کد خبر 341037
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴

برخورد شدید یک دستگاه خودروی پراید و یکدستگاه کامیون خاور با یکدیگر در بزرگراه بابائی، مرگ راننده سواری را رقم زد.

به گزاش گروه اجتماعی مشرق، به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و درخواست کمک از آتش نشانی، بیدرنگ نیروهای عملیات ایستگاه 57 و نجات 10 این سازمان ساعت 5:58 دقیقه صبح امروز به سمت شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی نرسیده به خیابان ارتش حرکت کردند.

علی قدیمی فرمانده آتش نشانان گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودرو سواری پراید به شدت با یک دستگاه کامیون خاور برخورد کرده و راننده خودروسواری هم در داخل اتاقک آن گرفتار شده بود.



وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با قرار دادن علائم هشدار دهنده از تصادفات بعدی جلو گیری کردند و گروه دوم هم با استفاده از تجهیزات ویژه نجات شروع به بریدن اتاقک مچاله شده پراید کردند تا بتوانند راننده را از داخل خودرو خارج کنند.

قدیمی در ادامه گفت: آتش نشانان پس از تلاش فراوان موفق شدند به راننده دسترسی پیدا کرده و وی را از ازداخل خودرو بیرون آورده وبه عوامل اورژانس تحویل دهند که متاسفانه مرگ وی توسط آنان تایید شد.



این فرمانده آتش نشانی با اشاره به انجام بررسی لازم درخصوص علت بروز این حادثه توسط پلیس راهور، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از انتقال خودروسواری از وسط بزرگراه با جرثقیل و پاکسازی سطح خیابان از شیشه‌های خرد شده و همچنین عادی شدن تردد خودروهای عبوری، به کار خود خاتمه دادند.
منبع: باشگاه خبرنگاران