کد خبر 644318
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷

«ایوب فالح الربیعی»، معروف به ابوعزراییل به واسطه فعالیت‌های رسانه‌ای خود، به یک «سلبریتی» در میان جوانان عراق تبدیل شده است.

سرویس جهان مشرق - رزمنده مشهور شیعه عراقی، «ابوعزراییل»، که به یک شخصیت معروف رسانه ای در جنگ تبلیغاتی و روانی علیه داعش تبدیل شده است، تهدید کرد که در صورتی که رجب طیب اردوغان به حضور سربازان ترکیه در خاک عراق، به ویژه مشارکت در عملیات موصل، اصرار بورزد، در سر تک تک سربازان ترکیه حاضر در عراق "تیر خالی خواهد کرد."

در ویدیویی که ابوعزراییل در روزهای اخیر در یوتیوب منتشر کرده، سربازان ترکیه حاضر در بعشیقه در شمال عراق را چنین تهدید می کند:

«به حسین(ع)، اگر حواس ما متوجه شما شود، حتی یک موش، حتی یک موش، (در عراق) باقی نخواهد ماند.» موش لقبی است که ابوعزراییل به سربازان ترکیه ای حاضر در عراق می‌دهد.

{$sepehr_media_1814275_400_300}
 

«ایوب فالح الربیعی»، معروف به ابوعزراییل به واسطه فعالیت‌های رسانه‌ای خود، به یک «سلبریتی» در میان جوانان عراق تبدیل شده است.

البته او در بیشتر زمان این ویدیو جبهه النصره را تهدید می کند که اگر حتی حرم مقدس «سیده زینب» (حضرت زینب سلام الله علیها) را لمس کنند، "همه آن‌ها را تکه و پاره خواهد کرد."

حدود 150 سرباز ترکیه به همراه 25 تانک در «بعشیقه» در نزدیکی موصل در شمال عراق حضور دارند. ترکیه با نقض فاحش حق حاکمیت عراق، بدون اجازه دولت این کشور، سربازان خود را به بهانه تعلیم نیروهای محلی عرب سنی در برابر داعش، وارد خاک عراق کرده است. حیدر العبادی و سایر رهبران عراق به شدت به این اقدام غیرقانونی ترکیه تاخته اند. البته ترکیه اخیرا مدعی شده که تقاضای مشارکت در عملیات آزادسازی موصل را به نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا داده است، لیکن نخست وزیر عراق با هر گونه حضور نیروهای ترکیه در این عملیات مهم به شدت مخالفت کرده است.