازی ها شده اند و در این میان مهدی اسلامی با دفع دو ضربه پنالتی، پنالتی گیرترین دروازه بان لیگ محسوب می شود.

 

شهید مدافع حرم عراقی «مصطفی الهاشمی» عضو جنبش «النجباء» در وصیت خود می‌گوید: بعد از من این راه را ادامه دهند و برای ما، شهادت و پیروزی را دعا کنند.
 
 

منابع وابسته به دولت ترامپ مدعی شدند که روسیه با فاصله گرفتن از پیمان کنترل تسلیحاتی واشنگتن-مسکو، یک فروند موشک زمین پایه میان برد از نوع کروز مستقر کرده است.

 برنامه بسیج برای مساجد تعطیل و نیمه تعطیل

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواهند مساجد مرکز سالمندان باشد گفت: مسجد محوری را می‌توان مهم‌ترین تغییر در رویکرد‌های بسیج در دوره جدید دانست.

 رضایت نسبی فرمانده کل قوا از نداجا

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: قطعا با سرلوحه قرار دادن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و تکیه بر توان و دانش فرماندهان جوان، روز به روز بر قدرت دفاعی و بازدارندگی‌مان خواهیم افزود.


جامعه
 

به نوشته گاردین 9 شهر در جهان به عنوان خطرناک ترین هوا در جهان به ثبت رسیده اند که زابل ایران رکوردار این شهرها در جهان است.



 ایران بهشت کارمندان با تعطیلات رسمی بی‌شمار

«ایران بهشت کارمندان است» اگر این جمله در هیچ موردی مصداق نداشته باشد که خب بدیهی است ندارد درباره روزهای قرمز روی تقویم مصداق دارد، اینکه تعداد تعطیلی های رسمی تقویم آنقدر هست که ایران را بهشت کارمندان بدانیم.

 رقم جریمه رانندگان مست چقدر است؟

رئیس پلیس راهور ناجا بیشترین جریمه تخلفات رانندگی را مربوط به رانندگان الکلی دانست و گفت: ۴۰۰ هزار تومان، رقم جریمه رانندگان مست است.

 زمان افتتاح فاز اول خط 7 مترو تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: تا پایان امسال فاز نخست خط 7 مترو تهران به طول 10 کیلومتر و 5 ایستگاه مسافرگیری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس