کد خبر 584784
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲

در حملات شدید موشکی و خمپاره ای گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد به محله ارمنی نشین "حی المیدان" واقع در غرب شهر حلب صدها غیرنظامی به خاک و خون کشیده شده اند.

گروه بین الملل مشرق- در حملات شدید موشکی و خمپاره ای گروه تروریستی تکفیری (فرقه سلطان مراد عثمانی) وابسته به ارتش آزاد به محله ارمنی نشین "حی المیدان" واقع در غرب شهر حلب صدها غیرنظامی به خاک و خون کشیده شده اند.


بنابر این گزارش، در این حملات دهها فروند موشک و خمپاره سنگین منازل ساکنین ارمنی این منطقه را هدف قرار داده است. منابع بیمارستانی از شهادت دست کم 30 و زخمی شده 100 غیرنظامی در این حمله وحشیانه خبر داده اند. شاهدان عینی زمان اصابت اولین موشک را در ساعت 4 صبح عنوان کرده اند که این موضوع با هدف وارد آوردن حداکثر تلفات در میان غیر نظامیان صورت گرفته است. گروه تروریستی ارتش آزاد وابسته به سازمان اطلاعات ترکیه بوده و برخی کشورهای اروپایی ماند فرانسه و انگلیس نیز با ارسال پول و سلاح از آنها تحت عنوان تروریستهای میانه رو حمایت بعمل می آورند. بیش از یک و نیم میلیون سکنه مناطق تحت سیطره دولت سوریه در شهر حلب روزانه هدف صدها فروند موشک و خمپاره شلیک شده از سوی گروه های تروریستی تکفیری معتدل و میانه روی مورد حمایت ترکیه و غرب قرار دارند.