کد خبر 1605427
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۷

به گزارش مشرق، یکی از فعالان رسانه در توئیتی نوشت:

امروز هم در تاریخ ماند .

مثل غمش تا ابد بر دل

مثل حماسه اش تا همیشه در ذهن

به قول اون پیرمرد موقع مصاحبه که گفت :

رئیسی ، رئیس نبود

خادم بود .

رئیسی ، رئیس نبود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    11 1
    منم میدونم اون رئیس نبود ایشون یه فرشته بود که قدرش رو ندونستیم
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
      3 1
      اقای رئیسی را نمی شناختیم در زمان کاندیداتوری ۹۶ ۱۳ و ۱۴۰۰ ایشان به وضوع دیدیم که هم رقیبان هم جریانهایی هستند که به شدت دارند ایشان را تخریب میکنند و این بزرگوار رفتاری با متانت و مهربانانه با رقبا و تخریب کنندگان دارند همان موقع فهمیدیم که رقبا ی ایشان چون حرفی برای گفتن ندارند و شخصیتشان حقیر و پست است این عقده حقارت در جلو بزرگان مجبورشان میکنند که طرف مقابل را تخریب کنند اما وقتی برخورد پدرانه اقای رئیسی که همراه با حجب و حیای ذاتی ایشان با رقبا داشتند را دیدیم مهر ایشان بدلمان افتاد و احترام ایشان نزد افکار عمومی را بالابرد
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    1 3
    بعد از رییسی دیگه کسی رییس جمهور انقلابی نخواهد شد
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
      3 0
      کی گفته نخواهد داشت؟! راه درست تا قیامت همیشه سردار و فدائی و قهرمان دارد
    • FR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
      4 0
      یدالله فوق ایدیهم ،، از شروع پیروزی انقلاب پابرهنگان جهان در ایران شخصیت های بزرگی امثال شهیدان بهشتی رجایی باهنر دستغیب مطهری مفتح حضرت امام خمینی سپهبد صیاد سپهبد سلیمانی و حالا هم خادم ملت خادم الرضا شهید ابراهیم رئیسی شهید امیر عبدالهیان شهید ال هاشم و دیگر شهدای بزرگی که نبود هر کدامشان خسارت بزرگ و جبران ناپذیری برای کشور میباشد اما این انقلاب وعده حضرت پروردگار و ضمینه ساز ظهور حضرت منجی عالم بشریت است و حضرت پروردگار نماینده های بزرگ و مخلص دیگری برای هدایت این انقلاب رقم خواهد زد که فعلا پنهان هستند بزرگانی همچون ایت الله بهجت ایت الله شاه ابادی ایت الله ناصری ایت الله بها الدینی ایت الله خمینی که تک تک ایران بزرگان خودشان ذخیره ای معنوی الهی بودند نوید فتح و روزهای سرنوشت ساز سراسر خیری برای انقلاب اسلامی ایران داده اند فعلا که حکیم فرزانه مقام رهبری را پروردگار برای هدایت کلی انقلاب اسلامی انتخاب کرده و جمهوری اسلامی ایران معدن این گوهران شب چراغ پنهان زیادی میباشد که در موقع لازم حضرت پروردگار از انها رونمایی خواهند کرد انشاء الله تا این انقلاب به دست صاحب اصلی ان اخرین ذخیره الهی و موعود امم در جهان برسد . مردم عاشق و باایمان پروردگار بهیچ عنوان نگران نباشند چون دست پروردگار بالای این انقلاب و خون سیصد هزار شهید تضمین بقا وادامه انقلاب اسلامی است .
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    0 0
    انگلستان به طور ممتد از زمان صفویه در ایران بوده و اسناد داره ... منهای عثمانی و .. عجیبه نه ....وای هیچ کس رییسی نمیشه شما که ایشون را شهید نکردید ....اصلاحات مطمینم دست داشته ولی امیدوارم شما دست نداشته باشید ....
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    2 0
    آقای رئیسی حتی در بین مخالفان نظام هم احترام داشت افرادی رو دیدم که مخالف نظام بودن اما به احترام افرادی مثل عبداللهیان و رئیسی عزیز سکوت کردند .
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    3 0
    لطفا بسه . من این مدت اینقدر گریه کردم چشمهام باز نمیشه . غم عجیبی روی زندگی سایه انداخته . چرا دنیا زیر و رو نمیشه .
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    1 0
    تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ هر کس را بخواهی، عزت می دهی، و هر که را بخواهی خوار می کنی. " آیه 26 سوره آل عمران "

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس