کد خبر 506921
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۴

پیست های اسکی دیزین و شمشک علیرغم پیش بینی ها پس از بارش برف هنوز بازگشایی نشده‌اند و توچال و دربندسر تنها پیست‌های فعال پایتخت هستند.

به گزارش مشرق، با آغاز فصل اسکی هر چقدر هم قیمت بلیط پیست های اسکی افزایش یابد باز هم تعداد زیادی هستند که مخصوصا اواخر هفته خود را در پیست های اسکی بگذرانند. از میان پیست های اسکی پایتخت و استان البرز که چسبیده به دل تهران است پیست اسکی بین المللی توچال و دربندسر بازگشایی شده اند اما شرایط در دیگر پیست ها به شکل دیگری است.

مديريت مجموعه‌هاي اسكي ديزين و شمشك در سایت رسمی این مجموعه به نشانی www.skicomplex.ir  اعلام کرده که "در حال حاضر وضعيت برف موجود در دو پيست ديزين و شمشك مطلوب بوده و تنها اقدامات جزيي و نهايي بهره برداران خصوصي به منظور بازگشايي اين دو پيست باقي مانده كه در حال اتمام است.در نتيجه تاكيد ميشود زمان دقيق بازگشايي پيست ديزين و همچنين پيست شمشك، فقط از طريق اين سايت اعلام خواهد شد"

تعرفه نهایی بليت ورودی پيست ديزين بدون محاسبه ارزش افزوده، در روزهاي عادي شنبه تا چهارشنبه ۸۰ هزار تومان و روزهاي تعطيل به همراه پنجشنبه و جمعه ۹۰ هزار تومان و تعرفه نهایی بليت ورودی پيست شمشك نيز بدون محاسبه ارزش افزوده، در روزهاي عادي شنبه تا چهارشنبه ۵۵ هزار تومان و روزهاي تعطيل به همراه پنجشنبه و جمعه ۶۰ هزار تومان اعلام شده است.

اين دو پيست در اختيار بخش خصوصي بوده و با توجه به اينكه مبالغ فوق، سقف تعرفه تصويب شده توسط سازمان حمايت از مصرف كننده مي باشد، امكان تعديل و كاهش قيمت به منظور استفاده بيشتر مردم و ورزشكاران از پيست‌هاي ديزين و شمشك توسط بهره بردار اين دو پيست، وجود دارد.

منبع: مهر